Herfsttetters!
maandag 3 december 2012 om 19:09
Oh, dat is heel vervelend, Plou. Vooral als vrij nemen niet makkelijk gaat. Nou ja, het kost sowieso al kostbare vrije dagen natuurlijk.
Rat, wat een nare koude tocht heb jij achter de rug zeg.
Ik heb volgend jaar mijn eerste echo. Duurt nog laaaaaang he.
Heb wel voor overmorgen een afspraak met de huisarts, want ik heb al sinds de innesteling dat mijn buik zo gespannen is. Ik kan hem ontspannen als ik dat heel bewust doe, maar zodra ik dat vergeet, trek ik weer alle spieren aan. Lijkt me niet goed. Dus eens horen wat dok daarvan vindt.
Ben ook erg bang dat er nog wat misgaat. Maar goed, de kans is natuurlijk veel groter dat het wel goed gaat, dus daar richt ik me maar op. Tenminste, dat probeer ik.
Vandaag kreeg ik even een kleine duizeling naast het bureau van een klega, die meteen vroeg: "Ben je zwanger?" Vond ik een vreemde vraag en heb ik natuurlijk weggelachen. Maar horen duizelingen erbij? Als bekend symptoom, zeg maar? Dan weet ik dat ik die voortaan moet verbergen (als het kan).
Rat, wat een nare koude tocht heb jij achter de rug zeg.
Ik heb volgend jaar mijn eerste echo. Duurt nog laaaaaang he.
Heb wel voor overmorgen een afspraak met de huisarts, want ik heb al sinds de innesteling dat mijn buik zo gespannen is. Ik kan hem ontspannen als ik dat heel bewust doe, maar zodra ik dat vergeet, trek ik weer alle spieren aan. Lijkt me niet goed. Dus eens horen wat dok daarvan vindt.
Ben ook erg bang dat er nog wat misgaat. Maar goed, de kans is natuurlijk veel groter dat het wel goed gaat, dus daar richt ik me maar op. Tenminste, dat probeer ik.
Vandaag kreeg ik even een kleine duizeling naast het bureau van een klega, die meteen vroeg: "Ben je zwanger?" Vond ik een vreemde vraag en heb ik natuurlijk weggelachen. Maar horen duizelingen erbij? Als bekend symptoom, zeg maar? Dan weet ik dat ik die voortaan moet verbergen (als het kan).
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
maandag 3 december 2012 om 19:26
Ja, is normaal Claude, zie hier http://zwanger.jongegezin ... pskwalen/Duizeligheid.htm
maandag 3 december 2012 om 19:37
Jammer Pilou, dat je niet kon babyknuffelen. Vrijdag in de herkansing.
En ook van mij om het filmje.
Fiolle, wat een nare ervaring. Duizelig worden is al zo niet leuk en nu al helemaal niet natuurlijk. Een doktersbezoekje voor je buik lijkt me wijsheid. Ben je je al helemaal aan het inlezen?
Ik ben zo blij voor je! En blijf de goede afloop voor ogen houden he. Je krijgt gewoon een prachtkind! Een jongen. Dat is mijn voorspelling.
En ook van mij om het filmje.
Fiolle, wat een nare ervaring. Duizelig worden is al zo niet leuk en nu al helemaal niet natuurlijk. Een doktersbezoekje voor je buik lijkt me wijsheid. Ben je je al helemaal aan het inlezen?
Ik ben zo blij voor je! En blijf de goede afloop voor ogen houden he. Je krijgt gewoon een prachtkind! Een jongen. Dat is mijn voorspelling.
maandag 3 december 2012 om 20:09
Fiooltje, moet denken aan Sissi vroeger, jeweetwel die keizerin in die superzoete film. Die viel flauw tijdens een groot bal toen ze net zwanger was en dat was blijkbaar heel gewoon toen. Ik vond het zoo romantisch vroeger Duizelig zijn heb ik ook gehad vroeger. En ik wist precies wanneer ik zwanger was doordat ik een soort van ongesteldheidpijn had onderin mijn buik, de eerste keer raakte ik hier helemaal van in paniek. Ik kan me voorstellen dat dit voor jou nog enger is! Maar je schrijft een waarheid als een koe: "het gaat vaker goed dan fout!".
Optimist tot in de kist!
maandag 3 december 2012 om 20:13
maandag 3 december 2012 om 20:44
Weet niet wat bandenpijn is, maar nee, dat denk ik niet.
Nee, ik heb gewoon al drie weken constant mijn buikspieren gespannen. Strak aangespannen. Het doet geen pijn, maar het is niet zo comfortabel, en ik denk dat ik een flinke sixpack krijg als ik dit negen maanden vol houd.
En ik denk stiekem dat het een slecht teken is.
Nee, ik heb gewoon al drie weken constant mijn buikspieren gespannen. Strak aangespannen. Het doet geen pijn, maar het is niet zo comfortabel, en ik denk dat ik een flinke sixpack krijg als ik dit negen maanden vol houd.
En ik denk stiekem dat het een slecht teken is.
maandag 3 december 2012 om 21:01
Heb net gecheckt, en ik heb inderdaad nog nooit een topic geopend.
En straks krijg ik allemaal enge reacties, dat het echt heeeeuuuul erg is en ik nú de HAP moet bellen, en hoe haal ik het in mijn hoofd om op het forum te gaan, terwijl ik ook in de ambulance naar de SEH had kunnen zitten.
Van die reacties, die hoef ik niet
En straks krijg ik allemaal enge reacties, dat het echt heeeeuuuul erg is en ik nú de HAP moet bellen, en hoe haal ik het in mijn hoofd om op het forum te gaan, terwijl ik ook in de ambulance naar de SEH had kunnen zitten.
Van die reacties, die hoef ik niet