cv monteur..is dit duur?
zaterdag 8 december 2012 om 10:29
zaterdag 8 december 2012 om 10:44
De voorrijkosten zijn minder als wat ik twee weken terug betaalde, [45] maar het uurloon is best pittig vind ik ook, maar wat is het lekker als ie straks weer gemaakt is...je hebt trouwens nog geluk dat ze tijd hebben om te komen, ik had twee jaar terug ook in weekend geen verwarming...-12 was het toen....brrrrr...maar geen tijd hoor!! Gelukkig heb ik een goede buurman ....
zaterdag 8 december 2012 om 11:49
zaterdag 8 december 2012 om 13:01
Ik had vorig jaar ook dat probleem, alleen toen voor het nog 16 graden meer. Het was 9,5 graden in mn huis.
Ik heb iemand toen op marktplaats kunnen vinden die voor 50 euro dat ding wilde maken, oh wat was ik blij!!
Uiteindelijk had ik het ook zelf kunnen doen want het slangetje naar buiten was bevroren...
Ik heb iemand toen op marktplaats kunnen vinden die voor 50 euro dat ding wilde maken, oh wat was ik blij!!
Uiteindelijk had ik het ook zelf kunnen doen want het slangetje naar buiten was bevroren...
zaterdag 8 december 2012 om 13:03
quote:Yezka schreef op 08 december 2012 @ 12:52:
Ik zou overwegen om een servicecontract af te sluiten. Ik betaal 68 euro per jaar. Daarvoor wordt de cv ieder jaar netjes schoon gemaakt en nagekeken. Mocht er binnen een jaar dan toch storing zijn, betaal ik alleen materiaalkosten.
100% mee eens!
Bij ons ligt het contract op 100 euro, maar dit kan per regio verschillen...
Overigens verplicht de brandverzekering dat je de ketel onderhoud volgens het onderhoudsinterval van je ketelmerk.
Ik zou overwegen om een servicecontract af te sluiten. Ik betaal 68 euro per jaar. Daarvoor wordt de cv ieder jaar netjes schoon gemaakt en nagekeken. Mocht er binnen een jaar dan toch storing zijn, betaal ik alleen materiaalkosten.
100% mee eens!
Overigens verplicht de brandverzekering dat je de ketel onderhoud volgens het onderhoudsinterval van je ketelmerk.
zaterdag 8 december 2012 om 13:22
quote:koto37 schreef op 08 december 2012 @ 13:03:
[...]
100% mee eens!
Overigens verplicht de brandverzekering dat je de ketel onderhoud volgens het onderhoudsinterval van je ketelmerk.12 jaar X 100 euro. Ben blij dat ik dat nooit gedaan heb. CV is één keer stuk geweest, gemaakt voor 300 euro ná het weekend. Onderhoud doen we regelmatig maar niet elk jaar. Ik vind 1200 euro een hoop geld.
[...]
100% mee eens!
Overigens verplicht de brandverzekering dat je de ketel onderhoud volgens het onderhoudsinterval van je ketelmerk.12 jaar X 100 euro. Ben blij dat ik dat nooit gedaan heb. CV is één keer stuk geweest, gemaakt voor 300 euro ná het weekend. Onderhoud doen we regelmatig maar niet elk jaar. Ik vind 1200 euro een hoop geld.