Het èchte Mannen hoekje
zaterdag 1 december 2012 om 08:11
(Voortzetting van het èchte Mannen kletstopic)
Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.
Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.
Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.
Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.
Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.
Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.
Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).
Bier en tieten blijven centrale thema's.
Proost !!
Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.
Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.
Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.
Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.
Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.
Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.
Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).
Bier en tieten blijven centrale thema's.
Proost !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
maandag 3 december 2012 om 14:41
quote:DeeDee86 schreef op 02 december 2012 @ 22:42:
[...]
deel jij piemels uit? mag ik er ook 1 hoef niet zwanger te worden hoor, maar je kunt er zoveel andere leuke dingen mee doen
Van een piemel word je niet zwanger hoor. Ik kan het weten, heb mijn hele leven al een piemel. En nooit zwanger !
Goeiemiddag allemaal. Testweekend zit er op, Donkey weer terug in de stal. Het was hard werken maar wel zeer bevredigend
[...]
deel jij piemels uit? mag ik er ook 1 hoef niet zwanger te worden hoor, maar je kunt er zoveel andere leuke dingen mee doen
Van een piemel word je niet zwanger hoor. Ik kan het weten, heb mijn hele leven al een piemel. En nooit zwanger !
Goeiemiddag allemaal. Testweekend zit er op, Donkey weer terug in de stal. Het was hard werken maar wel zeer bevredigend
maandag 3 december 2012 om 14:56
maandag 3 december 2012 om 14:59
quote:Donkeyshot schreef op 03 december 2012 @ 14:41:
[...]
Goeiemiddag allemaal. Testweekend zit er op, Donkey weer terug in de stal. Het was hard werken maar wel zeer bevredigend Hard werken? Moest je de tuin aanharken, of zo?
[...]
Goeiemiddag allemaal. Testweekend zit er op, Donkey weer terug in de stal. Het was hard werken maar wel zeer bevredigend Hard werken? Moest je de tuin aanharken, of zo?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
maandag 3 december 2012 om 15:05
maandag 3 december 2012 om 15:36
quote:pimpelmeesje67 schreef op 03 december 2012 @ 15:09:
Klopte die 15 cm?
Ja die klopte heus wel. Maar na uitgebreid en intensief testen heb ik toch een voorkeur voor de op één na grootste maat. Die zit comfortabel en knelt niet. LDM was het volledig met me eens trouwens. De allergrootste maat kan ook, maar die geeft qua gevoel wat minder zekerheid dat het ding goed op zijn plaats blijft zitten. En daar wil je op zo'n moment geen kopzorg over hebben.
Probleem: in mijn favoriete maat is de voorraad nu op. Gauw bijbestellen dus maar
Klopte die 15 cm?
Ja die klopte heus wel. Maar na uitgebreid en intensief testen heb ik toch een voorkeur voor de op één na grootste maat. Die zit comfortabel en knelt niet. LDM was het volledig met me eens trouwens. De allergrootste maat kan ook, maar die geeft qua gevoel wat minder zekerheid dat het ding goed op zijn plaats blijft zitten. En daar wil je op zo'n moment geen kopzorg over hebben.
Probleem: in mijn favoriete maat is de voorraad nu op. Gauw bijbestellen dus maar
maandag 3 december 2012 om 15:50
Ik ben stopverf aan het verwijderen. Heb 2 schragen in de woonkamer gezet en hop, raam op eetkamertafel en schragen gezet. En nu lekker pielen. In de woonkamer. Waar kan dat nog?
Tussendoor moet ik typische vrouwendingen doen, als was aanzetten en ophangen.
Hoop dat ik de raampjes uit de kozijn krijg. Dan kan ik ze beter schoonmaken en de kozijn beter schuren. Kan het hout drogen, is hier en daar wat vochtig lijkt het.
En dan tzt de raampjes weer terugplaatsen. Als het hout niet te rot is.
Dusssss
Tussendoor moet ik typische vrouwendingen doen, als was aanzetten en ophangen.
Hoop dat ik de raampjes uit de kozijn krijg. Dan kan ik ze beter schoonmaken en de kozijn beter schuren. Kan het hout drogen, is hier en daar wat vochtig lijkt het.
En dan tzt de raampjes weer terugplaatsen. Als het hout niet te rot is.
Dusssss