Geld & Recht alle pijlers

iDeal

02-12-2012 07:54 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen iedereen,

Kan iemand me helpen met iDeal van de Rabobank.

Ja is een stomme vraag maar snap het volgende niet ik voer alles precies in op de Random Reader maar als laatste komt dan:"voer de 2 cijfers in voor de komma van het totaal"

Kan iemand me uitleggen wat dit betekent.Alvast dank want heb zelf echt geen idee.
Het bedrag in euro voor de komma, dus zonder centen
Als je bijvoorbeeld 67,88 moet betalen, moet je bij die stap 67 invoeren en dan weer ok (en nog een keer).
Volgens mij staan de cijfers dan ook rechtsboven dikgedrukt.
Dank jullie wel,daar had ik niet aan gedacht zat aan het lange invoer nummer te denken.dommmmm
Dat die Rabobank dat toch zo ingewikkeld heeft kunnen maken: ongelofelijk! Prutsers.
Is serieus. Ik moest voor werk wat met die bank betalen: wat een gekut.
Vervelend voor jou Snotolf dat je het zo moeilijk vind, ik vind het super simpel.

Bij grote bedragen moest je trouwens altijd al de cijfers voor de komma invoeren en nu altijd. En om je te helpen, drukken ze die inderdaad vet.
Nog nooit een andere bank geprobeerd dan zeker Hedda? Moet je toch eens doen. ING, SNS, allebei een stuk sneller en eenvoudiger.
Ik vind het ook gewoon simpel eigenlijk.

Heb voorheen de Postbank/ING gehad. Dat was wel eenvoudiger ja, met een TAN-code via sms (en eerder via een papieren lijst).
Ik ken andere banken en het maakt mij niet uit. Als je het eens gedaan hebt, dan is het toch duidelijk? Snap de heisa niet zo .
Liever ingewikkeld dan dat iemand mijn rekening plundert.
Hier geen probleem met rabobank, ideaal!
Ideaal is niet dat je zowel die rekenmachine als je pasje tevoorschijn moet toveren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven