zin om te kokkerellen
zondag 9 december 2012 om 08:57
quote:ella9 schreef op 09 december 2012 @ 08:55:
Ik was aan baklava of kruimelvlaai aan het denken. maar baklava is net iets te zoet. maar zoiets soortgelijks. haha lastige keuzes. kom maar op met ideeen ^^Je moet even kijken op 24kitchen.nl en dan bij Rudolph s bakery, die heeft zoveel verschillende lekkere dingen. Van de week heeft hij ook baklava gemaakt.
Ik was aan baklava of kruimelvlaai aan het denken. maar baklava is net iets te zoet. maar zoiets soortgelijks. haha lastige keuzes. kom maar op met ideeen ^^Je moet even kijken op 24kitchen.nl en dan bij Rudolph s bakery, die heeft zoveel verschillende lekkere dingen. Van de week heeft hij ook baklava gemaakt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 9 december 2012 om 08:59
zondag 9 december 2012 om 10:18
zondag 9 december 2012 om 10:19
stroopwafel cupcakes:
200 gr. zachte boter
150 gr. suiker
50 gr. bruine basterdsuiker
1 zakje vanillesuiker
4 eieren
200 gr. zelfrijzend bakmeel
1 theel. kaneel
1 mespunt zout
200 gr. stroopwafels in kleine stukjes
Boter met suiker mengen, 1 voor 1 de eieren erbij, zelfrijzend bakmeel beetje bij beetje toevoegen, kaneel en zout toevoegen en dan de stukjes stroopwafel erdoor scheppen.
ongeveer 20 cakejes!
en voor de bastogne variant, stroopwafel vervangen voor bastogne, dat heb ik nog niet gedaan, maar heb een pak bastogne staan dus ga het zo uitproberen
200 gr. zachte boter
150 gr. suiker
50 gr. bruine basterdsuiker
1 zakje vanillesuiker
4 eieren
200 gr. zelfrijzend bakmeel
1 theel. kaneel
1 mespunt zout
200 gr. stroopwafels in kleine stukjes
Boter met suiker mengen, 1 voor 1 de eieren erbij, zelfrijzend bakmeel beetje bij beetje toevoegen, kaneel en zout toevoegen en dan de stukjes stroopwafel erdoor scheppen.
ongeveer 20 cakejes!
en voor de bastogne variant, stroopwafel vervangen voor bastogne, dat heb ik nog niet gedaan, maar heb een pak bastogne staan dus ga het zo uitproberen
zondag 9 december 2012 om 11:56
Tulband?
Ik heb er ook zin in en ga de hele middag in de keuken staan denk ik. Op mijn lijstje staat:
- riblappen: stoofvlees ofzo.
- erwtensoep
- tomatensoep
- stoofperen
en misschien nog een cake of tulband ofzo.
Op verschillende woonboulevards zijn winkels open die mixers verkopen. Heel soms verkopen ze die ook bij de supermarkt.
Er is ook een bepaalde winkel open die veel electronica verkoopt... Je weet vast wel welke ik bedoel.
Ik heb er ook zin in en ga de hele middag in de keuken staan denk ik. Op mijn lijstje staat:
- riblappen: stoofvlees ofzo.
- erwtensoep
- tomatensoep
- stoofperen
en misschien nog een cake of tulband ofzo.
Op verschillende woonboulevards zijn winkels open die mixers verkopen. Heel soms verkopen ze die ook bij de supermarkt.
Er is ook een bepaalde winkel open die veel electronica verkoopt... Je weet vast wel welke ik bedoel.