Mishandelde grensrechter overleden
maandag 3 december 2012 om 16:53
Ik lees dit walgelijke bericht zojuist op internet:
"De 41-jarige grensrechter uit Almere die gistermiddag ernstig werd mishandeld, is in het ziekenhuis overleden. Hij was mishandeld na de wedstrijd van SC Buitenboys B3 (Almere) tegen sv Nieuw Sloten B1 (Amsterdam).
Voetballers van Nieuw Sloten schopten en sloegen hem, waarna hij op de vlucht sloeg. De jongens achterhaalden hem en mishandelden hem opnieuw.
Amulance
Een paar uur na het geweld werd de man onwel en zakte hij in elkaar. Daarna werd hij met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Daar overleed hij vanmiddag"
Vind het echt shocking, ongelooflijk en verdrietig.
Deze jongens mogen van mij levenslang opgesloten worden, en agressie op sportvelden veel en veel harder worden aangepakt!!!
Toevallig vertelde vorige week een neef van mij, die ook fluit in het amateurvoetbal, dat hij steeds vaker overweegt daarmee te stoppen, omdat hij merkte dat de agressie laatste jaren steeds meer toeneemt. Ook hij heeft regelmatig met bedreigingen te maken.
Misschien dat het me daarom nu wel extra raakt..
"De 41-jarige grensrechter uit Almere die gistermiddag ernstig werd mishandeld, is in het ziekenhuis overleden. Hij was mishandeld na de wedstrijd van SC Buitenboys B3 (Almere) tegen sv Nieuw Sloten B1 (Amsterdam).
Voetballers van Nieuw Sloten schopten en sloegen hem, waarna hij op de vlucht sloeg. De jongens achterhaalden hem en mishandelden hem opnieuw.
Amulance
Een paar uur na het geweld werd de man onwel en zakte hij in elkaar. Daarna werd hij met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Daar overleed hij vanmiddag"
Vind het echt shocking, ongelooflijk en verdrietig.
Deze jongens mogen van mij levenslang opgesloten worden, en agressie op sportvelden veel en veel harder worden aangepakt!!!
Toevallig vertelde vorige week een neef van mij, die ook fluit in het amateurvoetbal, dat hij steeds vaker overweegt daarmee te stoppen, omdat hij merkte dat de agressie laatste jaren steeds meer toeneemt. Ook hij heeft regelmatig met bedreigingen te maken.
Misschien dat het me daarom nu wel extra raakt..
zaterdag 8 december 2012 om 21:12
quote:Marla_Singer schreef op 08 december 2012 @ 20:58:
[...]
Twinkle!
Ik moest vandaag overwerken. Heb ik nog iets gemist? Kleine recap?
Marla! *Roquefort met vers stokbrood voor iedereen!*
JAZEKER heb je iets gemist Marla. 8 Pagina's! En er is Big Breaking News! Zet je televisie maar vast aan.
We hebben zojuist ontdekt (geleerd), dat het niet aan moslims of de islam ligt! En dat er heel veel positieve dingen zijn aan het cultureel marxisme, JE MOET HET ALLEEN WILLEN ZIEN!!
Wat die positieve dingen zijn, blijft nog even een geheim voor ingewijden. En we kunnen het ze maar niet ontfutselen, wat we ook proberen, hihi.
Maar dat is een detail. Spannend hè?
[...]
Twinkle!
Ik moest vandaag overwerken. Heb ik nog iets gemist? Kleine recap?
Marla! *Roquefort met vers stokbrood voor iedereen!*
JAZEKER heb je iets gemist Marla. 8 Pagina's! En er is Big Breaking News! Zet je televisie maar vast aan.
We hebben zojuist ontdekt (geleerd), dat het niet aan moslims of de islam ligt! En dat er heel veel positieve dingen zijn aan het cultureel marxisme, JE MOET HET ALLEEN WILLEN ZIEN!!
Wat die positieve dingen zijn, blijft nog even een geheim voor ingewijden. En we kunnen het ze maar niet ontfutselen, wat we ook proberen, hihi.
Maar dat is een detail. Spannend hè?
zaterdag 8 december 2012 om 21:14
quote:gypsygirl-1 schreef op 08 december 2012 @ 21:10:
[...]
Heb jij ook een beetje een leuke zalvende stem enzo zodat jij dat spotje in kan spreken?
Dat iedereen die het hoort denkt YES je hebt me.! dat idee.. Nee sorry, ik ga meer richting Fidel Castro
[...]
Heb jij ook een beetje een leuke zalvende stem enzo zodat jij dat spotje in kan spreken?
Dat iedereen die het hoort denkt YES je hebt me.! dat idee.. Nee sorry, ik ga meer richting Fidel Castro
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 8 december 2012 om 21:17
quote:gypsygirl-1 schreef op 08 december 2012 @ 21:10:
[...]
Dat iedereen die het hoort denkt YES je hebt me.! dat idee..
Ik heb nog wel een paar jonge knappe slanke blonde nichtjes.
Die kunnen ook een rol spelen in het spotje: "Wij nemen tolerantie mee als we naar Amsterdam Slotervaart gaan!"
.
[...]
Dat iedereen die het hoort denkt YES je hebt me.! dat idee..
Die kunnen ook een rol spelen in het spotje: "Wij nemen tolerantie mee als we naar Amsterdam Slotervaart gaan!"
.
zaterdag 8 december 2012 om 21:20
quote:Twinkle1001 schreef op 08 december 2012 @ 21:17:
[...]
Ik vind mezelf al best wel tolerant hoor.
Ik die mijn blonde blauwogige dochter aan jouw zoon heeft uitgehuwelijkt.
Hoe tolerant wil je het hebben..
[...]
Ik vind mezelf al best wel tolerant hoor.
Ik die mijn blonde blauwogige dochter aan jouw zoon heeft uitgehuwelijkt.
Hoe tolerant wil je het hebben..
zaterdag 8 december 2012 om 21:24
zaterdag 8 december 2012 om 21:25
quote:Twinkle1001 schreef op 08 december 2012 @ 21:17:
[...]
.Ik neem ook tolerantie mee. Wel .50 tolerantie. Omdat je nooit zeker genoeg kan zijn.
[...]
.Ik neem ook tolerantie mee. Wel .50 tolerantie. Omdat je nooit zeker genoeg kan zijn.
zaterdag 8 december 2012 om 21:32
zaterdag 8 december 2012 om 21:35
zaterdag 8 december 2012 om 21:41
zaterdag 8 december 2012 om 21:48
zaterdag 8 december 2012 om 21:50
quote:Wageningen1985 schreef op 08 december 2012 @ 21:48:
[...]
Sommige mensen durven de waarheid gewoon niet onder ogen te zien, want dan ben je gelijk een racist.
Don't get me started. Dat randfiguur snapt nog steeds niet waarom ik hem minacht terwijl hij zo 'goed' is.
Wat redelijk goed de linkse elite illustreert.
[...]
Sommige mensen durven de waarheid gewoon niet onder ogen te zien, want dan ben je gelijk een racist.
Don't get me started. Dat randfiguur snapt nog steeds niet waarom ik hem minacht terwijl hij zo 'goed' is.
Wat redelijk goed de linkse elite illustreert.