Hoe ga ik hier mee om?

03-12-2012 13:10 55 berichten
......
Alle reacties Link kopieren
Je kunt je nickname ook veranderen in; ikzitzograagindeslachtofferrol86
quote:Rara70 schreef op 03 december 2012 @ 14:27:

Je kunt je nickname ook veranderen in; ikzitzograagindeslachtofferrol86+1. Wat wil je dat wij zeggen? De enige oplossing hiervoor zit in jou zelf, accepteer wie je bent. Ga jezelf leuk vinden!
quote:Rara70 schreef op 03 december 2012 @ 14:27:

Je kunt je nickname ook veranderen in; ikzitzograagindeslachtofferrol86Haha! Of sosielug86, is iets korter, zelfde lading
This is not kosher!
Nou ja zeg zal wel niet meer posten en alleen meelezen maar ik hou mijn nick.
dingen die toch niet gaan veranderen kun je maar beter accepteren.

Weet je, nu ben je lelijk, jong en gezond. Over 30 jaar ben je én lelijk én heb je een stoma of nog maar 1 borst door kanker.Het wordt alleen maar erger: wees blij dat de rest meevalt en gebruik je fitheid zolang je die nog hebt.

Accepteer dat je niet aantrekkelijk bent en richt je op de eigenschappen die je wel aantrekkelijk maken. Steek daar maar je energie in, in plaats van proberen jezelf aantrekkelijk te vinden.
Werk aan jezelf zeg.

En dan de avatar en nick die je erbij hebt... Héeeel gepast.

Slaat nergens op, blijkbaar zie jij jezelf helemaal verkeerd, en overdrrijf je véel teveel. en daar knappen kerels echt op af. Dat klopt
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Kom op Lelijk, volgens mij is het jou alleen maar om de aandacht te doen en hou je daarom deze nick. Zoals het hier nu loopt is niks nieuws. Je roept zo vaak dat je dan maar niks meer gaat posten. Of dat we allemaal tegen je zijn.

Dat je deze nick houdt slaat nergens op. Je hebt toch ook een andere? Waarom ga je daar niet gewoon mee verder?
Nou, slotje dan maar?!
quote:lelijk86 schreef op 03 december 2012 @ 14:34:

Nou ja zeg zal wel niet meer posten en alleen meelezen maar ik hou mijn nick.

dan hou je lekker je nick zoals die is en lees je voortaan alleen maar mee....

kan er nu een slotje op toch?
Noem jezelf dan bijvoorbeeld Betty1986 en hou je avatar
Hahaha Louba

Tja, als je echt wat uiterlijk van Betty weg hebt, Snap ik natuurlijk waarom die man afgehaakt is.

Maar wees gerust: Er is heus iemand die wel op je valt, op ieder potje past een dekseltje, je komt heus weleens iemand tegen.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Maar Louba; daar krijgt ze toch stukken minder aandacht mee?! En om aandacht is het haar te doen!
Ik vind Betty één van de leukste personages uit een tvserie ooit. Maar dat kwam door haar positiviteit. Past dus niet echt bij Lelijk86.
This is not kosher!
Die zien we nooit meer terug, dus wel..
Als ik me niet vergis is Lelijk ooit al eens door de mand gevallen met dubbelnicken. Als ze echt zo'n laag zelfbeeld heeft is dat triest en moet ze daar professionele hulp voor hebben. Maar ik heb mijn twijfels, denk dat ze vooral last heeft van een dikke duim.
Ik heb geen behoefte meer om te reageren op je, Lelijk86. Gewoon omdat je het opgeeft, omdat je meteen na een date (ja, een date! Goed zo!) die niet zo succesvol was, alles en iedereen om jou heen laat draaien. Je maakt jezelf het middelpunt van de aarde, alles en iedereen draait om jouw uiterlijk. Egoistisch en egocentrisch ben je. Hoe hard je ook roept dat je een laag zelfbeeld hebt.

Hoogmoedswaan en minderwaardigheidscomplex liggen dicht bij elkaar...
Aan je knar kan je niet zoveel doen, behalve het beste ervan maken. Aan die verschrikkelijke attitude, dat walgelijke zelfmedelijden, die ongelofelijke lelijke hulpeloze houding daarentegen...

En volgens mij ligt dáár de kern van jouw probleem.
Misschien ben je inderdaad wel lelijk, accepteer dat dan, je bent echt niet de enige lelijkerd!
Tsja, je zal voor die wereldrol maar in een ander personage moeten stappen. Gelukkig blijkt ook het lelijke eendje i nreal life beeldschoon. Maar ja, een kapper en een goed briladvies en juiste kleding kan zo veel vercshil maken. Je zal er maar op vooruit gaan zeg!

Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:srekeamar schreef op 03 december 2012 @ 13:22:

Je nick geeft aan (het commentaar van snotolf trouwens ook) dat jij erg onzeker over jezelf bent

Naar alle waarschijnlijk heid straal jij dit ook uit. Iemand die uitstraalt dat hij of zij zichzelf niet leuk en mooi vind hoe kan diegene dan van iemand anders verwachten dat diegene hem of haar mooi en leuk vind.

Kortom ga werken aan je zelfvertrouwen. Mensen vallen gedeeltelijk wel op uiterlijk, klopt. Maar zelfverzekerdheid is net zo aantrekkelijk als uiterlijk en mode.

probeer POSITIEF te denken.

Begin zoals snotolf zegt met het weggooien van die nick.

Door deze nick aan te houden blijf je in een negatief stramien zitten.+1
Kan je het niet gewoon bij één topic houden? Dat je niet een apart topic hoeft te openen

- voor de date

- tijdens de date

- na de date

- na de feedback over de date

Enz enz

Ik vind het sneu dat je zo over jezelf denkt, maar het scheelt een heleboel typen voor alle reagerende forumsters die iedere keer hetzelfde moeten tikken (waar je vervolgens toch niets mee doet)
quote:Wellhello schreef op 03 december 2012 @ 14:09:

Ik hoop heel erg dat je een goede therapeut gaat zoeken.Die heeft ze al, maar zijn diagnose vertrouwt ze niet, vindt ze niet op zichzelf slaan. Paradoxaal gezien is dat één van de kenmerken van zijn diagnose: het anders beleven van de werkelijkheid inzake eigen voorkomen/uiterlijk....
Beste TO,

Ten eerste zal ik je niet bij je nick noemen, volgens mij zit dat 'lelijke' tussen je oren.

Ten tweede hoeft 'anders' natuurlijk geen 'lelijk' te zijn, maar gewoon een ander type of een andere uitstraling dan je date verwachtte.

Ik heb zelf een tijdje gedate met een jongen die op iets voller viel en mij te slank vond, gewoon een kwestie van smaak. Ik ben niet te dun, en dat ga ik ook niet van mezelf denken omdat een man op mollig valt.

En ten derde is het belangrijk om (zoals anderen al zeggen) aan je zelfvertouwen te werken.

Je straalt nu waarschijnlijk uit dat je van jezelf walgt (jouw woorden) en dat is niet bepaald aantrekkelijk. Ik denk dat mannen daar eerder op afknappen dan op jouw uiterlijk.
Hebben jullie gisterenavond nou contact gehad of niet?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:lelijk86 schreef op 03 december 2012 @ 13:10:

Ik voel nu echt heel veel pijn en vooral zelfhaat. Hoe overleef ik dit?

Gewoon doorademen.

Op tijd eten.

Voldoende slaap nemen.

O ja, een zoek eens een goeie therapeut en hou op met onmogelijke vragen stellen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven