kerstboom van Ikea

08-12-2012 13:28 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar kun je weer voor 1 euro een kerstboom bij Ikea kopen. Weet iemand of dat een beetje fatsoenlijke bomen zijn? Of zijn ze ieniemini en vallen ze snel uit?
Kost gewoon 20 euro hoor, die overige 19 euro ben je verplicht uit te geven aan andere ikea meuk, kom je thuis met allemaal net-nietsjes, omdat je denkt goedkoop uit te zijn.

Ga gewoon naar een echte bomen boer, en kies een mooie uit.
Voor 1 euro???? dat kan toch nooit iets zijn? De kerstbomen zouden dit jaar juist duurder zijn.

Ik zou gewoon een kunstboom kopen, die gaan wel ettelijke jaren mee. Die zet ik dan weer weg met lichtjes en slingers en al zodat ik alleen de ballen er nog maar in hoef te doen. Ben je lekker snel klaar.
Ik sla met gemak 19 euro stuk in Ikea.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Vanmorgen een prima boom gekocht bij IKEA. Recht, vol en zo'n 1.50m maar hoelang hij staat kan ik je pas in het nieuwe jaar vertellen.

Ooit 1 keer een miskoop gehad van de Gamma. Verder goede ervaringen met IKEA, bomenboer en Praxis.
Dan koop je er 4 en knutsel je er thuis één superboom van in . Is helemaal in de stijl van Ikea.
quote:jusa schreef op 08 december 2012 @ 13:33:

Vanmorgen een prima boom gekocht bij IKEA. Recht, vol en zo'n 1.50m maar hoelang hij staat kan ik je pas in het nieuwe jaar vertellen.

Ooit 1 keer een miskoop gehad van de Gamma. Verder goede ervaringen met IKEA, bomenboer en Praxis.Hebben ze ook met kluit?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:waterplant schreef op 08 december 2012 @ 13:35:

Dan koop je er 4 en knutsel je er thuis één superboom van in . Is helemaal in de stijl van Ikea.Why??
Voor het geval ze kaal zijn of te klein of weet ik veel wat.
Tsja, wij hebben afgelopen week voor 13 euro een Nordmann gekocht bij de Gamma, een mooie volle boom van ongeveer 1.70m. Vorig jaar waren we te laat voor een fatsoenlijke boom, waren we duurder uit voor een prul.

Vriendin van me had vorig jaar een ikeaboom, en dat prul van ons hield het langer uit. Ze waren wel allebei even lelijk
Nouschi, alleen gezaagd.
quote:waterplant schreef op zaterdag 08 december 2012 13:35 Dan koop je er 4 en knutsel je er thuis één superboom van in . Is helemaal in de stijl van Ikea.Helaas, je mag er maar 2 pp kopen :-)
quote:jusa schreef op 08 december 2012 @ 13:48:

Nouschi, alleen gezaagd.Jammer.
Mijn moeder had vorig jaar een boom van Ikea en we hebben ons gek gelachen want het was de mooiste boom die we sinds jaren hadden gehad.

Wel een kleintje (maar dat wilde ze) en mooi vol.
Superboom gekocht vanmorgen, gewoon helemaal prima. Ik had al een boodschappenlijstje voor Ikea, dus nu de actie even afgewacht en die 19 euro besteedt aan allerlei dingen die ik toch nog moest hebben.
Hallo?!
Mijn buren hadden vorig jaar een boom van de Ikea, mooi ding was het. En die overige 19 euri heb je natuurlijk zo uitgegeven.
quote:_Doortje_ schreef op 08 december 2012 @ 15:04:

Superboom gekocht vanmorgen, gewoon helemaal prima. Ik had al een boodschappenlijstje voor Ikea, dus nu de actie even afgewacht en die 19 euro besteedt aan allerlei dingen die ik toch nog moest hebben.Maar die tegoedkaart van 19 euro is pas vanaf 7 januari geldig toch?
quote:Borodini_ schreef op 08 december 2012 @ 13:29:

Kost gewoon 20 euro hoor, die overige 19 euro ben je verplicht uit te geven aan andere ikea meuk, kom je thuis met allemaal net-nietsjes, omdat je denkt goedkoop uit te zijn.

Ga gewoon naar een echte bomen boer, en kies een mooie uit.

Wow, hoe negatief kan een mens zijn over IKEA!

Príma Winkel!! Nog nooit een net-nietsje gekocht!
Die tegoedkaart is idd pas vanaf 7 januari.

Ik heb vorig jaar een mooie boom van ikea gehad en dit naar weer. Die 19 euro weet ik ook al waaraan ik die wil besteden, dus dat komt goed
Ik zou ook gewoon een goede boom kopen hoor. Ben je wel even wat meer kwijt maar dan heb je ook wat.

Ik zelf heb gewoon een redelijk grote boom, een Fiber boom, waar de lichtjes al aan de takjes zitten, Dus ik hoef het maar uit de doos te halen, takjes uit elkaar te halen, stekker in stopcontact en klaar is kees.. Doe ik er wat nep sneeuw omheen strooien, leuke huisjes, kerstman op slee met licht.. e.d om heen en klaar.. heel gezellig en weinig werk

Liep ik gister tegen het lijf bij een bouwcentrum, voor 59,99 euro.. en dan kost het je niet zoveel werk meer..
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Mijn vader had vorig jaar ook een boom van ikea, stond langer dan die van vrienden van ons die er 35 euro ergens voor hadden uitgegeven.
Wished : dan heb je het over een goede boom kopen en kom je aan met een nepper
Je moet wel nog een bon hebben uit de ikea gids van begreep ik. even op website gekeken, staat er niet bij.

Trouwens zelfs de Aldi verkoopt kerstbomen zag ik.
19 euro zijn hoeveel zweedse gehaktballetjes?
Hmm wel vier diepvries zakken zweedse ballen geloof ik?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven