Het èchte Mannen hoekje

01-12-2012 08:11 2940 berichten
Alle reacties Link kopieren
(Voortzetting van het èchte Mannen kletstopic)

Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.

Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.

Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.

Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.

Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.

Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.

Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).

Bier en tieten blijven centrale thema's.

Proost !!

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Top Gun

Eén van mn favoriete films. Die heb ik vroeger zooooo vaak gezien.
quote:datdus schreef op 01 december 2012 @ 19:02:

Mag ik jullie ff een vraag stellen? Ik ga in dec naar Dusseldorf, vanuit de randstad. We zitten te twijfelen tussen auto vs trein. De trein is behoorlijk duurder dan met de auto, alleen heb ik geen winterbanden dus als het winters weer is hebben we een probleem want dan mag ik niet in DL rijden. Hebben jullie ervaring met met de trein of auto naar Dusseldorf? En wat zouden jullie doen? Denk dat er best een kans is op winters weer in Dusseldorf in dec.De trein is heerlijk comfortabel, als je van een dagje winkelen in de trein neer ploft, word je zo weer thuis gebracht. Ik zou het nooit met de auto doen, maar ik hou dan ook van treinen.
Echte kerels dragen een rok.

quote:Amand schreef op 01 december 2012 @ 19:33:

[afbeelding]En niks eronder.

quote:Amand schreef op 01 december 2012 @ 19:33:

[img]http://www.diezerpoorter.nl/wp-content/ ... mer-in.jpg[/img]Alléén als ze er wat onder hebben heet het een rok! Maar dit heet een KILT
Is that a gun in your pocket?

quote:Amand schreef op 01 december 2012 @ 19:25:

Even een wat testosteron in het topic pompen:

klikNoem jij dat testosteron???? Hahahahaha. Een film met een ontzettende slick dude...

DIT is testosteron...... Real life, draken van venten. Die kerels zijn bijzonder gevreesd daar in Talibananistan. Zijn al 10+ jaar and counting aan het hakken en prakken in die contreien. Das het verschil tussen Vikingen en polderieke kleitrappers. Had Nederland maar zo'n leger, santé zeg!
quote:Amand schreef op 01 december 2012 @ 19:36:

Is that a gun in your pocket?

[afbeelding]

Dat ziet er toch niet uit?
quote:tillvalhall schreef op 01 december 2012 @ 16:27:

Hé neeeee, gaan jullie nou een eigen plek claimen op een vrouwenforum?? Zet dan zelf een forum op, of ga naar biertijd of iets dergelijks. Dit is een vrouwenforum, het is HUN forum, HUN huis. Wij zijn hier te gast en moeten dat respecteren. Ga niet hun huis verbouwen door er een ontzettend multisexuele toestand van te maken of zo.

Ik zit ff terug te lezen en kom ik ineens dit tegen. WTF! Waar bemoei je je mee? En overdrijf niet zo, alsof één mannentopic het het hele forum verbouwd.

Pfffff, wat een gezeik zeg. Je kunt hier ook gewoon wegblijven hè.
quote:tillvalhall schreef op 01 december 2012 @ 19:45:

[...]

Noem jij dat testosteron???? Hahahahaha. Een film met een ontzettende slick dude...

DIT is testosteron...... Real life, draken van venten. Die kerels zijn bijzonder gevreesd daar in Talibananistan. Zijn al 10+ jaar and counting aan het hakken en prakken in die contreien. Das het verschil tussen Vikingen en polderieke kleitrappers. Had Nederland maar zo'n leger, santé zeg!Zozo, jij komt ff vrienden maken begrijp ik?
quote:Amand schreef op 01 december 2012 @ 19:50:

[afbeelding]
quote:Amand schreef op 01 december 2012 @ 19:50:

[afbeelding]
quote:datdus schreef op 01 december 2012 @ 19:50:

[...]

Zozo, jij komt ff vrienden maken begrijp ik?1 dag lid en nu al zoooo populair...
quote:tillvalhall schreef op 01 december 2012 @ 19:45:

[...]

Noem jij dat testosteron???? Hahahahaha. Een film met een ontzettende slick dude...

DIT is testosteron...... Real life, draken van venten. Die kerels zijn bijzonder gevreesd daar in Talibananistan. Zijn al 10+ jaar and counting aan het hakken en prakken in die contreien. Das het verschil tussen Vikingen en polderieke kleitrappers. Had Nederland maar zo'n leger, santé zeg!

Ja hoor, proost!

Misschien even aanmelden bij dat cluppie?
quote:pimpelmeesje67 schreef op 01 december 2012 @ 19:53:

[...]

1 dag lid en nu al zoooo populair...PFFFF, zal me jeuken wie mij wel of niet mogen, kwam hier maar voor 1 topic en daar heb ik antwoord op gehad. Kijk verder gewoon wat rond.
quote:datdus schreef op 01 december 2012 @ 19:48:

[...]

Ik zit ff terug te lezen en kom ik ineens dit tegen. WTF! Waar bemoei je je mee? En overdrijf niet zo, alsof één mannentopic het het hele forum verbouwd.

Pfffff, wat een gezeik zeg. Je kunt hier ook gewoon wegblijven hè.Een forum is openbaar maat.. Kweek maar wat olifantenhuid. Wordt je hard van ;)
Je kijkt rond en plaatst slotjes "rofl:
quote:tillvalhall schreef op 01 december 2012 @ 19:57:

[...]

Een forum is openbaar maat.. Kweek maar wat olifantenhuid. Wordt je hard van ;)

Maat? Hebben we geknikkerd samen?

Ik ben keihard, be aware.

Zie mn ava.

[...]

Een forum is openbaar maat.. Kweek maar wat olifantenhuid. Wordt je hard van ;)Fijn, bedankt voor de tip, en tot kijk maar weer.

[...]

Een forum is openbaar maat.. Kweek maar wat olifantenhuid. Wordt je hard van ;)

Word je.

Maar we zullen nog meer huid kweken.

Overigens, nog tips daarvoor?
Het viel al eerder op hoor pimp

Daar ging m'n koffie...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven