bodem voor schildpadden
vrijdag 30 november 2012 om 18:14
Hallo,
wij hebben 2 griekselandschildpadjes. Nu waren wij benieuwd wat nou goede bodemvulling is voor deze beestjes. Wij hadde vroeger potgrond is van cocopeat maar die kunnen we nu niet meer vinden en de zak hebben we al een hele tijd terug weggegooid. We gebruikten dit omdat ze daar al hun heleleven op hebben gezeten ook bij de fokker.
Groetjes Anouk
wij hebben 2 griekselandschildpadjes. Nu waren wij benieuwd wat nou goede bodemvulling is voor deze beestjes. Wij hadde vroeger potgrond is van cocopeat maar die kunnen we nu niet meer vinden en de zak hebben we al een hele tijd terug weggegooid. We gebruikten dit omdat ze daar al hun heleleven op hebben gezeten ook bij de fokker.
Groetjes Anouk
vrijdag 30 november 2012 om 18:40
En overal vragen over komen stellen... Ik, als dierenliefhebber, krijg een heel onaangenaam beeld van ts. Even loepen leert mij dat er het afgelopen jaar al een aardige beestenboel is aangeschaft. Waar vervolgens vanalles over gevraagd wordt. Als in 'eerst doen en dan pas denken'. Je bent dan misschien nog een tiener, je kunt wel informatie zoeken voor je ergens aan begint toch?
Dat icm de hond die nu weer pups krijgt, maakt dat ik me voorlopig maar even ga richten op bloemschikken oid. Voordat ik dingen ga typen die niet zo vriendelijk zijn.
Dat icm de hond die nu weer pups krijgt, maakt dat ik me voorlopig maar even ga richten op bloemschikken oid. Voordat ik dingen ga typen die niet zo vriendelijk zijn.
vrijdag 30 november 2012 om 19:17
quote:kleinepien schreef op 30 november 2012 @ 18:40:
En overal vragen over komen stellen... Ik, als dierenliefhebber, krijg een heel onaangenaam beeld van ts. Even loepen leert mij dat er het afgelopen jaar al een aardige beestenboel is aangeschaft. Waar vervolgens vanalles over gevraagd wordt. Als in 'eerst doen en dan pas denken'. Je bent dan misschien nog een tiener, je kunt wel informatie zoeken voor je ergens aan begint toch?
Dat icm de hond die nu weer pups krijgt, maakt dat ik me voorlopig maar even ga richten op bloemschikken oid. Voordat ik dingen ga typen die niet zo vriendelijk zijn. Dit dus
Dat icm de hond die nu weer pups krijgt, maakt dat ik me voorlopig maar even ga richten op bloemschikken oid. Voordat ik dingen ga typen die niet zo vriendelijk zijn. Dit dus
maandag 3 december 2012 om 11:10
mijn ouders zijn gescheiden, 2 huizen dus.. Met de gekko gaat het goed die is van mijn zusje, kanaries en cavia hebben we niet.. Vorige nestje pups hebbe we allemaal verkocht en het konijn heeft een stuk tuin waar die zoveel gras kan eten als hij wil, dus die maakt het ook prima.. en ik betaal alleen mijn eigen kater, de rest betaalt of mijn zusje (want de gekko is van haar) of mijn ouders( die hebben ook dieren het is heus niet alleen van mij..) ik vind het vervelend dat jullie hier allemaal zo negatief over mij denken, wij zorgen heus wel goed voor de dieren.. En over dat overgeven we maakten ons gewoon zorgen, dan is het tog juist goed als we even hier informatie vragen voor de zekerheid.. en als ik een nieuw dier koop ben ik iemand die dan de dag van te voren de heledag achter de computer bevind en info opzoekt.. maar op sommige vragen kan je gewoon niet makkelijk info verkrijgen en kan je het beter even vragen, lijkt mij..