Entertainment alle pijlers

Penoza

17-09-2010 11:08 679 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft gisteravond de eerste aflevering van deze serie gezien?

Ik vond het leuk! Goed verhaal, leuke acteurs, kortom: ik blijf het volgen. Al moest ik wel een beetje lachen toen ik Thomas Acda met een pistool zag zwaaien Vind hem altijd een beetje koddig. Ik ben benieuwd hoe het hele verhaal afloopt.

Wat vonden jullie?
Hallo?!
Wat ik eigenlijk niet zo geloofwaardig vind... is dat carmen toch besluit haar mond te houden over haar broer - die haar notabene probeerde te vermoorden. Of zie ik iets over het hoofd?
Het is haar broer niet, het is de politie. En ze deed het niet voor haar broer maar voor haar eigen leven in nl en voor haar kinderen.
O.
quote:Cotton schreef op 02 december 2012 @ 15:50:

Het is vanavond weer zo ver!Argggg, Votes heeft me niet gewaarschuwd , prompt vergeten. Ga het over een uurtje heerlijk op de herhaling kijken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zo was spannend. Jammer he zo kort! Op internet kreeg je meteen erna een reclame dat je de 2 series op dvd kon kopen voor 22 euro. Niet dat ik het doe hoor maar zou het niet erg vinden om een dag ziek in bed te liggen en heel deel 2 in 1 keer te bekijken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Heb ook gekeken en het was zeker spannend.
quote:Mocy schreef op 03 december 2012 @ 00:03:

Heb ook gekeken en het was zeker spannend.Wel apart dat ze toch de hulp weer inschakelt van die Luther.
Ff up voor Mv
Dat is wel erg vroeg Votes.
Tja, voor ik het vergeet en mv ook vervolgens. Het kan er maar staan toch?
quote:VotesforLeo schreef op 09 december 2012 @ 01:25:

Ff up voor Mv wel goed dat je het zegt, het zit nog niet in mijn systeem.
Ik geloof dat ik toch iets gemist heb.. dat Luther degene is geweest die Frans heeft geliquideerd.

Ik dacht Boris toen zo schrok van hem omdat hij een zwart leren pak droeg, maar dat dat voor iedere man in zo'n outfit zou gebeuren.

Ik zag Luther tot nu toe als de stoere crimineel die wel een hart heeft, omdat hij Carmen en haar kinderen beschermd, denk dat hij heimelijk helemaal verslingerd is aan haar, maar zij ziet hem niet staan. Op de manier van als je de liefde ver weg zoekt, zou je er wel eens achter kunnen komen dat die al die tijd gewoon vlak bij je is geweest.

Maar als hij Frans' moordenaar is, gaat het er voor mij heel anders uit zien. Wilde hij die klus wel klaren zodat de weg voor hem vrij zou zijn naar Carmen?

En als dat dan hier op het forum algemeen bekend is, weet Carmen dan ook wie het gedaan heeft?

En waarom laat ze hem dan nog in haar buurt?

Vragen.. vragen.. vragen...
quote:Perel schreef op 09 december 2012 @ 15:58:

Ik geloof dat ik toch iets gemist heb.. dat Luther degene is geweest die Frans heeft geliquideerd.

Ik dacht Boris toen zo schrok van hem omdat hij een zwart leren pak droeg, maar dat dat voor iedere man in zo'n outfit zou gebeuren.

Ik zag Luther tot nu toe als de stoere crimineel die wel een hart heeft, omdat hij Carmen en haar kinderen beschermd, denk dat hij heimelijk helemaal verslingerd is aan haar, maar zij ziet hem niet staan. Op de manier van als je de liefde ver weg zoekt, zou je er wel eens achter kunnen komen dat die al die tijd gewoon vlak bij je is geweest.

Maar als hij Frans' moordenaar is, gaat het er voor mij heel anders uit zien. Wilde hij die klus wel klaren zodat de weg voor hem vrij zou zijn naar Carmen?

En als dat dan hier op het forum algemeen bekend is, weet Carmen dan ook wie het gedaan heeft?

Ik was ook in shock toen bleek dat hij de moordenaar was. Al die tijd deed hij er alles aan om het gezin te verdedigen en beschermen. Hij heeft dacht ik ook Schiller doodgeschoten.

