wat doen jullie vanavond?

30-11-2012 16:53 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat doen jullie vanavond...

Als ik het zo bekijk kost alles me iedere keer geld...

Ik woon nog thuis dus thuis zitten met vriendinnen schiet ook niet op (irritante ouders)
quote:thasmo schreef op 30 november 2012 @ 17:18:

Wij vieren een feestje bij zus en zwager omdat zwager afgelopen woensdag veilig en wel na 6 maanden Afghanistan weer in Nederland is! Gezellig, feest ze!
mn vader is een autist dus gaat allemaal niet zo makkelijk...

bedankt voor de goeie reacties

en de negatieve reacties daar vroeg ik niet om jullie kennen mijn situatie niet en vragen er ook niet naar maar oordelen gelijk jammere mensen
Dat je vader autist is, wil nog niet zeggen dat je hem zeikerd kunt noemen! Nogal respectloos en je klinkt als een drammerige kleuter!
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 30 november 2012 @ 17:19:

The Voice kijken.Ja gezellig samen met de medetrashers op dit forum. Dan ben je wel even bezig, dat is heel hard doortypen.
ik ga met mijn zus naar mijn neef en daar gaan wij de hele nacht gamen. Zombies killen.. Ratataa...!

morgen stad in kado's halen,sporten en savonds birthday
quote:divadevil schreef op 30 november 2012 @ 17:12:

[...]

is guuuud

heb je een goedkope woning of betaal jij mn huur dan heb ik vanavond meteen wat te doen verhuis is gelijk.

Als ik het kon betalen en niet meer studeerde woonde ik ook op mezelf.

Jij snapt er maar weinig van want zo makkelijk kom je niet meer aan een woning. Iehh Ahhgoh wat een volwassen reactie... Ik snap de houding van je ouders wel eigenlijk. J bent 21, ruim oud genoeg on op jezelf te gaan. En ja, dat kan ook als je studeert, hier ook gedaan.
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 30 november 2012 @ 17:19:

The Voice kijken.Joehoe !
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
ik ga vanavond eens serieus kijken welke studie ik wil doen....

en verder lekker burgerlijk op de bank zitten en relaxen
We zijn toch allemaal 21 geweest? Waren wij toen al zo volwassen? Kan het me niet meer herinneren maar denk het niet. Deze fase is als heul lang gepasseerd station ben ik bang.

je kan ook naar de kroeg een borrel drinken of anders lekker lezen of idd film kijken.

Ik plof straks op de bank in mijn pyjama en ga lekker TV kijken. Maar eerst eten, kinderen badderen en naar . Fijne avond'
Ik ben nu pasta aan het koken, dat eet ik straks met een wijntje en de rest van de avond hoef ik lekker helemaal niets!

Lekker ontspannen, maskertje, douchen, de tv rondzappen.
quote:divadevil schreef op 30 november 2012 @ 17:24:

mn vader is een autist dus gaat allemaal niet zo makkelijk...

bedankt voor de goeie reacties

en de negatieve reacties daar vroeg ik niet om jullie kennen mijn situatie niet en vragen er ook niet naar maar oordelen gelijk jammere mensenWij kennen de situatie zoals jij hem schetst. Uit jouw post kwamen teksten als irritante ouders, zeik ouder, niet zo'n gezellige ouders, de zeikerd, heb ik daar geen leuke ouders voor. Dit zijn geen feiten maar meningen. Het halve topic is het met deze meningen niet eens. Er straalt, naar mijn mening, geen greintje respect uit. Dus tja, als ouder zijnde wil ik het opnemen voor je ouders. Vooral dus om het gebrek aan respect en het gebrek aan inlevingsvermogen van jou. Je lijkt niet erg volwassen zo, en dat beeld creëer je zelf.
quote:Tuorrebout schreef op 30 november 2012 @ 17:30:

We zijn toch allemaal 21 geweest? Waren wij toen al zo volwassen? Kan het me niet meer herinneren maar denk het niet. Deze fase is als heul lang gepasseerd station ben ik bang.

je kan ook naar de kroeg een borrel drinken of anders lekker lezen of idd film kijken.

Ik plof straks op de bank in mijn pyjama en ga lekker TV kijken. Maar eerst eten, kinderen badderen en naar . Fijne avond'Nee, maar ik had wel respect voor de mening van mijn ouders. Hun huis, hun regels en snel op zoek naar iets voor mezelf.
Ga werken naast jouw studie en zoek een studiootje of ga desnoods bij een vriendin intrekken OF houd rekening met de regels van jouw ouders en vermijd de confrontatie (dus ga gewoon vaak naar vrienden ed ).

Ik vind het echter niet mooi van jou om zo over jouw ouders te spreken, je bent AL 21, geen 12 en pas een puber. Een beetje meer respect zou je sieren
quote:thasmo schreef op 30 november 2012 @ 17:18:

Wij vieren een feestje bij zus en zwager omdat zwager afgelopen woensdag veilig en wel na 6 maanden Afghanistan weer in Nederland is! Heerlijk moment is dat toch! Niet meer constant het nieuws volgen en opschrikken als je Afghanistan hoort.
Na het eten legt man de kinderen in bed en ga ik de wekelijkse karrevracht aan boodschappen halen. Als ik dan 5 kwartier later thuis kom ruimen we alles op, neem ik een koffietje met iets van chocola. Vervolgens kijk ik een serietje (CSI of Flashpoint o.i.d), wijntje met net gehaalde nootjes erbij.

Daarna sex en slapen rond middernacht.
Nog even slapen en dan nachtdienst....

Maar daar heb jij niets aan ( al verdienen nachtdiensten wel erg goed )
wat ik vanavond doe?

ruzie maken met Upc

solved !!

wat ik dan ga doen? TO pesten
Mn lief en kadozonen komen zo binnen vallen.eerst lekker eten,staat inde oven,dan opruimen en cupcakes bakken met zn allen.dan lekker bij de tv snoepen en ook nog wat bij de buren afgeven

Na de voice kleine mannen in bed stoppen en met mn grote man op de bank kroelen.nou wij komen de avond wel door!
Lekker eten in huis halen, chipjes, koekjes, tafeltje volzetten met lekkers en tvtje aan Heerlijk!
quote:Tuorrebout schreef op 30 november 2012 @ 17:30:

Ik plof straks op de bank in mijn pyjama en ga lekker TV kijken. Maar eerst eten, kinderen badderen en naar . Fijne avond'

Toen ik 21 was werkte ik full-time, deed een avondstudie, moest daar ook praktijkervaring voor opdoen (lees; nog meer werken), had een vriend en een huis/huishouden.

Vanavond ga ik (denk ik) lekker in bad en op tijd naar bed, heb een paar uur slaap gemist deze week en was vanochtend, toen de wekker ging, nog niet klaar met slapen.
21 thuis wonen, en dan je vader die een stoornis heeft een zeikerd noemen

Nee je hebt ook gelijk, je bent nog veels te onvolwassen om op jezelf te wonen

Ik raad een tekenfilm aan....Calimero of zo
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik weet nog niet wat ik ga doen, eigenlijk wil ik wel wat leuks doen, zoals stappen ofzo maar ik heb niemand om mee weg te gaan. Relatie net een week uit, geen vriendinnen om mee weg te gaan, beetje eenzaam gevoel zo. Maar ja ik kan ook alleen op stap, heb het vaker gedaan.
Lekker gtst en de voice kijken..

Lekker thee chocola en stokbroodjes op tafel.. Verder nietsssss
quote:rogue_1987 schreef op 30 november 2012 @ 18:31:

Ik weet nog niet wat ik ga doen, eigenlijk wil ik wel wat leuks doen, zoals stappen ofzo maar ik heb niemand om mee weg te gaan. Relatie net een week uit, geen vriendinnen om mee weg te gaan, beetje eenzaam gevoel zo. Maar ja ik kan ook alleen op stap, heb het vaker gedaan.Dat is vervelend succes vanavond
quote:Summerdance schreef op 30 november 2012 @ 18:23:

21 thuis wonen, en dan je vader die een stoornis heeft een zeikerd noemen

Nee je hebt ook gelijk, je bent nog veels te onvolwassen om op jezelf te wonen

Ik raad een tekenfilm aan....Calimero of zoWat lul jij nou raak leegzakkerd je weet niks van mijn situatie af... oordelen mag als je mijn pad hebt belopen cioa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven