SYTYCD 2012 deel 2
zondag 9 december 2012 om 20:16
quote:c_estelle schreef op 09 december 2012 @ 20:15:
Luitjes, ik kijk wel maar Larf is net weer gebrainwashed bij zijn vader vandaan gekomen, die moet ik weer in het gareel krijgen.
Deze keer is het heel ernstig....... Sterkte.
Luitjes, ik kijk wel maar Larf is net weer gebrainwashed bij zijn vader vandaan gekomen, die moet ik weer in het gareel krijgen.
Deze keer is het heel ernstig....... Sterkte.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 9 december 2012 om 20:24
zondag 9 december 2012 om 20:33
Dames ik ga over op mobiel forummen. Ik heb sinds gisteren een ontsteking en door de medicatie moet ik de hele tijd naar het toilet. Niet handig want daarvoor moet ik de hele tijd naar beneden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 9 december 2012 om 20:33
Ik ben er weer, net goed gesproken met Larf, die snapt inmiddels dat ik niet boos ben op hem maar op zijn vader omdat die hem iedere keer bij het geschil wat ik met zijn vader heb betrekt terwijl ik hem er zoveel mogelijk buiten probeer te houden.
Zijn vader probeert hem iedere keer tegen me op te stoken, en op het moment dat hij net terug is, ontploft Larf tegen mij en moet ik hem weer rustig krijgen en de andere kant uit leggen.
Pfffff.......
Zijn vader probeert hem iedere keer tegen me op te stoken, en op het moment dat hij net terug is, ontploft Larf tegen mij en moet ik hem weer rustig krijgen en de andere kant uit leggen.
Pfffff.......
zondag 9 december 2012 om 20:37