Herfsttetters!
dinsdag 4 december 2012 om 18:13
*gluurt heeeeeel voorzichtig om een hoekje*
Ghe, ik zie alleen de laatste berichten over baarkrukken en eietstokken. Ik zit dus goed.
Heb helemaal zin om lekker mee te teuten, maar da's pas weer vanaf vrijdag. Ben nog steeds helemaal happy voor Fiooltje.
En ook voor Plousje omdat zij zo heerlijk vakantie heeft. Was steeds vergeten om je veel plezier te wensen....
Hier alles heerlijk. Nu op weg naar het dorp om te eten, maar even een pittstop bij de receptie.
Tot later weer! Zoeken jullie vast een euke naam uit voor minifiool?
Ghe, ik zie alleen de laatste berichten over baarkrukken en eietstokken. Ik zit dus goed.
Heb helemaal zin om lekker mee te teuten, maar da's pas weer vanaf vrijdag. Ben nog steeds helemaal happy voor Fiooltje.
En ook voor Plousje omdat zij zo heerlijk vakantie heeft. Was steeds vergeten om je veel plezier te wensen....
Hier alles heerlijk. Nu op weg naar het dorp om te eten, maar even een pittstop bij de receptie.
Tot later weer! Zoeken jullie vast een euke naam uit voor minifiool?
dinsdag 4 december 2012 om 21:03
dinsdag 4 december 2012 om 21:49
Ik vind het juist gezellig dat je al die dingen deelt en wij de meest gruwelijke ideeën mogen aandragen
Jeetje Bieb, jij hebt wel een glaasje lekkers verdient hoor
Pittige dagen, zal nog wel even zo blijven denk ik he?
Hebben jullie nog toetjes/voorafjes ideeen om een gourmet heen? Mag dus niet te groot/machtig zijn.
Ik denk dat ik voor laagjes en wat korter ga Claude
Jeetje Bieb, jij hebt wel een glaasje lekkers verdient hoor
Pittige dagen, zal nog wel even zo blijven denk ik he?
Hebben jullie nog toetjes/voorafjes ideeen om een gourmet heen? Mag dus niet te groot/machtig zijn.
Ik denk dat ik voor laagjes en wat korter ga Claude
dinsdag 4 december 2012 om 22:12
dinsdag 4 december 2012 om 22:40
Licht voorafje:
http://www.kokenmetkarin.nl/voor/paprikacappuccino.html
Toetje denk ik nog even over.
Rat, slaap lekker!
Ik hoop wel dat ik op zeker moment een beetje gerust kan zijn over de zwangerschap. Ik ben nu nog zo bang dat het misgaat. Pffff.... Nou ja, morgen maar even de huisarts afwachten. Hoop dat hij de goede dingen zegt
http://www.kokenmetkarin.nl/voor/paprikacappuccino.html
Toetje denk ik nog even over.
Rat, slaap lekker!
Ik hoop wel dat ik op zeker moment een beetje gerust kan zijn over de zwangerschap. Ik ben nu nog zo bang dat het misgaat. Pffff.... Nou ja, morgen maar even de huisarts afwachten. Hoop dat hij de goede dingen zegt
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
dinsdag 4 december 2012 om 22:43
Oh, er staan allerlei leuke toetjes op die site. Deze is heel licht denk ik:
http://www.kokenmetkarin.nl/na/citrussalade.html
of
http://www.kokenmetkarin.nl/na/caipirinha.html
http://www.kokenmetkarin.nl/na/citrussalade.html
of
http://www.kokenmetkarin.nl/na/caipirinha.html
dinsdag 4 december 2012 om 23:28
Het is zo moeilijk om het niet te doen, Fant.
En ik ben van mijzelf ook best een zorgelijk type. Wat ik meestal probeer te verhelpen door me voor te stellen wat het ergste is dat kan gebeuren in een situatie, en dan daar een oplossing voor bedenken.
Maar als ik dat doe over mijn zwangerschap, dan is er helemaal geen oplossing
Nou ja, ik ben wel weer even met namen bezig geweest. Voor een jongen weet ik het al. Al heel lang. Voor een meisje nog niet. Heb wel een idee, maar het is het nog niet helemaal.
En nee, ik kan jullie de namen niet vertellen, sorry. Dat is zo prive, dat krijgt niemand te horen, tot pop geboren is.
En ik ben van mijzelf ook best een zorgelijk type. Wat ik meestal probeer te verhelpen door me voor te stellen wat het ergste is dat kan gebeuren in een situatie, en dan daar een oplossing voor bedenken.
Maar als ik dat doe over mijn zwangerschap, dan is er helemaal geen oplossing
Nou ja, ik ben wel weer even met namen bezig geweest. Voor een jongen weet ik het al. Al heel lang. Voor een meisje nog niet. Heb wel een idee, maar het is het nog niet helemaal.
En nee, ik kan jullie de namen niet vertellen, sorry. Dat is zo prive, dat krijgt niemand te horen, tot pop geboren is.
dinsdag 4 december 2012 om 23:50
Lief Viooltje, deel hier svp al je gedachten/hersenspinsels/watdanook hoor! Als we het van iemand goed kunnen hebben, is het van jou! Dus, hou je vooral niet in! Je hebt hier zo naar uitgekeken, we hebben zo met je mee gehoopt dus je bent het gewoon verplicht
Leuk, denken over namen. Tenminste, dat hoop ik. Wel lekker dat je alleen met je eigen wensen rekening hoeft te houden. Zus en zwager hadden bijna knok over de naam van de tweede. Uiteindelijk heeft knul wel een naam gekregen hoor maar dus niet hun eerste keus want die waren zo verschillend dus toen hebben ze maar een top twintig ofzo gemaakt en de eerste naam die daar gezamenlijk op stond, hebben ze toen genomen.
Leuk, denken over namen. Tenminste, dat hoop ik. Wel lekker dat je alleen met je eigen wensen rekening hoeft te houden. Zus en zwager hadden bijna knok over de naam van de tweede. Uiteindelijk heeft knul wel een naam gekregen hoor maar dus niet hun eerste keus want die waren zo verschillend dus toen hebben ze maar een top twintig ofzo gemaakt en de eerste naam die daar gezamenlijk op stond, hebben ze toen genomen.
Ik ben mijn eigen bananenschil
dinsdag 4 december 2012 om 23:52
dinsdag 4 december 2012 om 23:54
Haha, ja Olijf, dat is een van de grote voordelen van het in mijn eentje doen. No compromises
Lijkt mij erg als je kind een derdekeusnaam heeft... Maar ja, ik mis nu weer iemand naast mij op de bank die mijn zorgelijke gedachten kan verzetten...
Ik ga maar eens een luchtig boek uitzoeken om mee naar bed te nemen. Ben er aan toe
Lijkt mij erg als je kind een derdekeusnaam heeft... Maar ja, ik mis nu weer iemand naast mij op de bank die mijn zorgelijke gedachten kan verzetten...
Ik ga maar eens een luchtig boek uitzoeken om mee naar bed te nemen. Ben er aan toe
dinsdag 4 december 2012 om 23:57
Viooltje, daarom is het zo lekker om hier of elders te kunnen spuien. Dan ben je het op papier tenminste kwijt. En het ís ook shit, zo in het begin. Allemaal zo kwetsbaar nog en hormonaal zal je ook wel een tikkie labielo zijn (?). Zo logisch en ik zou willen dat ik gewoon kon zeggen: het komt allemaal goed. En eigenlijk moet je daar maar gewoon van uit gaan. Maar ik snap je angsten. Daarvoor een lekkere dikke kwijlerige oempf- extradeluxe!
Ik ben mijn eigen bananenschil