Viva forummers
woensdag 12 december 2012 om 15:13
Het valt mij in de korte tijd dat ik hierop het forum ziet op, dat er hier veel forummers zijn die heel begaan zijn met TO's, goede en minder goede adviezen geven en echt proberen mensen te helpen.
Maar het valt me ook op dat er veelal vaak snel tot een conclusie word overgegaan en er best harde woorden worden gebruikt. Voorbeelden van gedragingen, fouten, gewoonten etc. worden in de ogen van vooral de doorgewinterde forummer vanuit mijn perspectief vrij snel beantwoord met woorden als; 'extreem', 'absurd' etc.etc..
Ik vraag mij af: Hoe denkt menig forummer over de reacties van zijn of haar medeforummer?
***Dit is een topic dat serieus bedoeld was. Met de nadruk op WAS. De doorgewinterder forummer heeft er met zijn belachelijke reacties een groot circus van gemaakt helaas.
Maar het valt me ook op dat er veelal vaak snel tot een conclusie word overgegaan en er best harde woorden worden gebruikt. Voorbeelden van gedragingen, fouten, gewoonten etc. worden in de ogen van vooral de doorgewinterde forummer vanuit mijn perspectief vrij snel beantwoord met woorden als; 'extreem', 'absurd' etc.etc..
Ik vraag mij af: Hoe denkt menig forummer over de reacties van zijn of haar medeforummer?
***Dit is een topic dat serieus bedoeld was. Met de nadruk op WAS. De doorgewinterder forummer heeft er met zijn belachelijke reacties een groot circus van gemaakt helaas.
woensdag 12 december 2012 om 15:33
woensdag 12 december 2012 om 15:33
quote:farah90 schreef op 12 december 2012 @ 15:24:
Veel domme mensen hier juist.
Algemene kennis is laag, veelal laag geschoold en ontzettend dom.
Ze reageren met hun hormonen ipv het verstand en er zijn een paar figuren zoals wartaal die beter gedwongen opgenomen kunnen worden.
Ik zit op tal van fora maar het niveau hier is echt laag, wel grappig.
Op andere fora word viva vaak aangehaald om weer eens ff flink te lachen.
Serieuze vraag: bezoek jij fora uitsluitend om er iets van op te steken en/of met gelijkgestemden van gedachten te wisselen? Of ook voor de lol?
Ik kom voornamelijk voor de lol hier, en wat dat betreft brengt dit forum me dan wel wat ik zoek. Als ik iets wil leren, bijvoorbeeld door discussie over de maatschappij, dan ga ik ook elders kijken. Maakt dit forum voor mij niet minder leuk.
Veel domme mensen hier juist.
Algemene kennis is laag, veelal laag geschoold en ontzettend dom.
Ze reageren met hun hormonen ipv het verstand en er zijn een paar figuren zoals wartaal die beter gedwongen opgenomen kunnen worden.
Ik zit op tal van fora maar het niveau hier is echt laag, wel grappig.
Op andere fora word viva vaak aangehaald om weer eens ff flink te lachen.
Serieuze vraag: bezoek jij fora uitsluitend om er iets van op te steken en/of met gelijkgestemden van gedachten te wisselen? Of ook voor de lol?
Ik kom voornamelijk voor de lol hier, en wat dat betreft brengt dit forum me dan wel wat ik zoek. Als ik iets wil leren, bijvoorbeeld door discussie over de maatschappij, dan ga ik ook elders kijken. Maakt dit forum voor mij niet minder leuk.
woensdag 12 december 2012 om 15:34
woensdag 12 december 2012 om 15:35
woensdag 12 december 2012 om 15:36
quote:rosanna08 schreef op 12 december 2012 @ 15:33:
felheid is natuurlijk subjectief
Zo is dat.
Zoals overal zijn er hier leuke mensen en minder leuke mensen.
Als je zeker wilt weten dat je alleen met gelijkgestemden praat, moet je zelf een forum opzetten of naar een veel kleiner forum gaan.
Dit is zo groot, je kunt er donder op zeggen dat je hier alle uitersten en alles daartussenin tegenkomt.
felheid is natuurlijk subjectief
Zo is dat.
Zoals overal zijn er hier leuke mensen en minder leuke mensen.
Als je zeker wilt weten dat je alleen met gelijkgestemden praat, moet je zelf een forum opzetten of naar een veel kleiner forum gaan.
Dit is zo groot, je kunt er donder op zeggen dat je hier alle uitersten en alles daartussenin tegenkomt.
Your luck's about to change, cher.
woensdag 12 december 2012 om 15:38
quote:Galadriel schreef op 12 december 2012 @ 15:35:
En niet alleen sarcastische reacties, soms pakken ze ook nog klapstoelen en popcorn erbij.
En maar toekijken.
Valse wijven zijn het.Sluipt weer weg met klapstoel onder haar arm en bak popcorn in haar hand.
En niet alleen sarcastische reacties, soms pakken ze ook nog klapstoelen en popcorn erbij.
En maar toekijken.
Valse wijven zijn het.Sluipt weer weg met klapstoel onder haar arm en bak popcorn in haar hand.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.