Maar op het eind van de serie werden er niet zoveel woorden aan vuil gemaakt. Ze liep het cafe in van haar vader en daar kwam het uit, toen ze weg liep zei ze dat ze geen vader meer had (die de opdracht ervoor had gegeven) en gaf Luther nog een vuile blik.

Maar nu ze de hulp weer in roept van Luther ga je twijfelen, dat doe je toch niet bij de moordenaar van je man?

Je zou bijna de laatste aflevering nog een keer ervoor nakijken van de vorige serie.

Ik wilde net het topic uppen voor Votes maar zag dat het niet meer nodig is
Nou het was weer een spannende aflevering vanavond!
Ik vond dit juist een wat saaiere aflevering maar een goed eind, volgende week maar weer kijken :-)
Ik ben aan het afhaken... Het is gewoon steeds meer van hetzelfde. Het kan me niet meer zo boeien allemaal. Jammer.
Ik vond het wel weer leuk.

Alleen het stukje dat de ambulance met sirenes wegrijdt met die John die een klein hoofdwondje heeft vond ik ongeloofwaardig.
quote:Perel schreef op 09 december 2012 @ 15:58:

Eerste aflevering van deel 2 (of was het de 2e aflevering) zie je ook dat Carmen absoluut niks met Luther te maken wil hebben om wat hij heeft gedaan. Later zie je dat ze eigenlijk geen keus heeft, omdat ze echt beschermd moet worden.

En tsja, Luther werkte voor de vader van Carmen dus moest gewoon doen wat hij zei. Denk wel dat hij helemaal gek op Carmen is trouwens..
quote:Turkooiss schreef op 10 december 2012 @ 10:19:

[...]

En tsja, Luther werkte voor de vader van Carmen dus moest gewoon doen wat hij zei. Denk wel dat hij helemaal gek op Carmen is trouwens..Mee eens.
Ik denk dat Carmen ook niet veel keuze heeft, Luther is de enige die ze kan vertrouwen en aangezien ze haar kinderen wil beschermen, heeft ze niemand anders om op terug te vallen.

Die hoofdwond met John vond ik ook wat suf, maar verder vond ik het weer een topaflevering.

Wel vraag ik me af, die Kale Barry, die werkte vorig seizoen toch voor Schiller? Ik kan me nog herinneren dat hij Nathalie heeft ontvoerd. En nu ineens werkt hij voor die Henk. En waarom is Irwan hem dan geld schuldig? Ik ben de weg echt even kwijt
Hallo?!
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 december 2012 @ 01:27:

[...]

wel goed dat je het zegt, het zit nog niet in mijn systeem.

MV, ik heb je vorige week, herinnerd, in een ander topic.

Dat je het niet zou vergeten !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:lilyofthevalley schreef op 10 december 2012 @ 08:42:

Ik ben aan het afhaken... Het is gewoon steeds meer van hetzelfde. Het kan me niet meer zo boeien allemaal. Jammer.Ik kan het niet meer volgen......................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Gloeiende, was het weer vergeten (en bedankt he Votes ).

Laatste kwartier gevolgd en ga de herhaling straks nog even kijken. Had het niet verwacht dat Erwan (eerwan?) doodgeschoten zou worden. En wat een spannend einde weer met die vader. Pffff, nou straks snel kijken.

Nog een speciale voor Votes (en Eindeloos) die me altijd helpt onthouden

Volgende week ga ik het voor een keer niet vergeten!
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 december 2012 @ 22:34:

Gloeiende, was het weer vergeten (en bedankt he Votes ).

Laatste kwartier gevolgd en ga de herhaling straks nog even kijken. Had het niet verwacht dat Erwan (eerwan?) doodgeschoten zou worden. En wat een spannend einde weer met die vader. Pffff, nou straks snel kijken.

Had het op het wakkerentopic geschreven!

Ik zag 'm ook niet aankomen van irwan. Kan weer niet wachten tot vlg week
quote:VotesforLeo schreef op 16 december 2012 @ 22:38:

[...]

Had het op het wakkerentopic geschreven!

Ik zag 'm ook niet aankomen van irwan. Kan weer niet wachten tot vlg week

Ja had al een geplaatst

Spannend he! Kan ook niet wachten tot volgende week.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven