Het èchte Mannen hoekje

01-12-2012 08:11 2940 berichten
Alle reacties Link kopieren
(Voortzetting van het èchte Mannen kletstopic)

Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.

Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.

Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.

Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.

Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.

Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.

Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).

Bier en tieten blijven centrale thema's.

Proost !!

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Hahaha.

Nee, zonder dollen, in een ander topic ligt mn halve priveleven open en bloot. Misschien niet slim, maar da's zo gegroeid.
Pimpel.. Je blijft gewoon komen
Snap t wel hoor ben hier ook al een X herkend...
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
De vlinderlijke gratie, dat moeten de heren hier geweldig vinden.

Echt Deeds? Ik nog niet (althans, dan hebben ze 't mij niet verteld).

En vorige week die foto-actie... wellicht ook niet zo handig he...
quote:pimpelmeesje67 schreef op 02 december 2012 @ 15:44:

Echt Deeds? Ik nog niet (althans, dan hebben ze 't mij niet verteld).

En vorige week die foto-actie... wellicht ook niet zo handig he...Ach Pimpel, ik heb ook een meeleesfan. Kan jou het nou schelen.
Ik ben ook al eens herkend. En ook ik ben best herkenbaar.
quote:Cateautje schreef op 02 december 2012 @ 15:43:

De vlinderlijke gratie, dat moeten de heren hier geweldig vinden.

[afbeelding]

Ach.........gratie is overrated.

*legt ondertussen Pimpel vast met ketting aan topic*
Het verbaasd mij eigenlijk ook nogal dat niemand ooit gezegd heeft: "hé, die-en-die zit achter Grobbekuiken". Ik ben ook veel te makkelijk met dingen hier neerplempen.

DeeDee, hoe was dat, om herkend te worden? En hoe ging dat eigenlijk, werd dat gewoon in een post gezet?
Haha ja, om iets wat ik op een topic vertelde (in een reactie) en ook op m'n fb had gezet. Niet zo handig. Al heb ik die ander daardoor ook herkend foto was idd ook tricky, maar vond ik wel fair omdat iedereen t deed
Lieve TAM, ik ga hier echt niet weg. Kan al die leuke mannen toch niet missen!
Ik wil niet herkend worden, ik ben gehecht aan m'n nick.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 02 december 2012 @ 15:46:

Lieve TAM, ik ga hier echt niet weg. Kan al die leuke mannen toch niet missen!Gelukkig maar.
quote:ThunderassMan schreef op 02 december 2012 @ 15:46:

Ik wil niet herkend worden, ik ben gehecht aan m'n nick.Snap het, daarom ook nooit veranderen als het wel gebeurt. Je nooit laten leven.
@ grob: ik vertelde ergens dat ik goudvissen had gekocht. En iemand anders reageerde met de namen, die ik dus op fb had gezet whoepsie!
Dat met die foto's, daar heb ik nog wel eens aan moeten denken. Maar zouden we nu intussen niet al een keer een reactie gehad hebben als iemand ons herkend zou hebben?
quote:Cateautje schreef op 02 december 2012 @ 15:07:

[...]

Ik ben zo relaxed dat ik haast van de stoel val, dus dat zal het niet zijn.

Kwebbel mee voor nu, maar je weet het nooit met mij, dat wil zeggen, als ik welkom ben natuurlijk. Ik kan me niet voorstellen dat je ergens niet welkom bent.
Wat Cato zegt, is natuurlijk ook wel waar. OK, neem het in heroverweging.
quote:Cateautje schreef op 02 december 2012 @ 15:47:

[...]

Snap het, daarom ook nooit veranderen als het wel gebeurt. Je nooit laten leven.Dat klopt. In principe sta ik ook achter alles wat ik hier schrijf. En als iemand daar moeite mee heeft: zijn/haar probleem.
quote:Cateautje schreef op 02 december 2012 @ 15:47:

[...]

Snap het, daarom ook nooit veranderen als het wel gebeurt. Je nooit laten leven.Zo denk ik er eigenlijk ook wel over. Ik ben hier niet anders dan in RL, en alles wat ik vertel is waar. Of ik dat nou in een groepje RL-ers vertel of hier....Zolang ik niemand uit mijn RL beledig, afkam of whatever.....
quote:pimpelmeesje67 schreef op 02 december 2012 @ 15:49:

Wat Cato zegt, is natuurlijk ook wel waar. OK, neem het in heroverweging.Lekker standvastig.
Tja TAM, that's me. Zo makkelijk om te lullen...
quote:Grobbekuiken schreef op 02 december 2012 @ 15:50:

[...]

Zo denk ik er eigenlijk ook wel over. Ik ben hier niet anders dan in RL, en alles wat ik vertel is waar. Of ik dat nou in een groepje RL-ers vertel of hier....Zolang ik niemand uit mijn RL beledig, afkam of whatever.....Mee eens. Zo spectaculair is het toch allemaal niet dat hier geschreven wordt? Ik kan me voorstellen dat je met bizarre verhalen en bijbehorende foto's wenkbrauwen doet fronsen, maar dat zal toch wel meevallen.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 02 december 2012 @ 15:52:

Tja TAM, that's me. Zo makkelijk om te lullen...
inderdaad. En als je niet om elke zucht en scheet in je priveleven een topic opent om te klagen over je werk/man/kinderen/ouders/buren/vrienden/exen ofzo, heb je ook een kleine kans om mensen die je kent te beledigen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven