Sneeuwstorm des doods

06-12-2012 18:36 502 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik hou van 'rampen topics'

Omdat ik hou van sneeuw en razend benieuwd ben naar hoe het bij jullie is.

Kortom: hier status updates van hoe de situatie bij jullie is!

Hier: heldere hemel en 0,2 cm sneeuw.

Hier is tussen het Gooi en Utrecht.
Zuid-Limburg: Noppes.
KNMI heeft de waarschuwing opgeschaald naar code Oranje. Wat in lekentaal "het begin van het einde" betekent.
Hoera! Ik hou zo van code oranje! Gaat cocoonen op de bank!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Omgeving Den Bosch, geen vlokje te zien nog.
Leiden: Nat en koud maar geen sneeuw te zien! (Helaas )
Alles hier rustig... Niks te zien.

Brabant
Volgens mij word het een heul rustig topic, als ik buienradar moet geloven... Geen wolkje aan de lucht...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Den Haag ook nog geen vlokje te zien.
Hier (drenthe) is het op dit moment rustig, geen neerslag.

maar er ligt hier nog wel een flink pak sneeuw van de afgelopen nacht.
quote:VlammendeTroela schreef op 06 december 2012 @ 18:47:

Sneeuwstorm des doods?!?! En dat nadat we allemaal nog maar net bij zijn gekomen van die Vreselijke Horrowinter die ze vorig jaar voorspeld hadden?

*trekt zich voor de zekerheid alvast maar terug in de verwarmde bunker die ze alvast klaar heeft staan voor als 21dec de wereld vergaat*

Hier is alle vanochtend gevallen sneeuw alweer gesmolten. Ben benieuwd naar vannacht.
quote:cookie28 schreef op 06 december 2012 @ 18:48:

Hier ligt een 10cm ong van gister en vanmorgen nog, het is flink glad. Heldere lucht, niks aan het handje.

De sneeuw komt vannacht ook pas hé, vanuit het westen. In de ochtendspits word het ergste verwacht zeggen ze.

Oh en hier is provincie groningen.

10cm??? Eigenlijk geloof ik dat niet. Opgemeten? Zo ja: foto?

Hier (Zwolle) nog sneeuw van afgelopen nacht (centimetertje of 2 max), verder nog niks kunnen ontdekken. Ben benieuwd, moet morgen autorijles geven...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Ondanks dat het natuurlijk heel massahysterisch is, gaan we morgen toch maar niet drie uur in de auto zitten met onze kleine dochter om familie op te zoeken. Dan maar hysterisch
Regio 040. Vanochtend lag er een halve cm, vanmiddag was het allemaal weg.

Code oranje betekent toch "we maken een hoop drukte maar het stelt niet veel voor"?
Precies Mamsky. Hier ook Drenthe, omgeving Emmen en hier ligt veel sneeuw. Er ligt voor de deur hier zeker 15 cm. Mijn chihuahua staat tot aan haar rug onder.

Gelukkig en hopelijk krijgen wij niet meer zo veel. Er wordt hier niet gestrooid en ik kreeg mijn dochter vanmorgen al bijna niet naar school.
Eerst zien, dan geloven.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Heb geen verstand van het weer, maar als ik de 24 uurs verwachting bekijk op buienradar blijft het in het westen bij regen. De sneeuw valt dan voornamelijk in het oosten en limburg. Volgens mij klopt dat niet met het verhaal van KNMI (die zeggen heftige sneeuwbuien in het westen) Tja wie er gelijk heeft... we zullen het zien !
hier (friesland) ligt er nog sneeuw (ong. 10/15 cm) en er is nog niets nieuws bij..

Van mij mag er een bult vallen.. eten zat in huis
rotterdam centrum

geen sneeuw

(als er wel sneeuw valt is het de eerste keer dat alles hier " wit" is haha)
Ja, Lé: doe eens foto? Ik ben wel benieuwd naar het dráma van sneeuw!

(gewoon, om mijn hang naar code oranje te bevredigen he?)
Hier nog een witte wereld, maar da's van gisteren. Als hier al nieuwe sneeuw komt, dan ia dat pas morgen.

Regio Drenthe
Vanmorgen een beetje sneeuw, trein was op tijd en kwam zelfs 2 minuten te vroeg aan op mijn station.

En morgen? Ik hoop dat er heel veel sneeuw ligt en de treinen niet rijden. Dan kruip ik om half 5 weer terug mijn bedje in en ga om 7 uur in mijn pyjama thuiswerken. En inderdaad...vriend heeft vanmiddag de wekelijkse boodschappen gedaan, dus eten genoeg in huis.
Maar als jullie nou allemaal thuis blijven morgen wegens de sneeuw, dan hoef ik niet zo erg extra vroeg weg om op tijd op de plek te komen waar ik moet werken, deal?
Oooh goed bezig!

Sneeuwstorm des doods is natuurlijk met een dikke knipoog edoch is dat wel de indruk die ik krijg van de berichtgeving.

Maatschappij ontwrichtend weer? Woei! Dit gaat storm lopen whehehe.

Ramptoerisme FTW!
Joh, ligt er echt nog zoveel in het noorden??? Schoonouders uit Friesland zeiden dat er bij hen niks meer lag...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Hier in Overijssel ligt een paar centimeter, van vannacht, en zijn de wegen - lokaal - veranderd in ijsbanen. Kom maar op met die sneeuw!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven