Mode & Beauty alle pijlers

Tips voor lang haar

04-12-2012 09:52 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb best lang, blond, dik haar. Maar weet eigenlijk niet zo goed wat ik er allemaal mee kan doen behalve los/vast zeg maar.

Hebben jullie tips voor lang haar, wat je er mee kan doen?

Wat voor shampoo gebruiken jullie, ben beetje shampoos aan't testen maar ik heb nog steeds niet de juiste gevonden.Wat voor cremespoeling/conditioner en hoe te gebruiken.

Ben echt geneigd om 't weer kort te laten knippen, terwijl lang juist ook erg leuk staat.
Dankjewel Viva-Amber
Geen dank, ik mis mijn lange haar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:sourpuss schreef op 05 december 2012 @ 16:08:

[...]

ik ga het vanavond ook eens proberen!

Gelukt? Het stelt echt niks voor. Vandaag heb ik 'm weer in! Staat zo leuk. Ik laat 'm wel wat rommelig,ik zag in filmpjes dat ze het haar vaak Kim Kardashian stijl strak tegen het hoofd plakken. Ik heb een stel beste oren, dus dat staat me niet.

Van het weekend ga ikhet proberen met wat boller getoupeerd haar op mijn hoofd. Ben benieuwd.
Krullen kreeg ik er trouwens weer niet van. Haar hing onmiddelijk weer recht naar beneden toen hij uit ging. Zat zo te hopen dat het eens zou lukken maar nee. ;)
Ik gebruik henna+ haarwonder voor mijn lange haar.

Ideaal, heb geen conditioner meer nodig nu.

De spullen van syoss raak ik met een stok nog niet aan.

heb het gehad toen het net uit was, en mijn haar viel er van uit.

Onder de douche en met het borstelen kwamen er gewoon hele plukken mee.

Ik gebruik nu elvive shampoo gebruik er 2 of 3 door elkaar.
Ik vind een hoge staart erg leuk maar ik krijg er zo'n hoofdpijn van.

Door het gewicht gaat mijn haar bovenop heel erg plat zitten.

Het zit meestal erg plat bovenop , wat doen jullie hier aan?

Ik gebruik trouwens Wella repair en die bevalt heel erg goed.
Thanks voor alle tips. Dat haar van Lauren Verster is inderdaad om jaloers op te worden, hoe slordig het ook zit, het zit nog steeds leuk dat gaat bij mij niet op. De shampoo tips ga ik zeker proberen, het goed verzorgen doe ik wel, alleen 'vergeet' ik er altijd wat mee te doen, en wat ik er mee kan doen. Ik heb zo weer een boel dingen waar ik verder mee kan. Die sock bun is ook een erg goeie tip en gelijk uitgeprobeerd. Erg leuk

Farida 999: Ik krijg ook altijd koppijn van een hoge staart, ik heb er niet echt een goeie tip voor behalve dat je 't elastiekje wat losser kunt laten, iets minder strak de staart zetten. Dat verhelpt ook het 'platzitten' bovenaan
Confiture ik was te lui om het te proberen, dus doe het van het weekend hehe. Keep you posted.

Wat vaak helpt, wat haarlak in je haar sprayen als je het nat hebt gemaakt en dan om de sok rollen.
In het filmpje waarin de sok gebruikt wordt, wordt het haar ook natgemaakt, gesprayd dus dat zal vast helpen.
Ik heb de sok ook geprobeerd en in 1 x keer goed, ik heb een knot laag aan de zijkant gemaakt echt leuk!

Ik zag op you tube een filmpje van sok bovenop het hoofd als je er dan een nachtje mee slaapt heb je de volgende dag de mooiste krullen.

Dat heb ik uitgeprobeerd en echt ik heb hele mooie krullen en er is geen warmtebron aan te pas gekomen het is dus ook niet schadelijk.

Je moet het haar een klein beetje nat spayen en een klein beetje versteviging en rollen maar! Het haar mag niet te nat zijn want dan werkt het niet. Als je de knot goed bovenop je hoofd zet heb je er met slapen ook geen last van en het is ook wel lekker al dat haar uit je gezicht , probeer maar eens!
Mijn verhaal telt niet helemaal mee denk ik omdat mijn haar het tegenovergestelde is van het jouwe haha

Ik heb lange donkere krullen en ik gebruik die shampoo van andrelon met arganolie en daarna ook de anti klit spray met arganolie, dat spul maakt je haar zo fijn! (En nog meer dingen er in uiteraard, anders heb ik een pluizenbosje haha)
Internagelaktisch
Die sok heb ik gisteren geprobeerd. Zolang ie er in zit is 't mooi en strak. heel fijn en ziet er netjes uit. Toen ik het vanochtend er uit haalde had ik echt een ontploft kapsel ongeveer. Wel vol krullen, maar bovenop hartstikke strak/glad en daarna een bom vol krullen. Denk dat m'n haar niet helemaal geschikt is voor die krullen, het pluist nogal erg op zo'n moment en is heel springerig. Heeft hier iemand misschien een tip voor?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven