Amandelen geknipt

07-05-2008 10:01 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een poos geleden hadden we hier een topic over.

Over het wel/niet laten doen als je kindje veel klachten heeft.

Maar ik kan het niet meer vinden en omdat wij het gister hebben laten doen bij onze zoon van 15 mnd wilde ik wel nog even laten weten hoe het gegaan is.

Het geven van het roesje werd uiteindelijk heel lastig.

Meneer stribbelde vreselijk tegen, en kwam dus ook erg overstuur weer terug.

(dit vond ik vreselijk maar heeft meer te maken met een operatie in januari van hem)

Al met al duurde het hele gebeuren zo'n 5 a 10 minuutjes en mocht ik in de verkoever op hem wachten.

Na een kwartiertje mochten we weer terug naar zijn kamertje en mocht al meteen limonade drinken.

Uiteindelijk zijn zijn neusamandelen geknipt en zijn oortjes doorgespoten vanwege de oorontstekingen.

neusamandelen zaten duidelijk in de weg volgens de arts want waren echt flink groot.

Keelamandelen hoefden niet te gebeuren.

(de kindjes die wél geknipte amandelen hadden, hadden wel wat meer last hoor maar werden heeeerlijk verwend met veel ijsjes!)

Na 2 uurtjes mochten we weer naar huis met kleine man en die heeft toen lekker lang geslapen en eenmaal weer wakker was hij meteen weer helemaal de oude!

Heeft echt nergens last van.

Snurkt niet meer, kan weer plat liggen zonder te huilen en naar oren te grijpen.

Het is nu natuurlijk afwachten hoe het komende tijd zal gaan qua verkoudheid, oor en keelontstekingen.

Dit wilde ik even laten weten
Overstuur uit de verkoever komen is natuurlijk heel erg niet leuk. Was je erbij toen hij bijkwam? Ik heb Muis bijna niet kunnen houden zo was 'ie aan het spartelen, maar toen was 'ie nog niet bewust, was geen contact met hem te maken. Toen ik eenmaal contact met hem kon maken werd 'ie rustig.

Was het ook zo iets bij jou?
Blij te horen dat het toch goed is gegaan! Hou wel even zijn temperatuur in de gaten, soms krijgen ze een paar dagen later nog een terugslag.
mamzelle, hij was iid ook echt niet te houden.

Ik hoorde hem al wakker uit de OK komen jammer genoeg.

de andere kant is dat ze niet écht wakker zijn natuurlijk.

Toen hij eenmaal na 10 min zijn ogen echt open had ging het al een klein beetje beter maar is echt wel dik 2 a 3 uur heel erg overstuur geweest hoor.

Opeens was het ook klaar en ging het gewoon helemaal goed!

Zwieber, ik hou het in de gaten ja.

Hij mag zoiezo 1 week absoluut niet in aanraking komen met verkouden/grieperige mensen vanwege infectie.

(schijnt best snel te kunnen gaan)

Hij mag gelukkig wel gewoon naar buiten toe, alleen niet met oren onder de douche.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven