Het èchte Mannen hoekje

01-12-2012 08:11 2940 berichten
Alle reacties Link kopieren
(Voortzetting van het èchte Mannen kletstopic)

Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.

Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.

Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.

Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.

Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.

Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.

Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).

Bier en tieten blijven centrale thema's.

Proost !!

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Cateautje schreef op 03 december 2012 @ 11:33:

Het lijkt misschien raar, maar met de open haard DVD veranderd de sfeer gelijk, het is zowaar vervuld met gezellige warmte hier. Met behulp van de centrale verwarming uiteraard.
Heb je ook een schapenvel voor de openhaarddvd Cateautje?
quote:secondhandsuus schreef op 03 december 2012 @ 11:39:

Heb je ook een schapenvel voor de openhaarddvd Cateautje?Nou, ik zou er liever een heerlijke bink voor draperen. Samen aan de warme chocolademelk met slagroom en een flinke scheut cognac. Dan wijst de rest zich vanzelf.
Ehm.. Hallo!?
quote:Cateautje schreef op 03 december 2012 @ 11:43:

[...]

Nou, ik zou er liever een heerlijke bink voor draperen. Samen aan de warme chocolademelk met slagroom en een flinke scheut cognac. Dan wijst de rest zich vanzelf.

Dat bedoel ik, een bink draperen op het vel, ligt ie ook lekker... En krijgt hij niet zo'n pijn aan zijn knieen...

Hallo opa?
Haaai Opa Sokkenpop!
quote:wdr schreef op 03 december 2012 @ 10:44:

Tja dat zat eraan te komen. Ik zal em 'later' wel eens posten.

Hoe is het, pimpel? Sneeuwpret?Het regent nu...
quote:secondhandsuus schreef op 03 december 2012 @ 11:48:

[...]

Dat bedoel ik, een bink draperen op het vel, ligt ie ook lekker... En krijgt hij niet zo'n pijn aan zijn knieen...

Ja goed plan.
quote:Opa_Sokkenpop schreef op 03 december 2012 @ 11:46:

Ehm.. Hallo!?

Hallo opa, welkom op het èchte mannentopic.

*gruwelijk gekaapt door vrouwen*
Cateautje heeft me hierheen geleid

Moet nog even kijken of ik dit een leuk topic vind, of dat ik weer in mijn la kruip
Echte binken gaan niet op hun knieën dames, die draperen jullie op je knieën op het berenvel. Be careful what you wish for...
quote:Opa_Sokkenpop schreef op 03 december 2012 @ 11:53:

Cateautje heeft me hierheen geleid

Moet nog even kijken of ik dit een leuk topic vind, of dat ik weer in mijn la kruip Ah, nu worden wij echte kerels al door stukken voetondergoed geëvalueerd. Een keiharde reMANcipatie is hoognodig...
quote:wdr schreef op 03 december 2012 @ 11:56:

[...]

Ah, nu worden wij echte kerels al door stukken voetondergoed geëvalueerd. Een keiharde reMANcipatie is hoognodig... Wat ik van mijn achternichtje Sokkie begreep, is dat jullie sokken niet alleen voor je voeten gebruiken..
quote:Opa_Sokkenpop schreef op 03 december 2012 @ 11:58:

[...]

Wat ik van mijn achternichtje Sokkie begreep, is dat jullie sokken niet alleen voor je voeten gebruiken..We hebben wel wat geleerd van de Red hot chili peppers. En dat zijn échte mannen ja, sokkenpop.
quote:wdr schreef op 03 december 2012 @ 11:54:

Echte binken gaan niet op hun knieën dames, die draperen jullie op je knieën op het berenvel. Be careful what you wish for...

Niet wdr?

Hoe jij dat dan als een vrouw op haar rug ligt, benen de lucht in, bij de enkels vastgepakt wordt en keihard genomen wil worden?

quote:secondhandsuus schreef op 03 december 2012 @ 12:01:

[...]

Niet wdr?

Hoe jij dat dan als een vrouw op haar rug ligt, benen de lucht in, bij de enkels vastgepakt wordt en keihard genomen wil worden?

dat hangt van de dame in kwestie af...
quote:wdr schreef op 03 december 2012 @ 11:54:

Echte binken gaan niet op hun knieën dames, die draperen jullie op je knieën op het berenvel. Be careful what you wish for...Jaja, luie minnaars zat, zoals jij bent blijkbaar, maar die mogen niet op het vel, die zet ik aan de afwas.
Ik zet even een raam open hoor.

Het wordt hier een beetje broeierig warm.
quote:wdr schreef op 03 december 2012 @ 12:03:

[...]

dat hangt van de dame in kwestie af...

Tenzij ze op een tafel ligt, zul je toch op je knieen moeten wdr...

quote:Cateautje schreef op 03 december 2012 @ 12:03:

[...]

Jaja, luie minnaars zat, zoals jij bent blijkbaar, maar die mogen niet op het vel, die zet ik aan de afwas.Een keer raden wie er bij ons thuis 's avonds op de bank zit en wie het huishouden mag doen. En drankjes en hapjes halen...
quote:Amand schreef op 03 december 2012 @ 12:04:

Ik zet even een raam open hoor.

[afbeelding]

Het wordt hier een beetje broeierig warm.

Je wordt bebankdt.

quote:secondhandsuus schreef op 03 december 2012 @ 12:06:

[...]

Tenzij ze op een tafel ligt, zul je toch op je knieen moeten wdr...

Als ze niet mijn type is, loop ik rustig de deur uit, en niet op mijn knieën.
quote:wdr schreef op 03 december 2012 @ 12:07:

[...]

Een keer raden wie er bij ons thuis 's avonds op de bank zit en wie het huishouden mag doen. En drankjes en hapjes halen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven