Sneeuwstorm des doods

06-12-2012 18:36 502 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik hou van 'rampen topics'

Omdat ik hou van sneeuw en razend benieuwd ben naar hoe het bij jullie is.

Kortom: hier status updates van hoe de situatie bij jullie is!

Hier: heldere hemel en 0,2 cm sneeuw.

Hier is tussen het Gooi en Utrecht.
quote:Eleonora schreef op 06 december 2012 @ 20:30:

[...]

Ja, ze heet echt zo.

Frieda komt in dit geval van 'Fred'. Zo had ze geheten als ze een jongetjeshond was geweest.Ik zou mijn verhaal aanhouden.. da's sjieker natuurlijk
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Zo, mn avond afspraak voor morgen in ieder geval afgezegd (niet te doen, met die aangepaste NS dienstregeling), dus laat die sneeuw nu maar komen!

Tot nu toe niks, noppes, nada in de regio 010.
Kanon ook al niks in 010!!!???
Ja das mooi klote:

@weermanreinier: Sneeuwdepressie netjes op koers, net wat minder intens in nieuwe berekening, maar 5-10 cm blijft zeer waarschijnlijk

Las ik net op Twitter.

IK BLIJF BIJ SNEEUWSTORM DES DOODS!!!
quote:PietjeBello schreef op 06 december 2012 @ 20:32:

Nouja zeg! Scholen in mijn omgeving hebben al sneeuwvrij gegeven! Moet niet gekker worden, er ligt nu ongeveer 1 cm.. nog niet eens.Mag ik vragen in welke regio jij woont?
quote:Floortje_1981 schreef op 06 december 2012 @ 20:21:

Hier serieus bijna 2 meter in de voortuin en1 meter op de parkeerplaats.... Gisteren was ik letterlijk ingesneeuwd bij een vriendin en moest ik wachten tot mijn man kon komen halen....

Hier is Zweden regio Stockholm..Kijk, dat is pas sneeuw.
Grief is just love with nowhere to go
Helemaal niets hier (ook niets van gisteren) in het zonnige noorden van het zuiden.
@Peuterjuf; Tussen Utrecht en Rotterdam in om maar even niet in details te treden haha.

Ik vind het maar raar... sneeuwvrij als er nog niet eens 1 cm ligt.
Oh oh oh had ik nu maar beter opgelet bij Doomsday preppers Ik heb maar voorraad voor een halve week in huis en de supermarkten zijn hier dicht....
Ik had me zo verheugd op een sneeuwstorm... Tot nu toe hier alleen nog de sneeuw van gister en vanochtend. Hier is oost-groningen. Ik blijf hopen...

Wie weet word ik morgenochtend ingesneeuwd wakker.
Tilburg, vanmorgen een dun laagje en nu nog niets. Ik hoop op veel sneeuw.

Spannend hoor, maatschappij ontwrichtende sneeuwbuien.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Mijn vlucht is zo goed als gecancelled, weekendje naar de maan, dus nu wil ik sneeuw ook, en veel!
Code oranje nu toch?
quote:Lebowski schreef op donderdag 06 december 2012 20:48 Mijn vlucht is zo goed als gecancelled, weekendje naar de maan, dus nu wil ik sneeuw ook, en veel!Ah das flink balen! Waar zou je heen gaan? Naar een zonnig warm oord? ?
quote:PietjeBello schreef op 06 december 2012 @ 20:50:

[...]

Ah das flink balen! Waar zou je heen gaan? Naar een zonnig warm oord? ?Neuh, net zo slecht daar als hier, maar ik ging naar een vriendin die het erg moeilijk heeft, hoop dat het gewoon door kan gaan.
Hier (Tiroler Alpen) dal 40 cm, berg 60 cm en voor de komende 24 uur nog extra 30 cm. Het sneeuwt al vier dagen regelmatig in buien, niet constant.

Ik zal de verwachte 30 cm nieuwe sneeuw jullie kant op sturen .
@Lebowski Ah klote voor je vriendin, ik hoop voor je dat je gewoon (veilig) kan gaan!
Wat een héérlijk ramptopic dit. Heb me de ballen uit de broek gelachen om de racistische sneeuw-mop, Edna Mode en de sneeuw-hoop-aan-een-riempje en de Game of Thrones parodie.

Overigens, morgen is nog maar een plaagstootje want alles ligt naar het schijnt, klaar voor de Russische beer (alweer)...
Hasse regio Stockholm is heel zwaar getroffen geloof het zwaarste van heel Zweden zo ongeveer
hier ook nog geen verse sneeuw, alleen een laagje van een cm of 7 van gisteren/vannacht
quote: Lebowski, 9 minuten geleden

Mijn vlucht is zo goed als gecancelled, weekendje

naar de maan, dus nu wil ik sneeuw ook, en veel!Klote zeg! Je had je er zo op verheugd
I am surrounded by morons
Slee staat klaar, sneeuwschep ook. Maar er valt nog geen vlokje uit de lucht Gelukkig wordt ik rond 4.00 altijd wakker omdat ik moet plassen, kan ik kijken of er al sneeuw ligt.

Regio zutphen trouwens, en oha valt hier volgens mij minder dan in de rest van NL, en ik vind het zo leuk....
Zeeland meldt zich, nog geen vlokje aan de lucht hier...

(Moet ook wel aan preppers Doomsday denken inderdaad met al die apocalyptische code oranjes, Miepje1971!

Maar helaas...weer niet opgelet bij het konijnen villen deze week;)

Vol verwachting klopt ons hart!
Zeeland krijgt ook het minst toch? Ruilen? Wij krijgen het meest.
IJmuiden nog steeds niets behalve de snel ingeslagen Wodka en braadwursten voor morgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven