Hondenpoep
vrijdag 7 december 2012 om 17:11
Voor de derde keer deze week ligt er hondenpoep op onze stoep! Maar deze keer zagen we de dader en zijn baasje! We klopten op de raam maar het baasje keek niet. Vlug schoenen aan gedaan en naar buiten. Mevrouw aangesproken en gevraagd of ze dit nog ging opruimen. En wat denk je dat haar antwoord was? Dat was mijn hond niet. Ze bleef ontkennen zelfs toen ik zei dat er 3 getuigen binnen zaten. Ik heb het zelf maar opgeruimd. Is er nog een wondermiddel waardoor honden niet op jouw stoep gaan sch....?
vrijdag 7 december 2012 om 17:15
Wat een dom mens! Zíj loopt toch met die hond? Dan is het ook háár verantwoordelijkheid! Of wil ze het echte baasje dan even bellen dat ie langs komt om op te ruimen? Goed dat je haar hebt aangesproken. Volgende keer geef je haar een boterhamzakje en sta je erop dat ze het opruimt.
Wat mij betreft mag je erover rellen en dreigen de politie te bellen Is een milieudelict volgens mij. En ik ben een echte hondenliefhebber btw!
Wat mij betreft mag je erover rellen en dreigen de politie te bellen Is een milieudelict volgens mij. En ik ben een echte hondenliefhebber btw!
vrijdag 7 december 2012 om 17:33
vrijdag 7 december 2012 om 17:47
Wat een asociaal mens zeg! Bah. Ik vind peper strooien, van de ene kant de juiste oplossing, van de andere kant ook weer zielig. Ik heb het zelf ooit meegemaakt, een hond van een vriendin van me, die was haar hond uit aan het laten op de hondenstrook gewoon, en daar was ook een of andere gek die de uitlaatstrook met peper had bezaaid. Haar hond, werd helemaal gek van het niezen. Had heel erg veel pijn! Joenkerde alleen maar. Hebben ze uiteindelijk in laten slapen. Vind ik zo zielig voor het beestje, het beestje kan er namelijk niks aan doen dat hij bij jou voor op de stoep scheit. Dat doet dat baasje, Je moet dat baasje eigenlijk pakken, maar hoe!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
vrijdag 7 december 2012 om 17:57
quote:moontje371 schreef op 07 december 2012 @ 17:11:
Voor de derde keer deze week ligt er hondenpoep op onze stoep! Maar deze keer zagen we de dader en zijn baasje! We klopten op de raam maar het baasje keek niet. Vlug schoenen aan gedaan en naar buiten. Mevrouw aangesproken en gevraagd of ze dit nog ging opruimen. En wat denk je dat haar antwoord was? Dat was mijn hond niet. Ze bleef ontkennen zelfs toen ik zei dat er 3 getuigen binnen zaten. Ik heb het zelf maar opgeruimd. Is er nog een wondermiddel waardoor honden niet op jouw stoep gaan sch....?Ja hoor, volgende keer mevrouw even melden dat je de politie gaat inschakelen, aangezien er opruimplicht geldt. En ze dus een bekeuring kan krijgen.
Voor de derde keer deze week ligt er hondenpoep op onze stoep! Maar deze keer zagen we de dader en zijn baasje! We klopten op de raam maar het baasje keek niet. Vlug schoenen aan gedaan en naar buiten. Mevrouw aangesproken en gevraagd of ze dit nog ging opruimen. En wat denk je dat haar antwoord was? Dat was mijn hond niet. Ze bleef ontkennen zelfs toen ik zei dat er 3 getuigen binnen zaten. Ik heb het zelf maar opgeruimd. Is er nog een wondermiddel waardoor honden niet op jouw stoep gaan sch....?Ja hoor, volgende keer mevrouw even melden dat je de politie gaat inschakelen, aangezien er opruimplicht geldt. En ze dus een bekeuring kan krijgen.
vrijdag 7 december 2012 om 18:00
quote:mystic24 schreef op 07 december 2012 @ 17:17:
Voor honden kan ook peper op de betreffende plek strooien helpen..
Dan pak je dus de hond en niet de baas. Ik weet niet of jij graag peper opsnuift, maar dat is echt not done wat mij betreft.
Ik heb helaas geen tip, heb in een straat gewoond waar één bewoner altijd haar hondjes in de straat liet schijten. Heel fijn!
Voor honden kan ook peper op de betreffende plek strooien helpen..
Dan pak je dus de hond en niet de baas. Ik weet niet of jij graag peper opsnuift, maar dat is echt not done wat mij betreft.
Ik heb helaas geen tip, heb in een straat gewoond waar één bewoner altijd haar hondjes in de straat liet schijten. Heel fijn!
vrijdag 7 december 2012 om 18:24
quote:Star schreef op 07 december 2012 @ 17:57:
[...]
Ja hoor, volgende keer mevrouw even melden dat je de politie gaat inschakelen, aangezien er opruimplicht geldt. En ze dus een bekeuring kan krijgen.Dat is niet genoeg. Zij zal ontkennen en dan is het jouw woord tegen het hare. En dan kan de politie niet optreden. Foto maken dus, als bewijsvoering.
[...]
Ja hoor, volgende keer mevrouw even melden dat je de politie gaat inschakelen, aangezien er opruimplicht geldt. En ze dus een bekeuring kan krijgen.Dat is niet genoeg. Zij zal ontkennen en dan is het jouw woord tegen het hare. En dan kan de politie niet optreden. Foto maken dus, als bewijsvoering.
vrijdag 7 december 2012 om 20:50
vrijdag 7 december 2012 om 22:59
vrijdag 7 december 2012 om 23:03
Walgelijk echt waar, wat asociaal!
Kan ik me echt heel erg over opwinden.
Vind het zo smerig als mijn meiden met peop aan de schoenen thuis komen, bah!
We hebben zelf een hond en ik denk er niet over om de poep te laten liggen, dat doe je gewoon niet.
En die reactie dat slaat echt alles, zit me hier gewoon kwaad te maken.
Kan ik me echt heel erg over opwinden.
Vind het zo smerig als mijn meiden met peop aan de schoenen thuis komen, bah!
We hebben zelf een hond en ik denk er niet over om de poep te laten liggen, dat doe je gewoon niet.
En die reactie dat slaat echt alles, zit me hier gewoon kwaad te maken.
vrijdag 7 december 2012 om 23:13
In Rotterdam krijg je, behalve wanneer je bij een uitlaatplaats loopt, al een boete als je geen poepzakje bij je hebt. In de buitenwijken is het risico daarop niet zo groot, daar lopen geen stadswachten maar waar ik woon zijn die BOA's niet weg te branden. Hond niet aan de lijn levert ook een leuke boete op.
verba volant, scripta manent.