Gezondheid alle pijlers

aanstelleritis?

28-11-2012 23:12 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,

Ik heb een vraagje. Ben nu voor de derde keer in 3 maanden tijd 'ziek'. Hoge koorts en veel pijn in botten (of spieren?)/gewrichten. Duurt meestal een week of 2 en daarna nog kwakkelen tot de volgende episode.

Nu ben ik niet zo van het huisartsen, maar denken jullie dat het misschien geen gek idee is om hier eens mee langs te gaan? Of.zou dat gewoon een vorm van aanstelleritis zijn?

Ik ga volgende week op huwelijksreis en voorzie, gebaseerd op de afgelopen maanden, geen rooskleurig begin van de reis.

Ik weet niet of de ha mij deze x sneller van mn "griep" af zou kunnen helpen? Of kan ik zelf iets doen?

Overigens rook en drink ik niet en heb ik een gezond leefpatroon (bewust ivm gewicht).

Slik ook dagelijks een cocktail vam multivitamine en echinaforce.

Iemand tips?

Bedankt,

Uw aansteller(?).

Oh nog een intiem detail.. heb het heel de dag zó koud dat tepels tot tranen toe pijn doen. Iemand hier de remedie tegen? (Heb al 3 truien aan en 2 dekens over me heen..)
Ik zou gewoon even langs de dokter gaan. Misschien is er iets voor en heb je een heerlijke huwelijksreis!
Bij 2 weken lang hoge koorts moet je echt langs de huisarts, zeker als het de derde keer in drie maanden is.
Ga in therapie!
Ik zou toch even een bezoekje aan de huisarts wagen....
Ik dacht dat koorts geen symptoom van aanstelleritis was..
Eens met Dubiootje.
Toch naar de dokter, daar is hij voor!

Qua tepels, zou je zwanger kunnen zijn? Dat ze erg gevoelig zijn t.g.v. zwangerschapshormonen, en dat dat los staat van de kou die je ervaart?!
Ik begrijp niet dat je jezelf een aansteller zou vinden???? Ga gewoon langs de dokter, daar zijn ze toch voor?
Dank dames.

Zwanger, nee. Anticonceptie + vorige week ongesteld geweest.

Maar pff, voelen zwangere tepels.zo? Yakkes, toch die latente kinderwens heroverwegen! ;)
malaria?

naar de dokter en sowieso je bloed 'ns laten testen op een en ander
Laatste keer buiten de benelux was januari dit jaar naar spanje, vorig jaar alleen noord-amerika gedaan. dus kweenie of t malaria kan zijn.. maar kzal maar eens bellen morgen dan!
Q koorts
Je moet echt naar de dokter gaan!

Vertel gedetailleerd alle klachten die je hebt gehad, en ik ben er zeker van dat je echt niet aanstellerig bent hoor!
hoeft niks serieus te zijn maar waarom zou je de dokter niet inlichten. Als er koorts is heeft je lichaam de boosdoener gevonden en is maatregelen aan het nemen, wat best een goed teken is.
it's a big club and you ain't in it
riony... Als ze voor de zoveelste keer koorts heeft doet haar lichaam het dus niet helemaal goed. Celletjes maken ook wel eens fouten ;)
*wat ik ga schrijven staat er een stuk lelijker dan ik het bedoel*

Een weldenkend mens gaat bij verschijselen die jij opnoemt echt wel naar de dokter. Zeker als het vaker voorkomt. Zo vaak dat je een soort cyclus kunt beschrijven.

Ik vind het eerder aanstelleritus dat je nog niet naar een arts geweest bent dan dat je wel gaat.

Wat wil je bewijzen met dooremmeren op deze manier? Is het stoer om niet naar de huisarts te gaan of zo? Koorts alleen al is een teken dat er iets mis is in het lichaam.

Hup, naar de dokter. (eigenwijs)
Stop met die pillen, als je normaal eet krijg je echt meer dan genoeg binnen... chemische troep is het.
Huwelijksreis,. Dan ga je binnenkort dus trouwen. Heb je veel stress hierover want dat verlaagd vaak je weerstand.
Inderdaad, weg met die pillen. Nergens voor nodig als je gezond eet.
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven