Sneeuwstorm des doods

06-12-2012 18:36 502 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik hou van 'rampen topics'

Omdat ik hou van sneeuw en razend benieuwd ben naar hoe het bij jullie is.

Kortom: hier status updates van hoe de situatie bij jullie is!

Hier: heldere hemel en 0,2 cm sneeuw.

Hier is tussen het Gooi en Utrecht.
quote:Star schreef op 06 december 2012 @ 18:45:

[...]

Houdt tot 21-12-2012 aan en dan zijn we allemaal ingesneeuwd. Soort Pompei maar dan met sneeuw.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Groningen nog geen sneeuwstorm te bekennen,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Bij die vorige horror sneeuwstorm van een paar jaar terug heb ik met de auto 8 uur gedaan over 30 km. Ik heb late dienst morgen en zit me nu al weer op te vreten. Ik haat het om weer die ellende in te moeten.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
quote:pilou schreef op 06 december 2012 @ 19:25:

[...]

Wat voor soep heb jij gemaakt? Ik ga morgen tomaten/groentesoep maken en woon ook in het Gooi.

Dat ga je niet geloven, maar het is tomaten-groentensoep

Bij deze omgedoopt tot 'Gooise Soep', mét hoofdletters natuurlijk want zo lekker is 'ie wel!
Zeg maar Spijker.
hier (zo ongeveer 10 km ten zuid- oosten van Stad Groningen) ...dikke teringbende (als je het mij vraagt dan, want ik hou niet van sneeuw) Gisteravond wel dik onweer gehad (veel gerommel en gedonder en flitsen) en vanochtend schrok ik me lam toen ik de gordijnen opentrok. Hier in de straat toch wel een 15 cm sneeuw. Nu zijn alle straten ijsbanen geworden en de verwachting is dat er weer een centimeter of 20 zal vallen.

We zullen het wel zien.....
hier de eerste ijsbeer helaas nog niet gespot. zit met spanning voor het raam te loeren met een grote kop warme choco en heel veel slagroom, slurp..
In de omgeving van Gouda is er geen sneeuw te bekennen!
quote:Djin schreef op 06 december 2012 @ 19:34:

Bij die vorige horror sneeuwstorm van een paar jaar terug heb ik met de auto 8 uur gedaan over 30 km. Ik heb late dienst morgen en zit me nu al weer op te vreten. Ik haat het om weer die ellende in te moeten.

Moet ook 30 km naar mijn werk morgenochtend, ik sta maar vroeg op en als het dan echt slecht is dan kan ik vroeg vertrekken.

Als ik de buienradar moet geloven lijkt het hier in drenthe nog wel mee te gaan vallen trouwens.

maar ja, zeker weten doe ik het pas als het echt zo ver is.
quote:Star schreef op 06 december 2012 @ 18:45:

[...]

Houdt tot 21-12-2012 aan en dan zijn we allemaal ingesneeuwd. Soort Pompei maar dan met sneeuw.
I am surrounded by morons
Leuk topic!!! Geweldige naam ook trouwens!!

Hier (veluwe) ook noppes. Afgelopen nacht is hier wel een cm-tje of 2 / 3 gevallen. Op de straten ligt niks meer, de rest is bijna weg, alleen in de bermen ligt nog een waas van wit.

Ik wil ook wel graag ingesneeuwd raken!! Lijkt me geweldig!
Gooische Soep staat nog veel mooier!
I am surrounded by morons
Hier vlak boven A'dam, zielig wit rommeltje van vannacht.

Volgens de teleteksten valt er in de o.a. de regio rond het IJsselmeer wel 20 cm, kom maar op.

Ik ben vrij en hoef alleen de kids naar school te brengen, lopend (het liefst met slee).

Jammergenoeg voor mijn man moet hij morgenmiddag werken

Zal 'm een chocoladeletter meegeven voor het geval hij vast komt te staan ;0)

We; mazzel ook dat die monster sneeuwstorm nu komt, meer dan genoeg snaaiwerk in huis dankzij Sint.
quote:Eleonora schreef op 06 december 2012 @ 19:24:

[...]

Dhááááááááling come-come-come-come-come, do your business, you are Elástigirl Frieda Farida Latina Suárez!

En écht, heet mevroi chihuahua écht zo? Whehehehe! En is Frieda dan naar Frieda Kahlo?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:badmeester schreef op 06 december 2012 @ 19:22:

Als cookie maar niet ingesneeuwd raakt

Haha dat gaat vast meevallen, en anders ben ik mooi n dag vrij

Heb een mail gestuurd met verzoek om de foto te plaatsen.
quote:Eleonora schreef op 06 december 2012 @ 19:15:

[...]

Klopt he-le-maal......

Zoiets?

Grief is just love with nowhere to go
@Malificent:

What the... Ik proestte zoo dat biertje over mijn scherm (die ik ook nog vandaag heb zitten poetsen), dánk je wel!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Whahaha... Fantastisch!!

Hoop wel dat 't arme beest laarzen aan heeft tegen de koude pootjes
Hier in de Achterhoek een heel zielig laagje van vannacht!

Voor de rest is het nu droog,laat die bui maar komen,wil morgen de kids met de slee naar school brengen.
Van mij hoeft de sneeuw niet zo, ik wil morgen gewoon met de trein kunnen.
Grief is just love with nowhere to go
@mamsky, ik werk nu ook nog eens 25 km verder. Dus 55 km afzien. Ik ga ook maar op tijd weg. Heb het Kdv al ingeseind. De jongste komt een uur eerder.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
@Male: je bent gewéldig! *Winter is coming* *tosses kids from towers*....
Regio Den Haag, wel sterveskoud maar geen sneeuwvlok te bekennen!

Zit ik met mijn erwtensoep!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Lees net dat de eerste sneeuw vannacht pas komt. Jammer, had wel zin in een sneeuwballen gevecht.

Worden jullie ook altijd zo hyper van een goede sneeuwbui? Zodra de eerste vlokken vallen wil ik meteen naar buiten om iglo's te bouwen en krijg ik zin om op de slee te springen
Ik moet morgen ruim een uur treinen naar mijn ouders om Sinterklaas te vieren, en ik wil eigenlijk overmorgen ook weer terug naar huis, dus nog even wachten met die ellende alsjeblieft. Vanaf maandag vind ik het niet erg om in te sneeuwen, genoeg eten in huis en ik hoef de deur dan verder ook niet uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven