Viva forummers

12-12-2012 15:13 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt mij in de korte tijd dat ik hierop het forum ziet op, dat er hier veel forummers zijn die heel begaan zijn met TO's, goede en minder goede adviezen geven en echt proberen mensen te helpen.

Maar het valt me ook op dat er veelal vaak snel tot een conclusie word overgegaan en er best harde woorden worden gebruikt. Voorbeelden van gedragingen, fouten, gewoonten etc. worden in de ogen van vooral de doorgewinterde forummer vanuit mijn perspectief vrij snel beantwoord met woorden als; 'extreem', 'absurd' etc.etc..

Ik vraag mij af: Hoe denkt menig forummer over de reacties van zijn of haar medeforummer?

***Dit is een topic dat serieus bedoeld was. Met de nadruk op WAS. De doorgewinterder forummer heeft er met zijn belachelijke reacties een groot circus van gemaakt helaas.
quote:dubiootje schreef op 12 december 2012 @ 15:35:

[...]

Which reminds me... waarom staat dit op Digi? Dit hoort op Entertainment. goeie vraag, even aan de juniors of de mods vragen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Chartreuse schreef op 12 december 2012 @ 15:33:

[...]

Serieuze vraag: bezoek jij fora uitsluitend om er iets van op te steken en/of met gelijkgestemden van gedachten te wisselen? Of ook voor de lol?

Ik kom voornamelijk voor de lol hier, en wat dat betreft brengt dit forum me dan wel wat ik zoek. Als ik iets wil leren, bijvoorbeeld door discussie over de maatschappij, dan ga ik ook elders kijken. Maakt dit forum voor mij niet minder leuk.

Voor de lol uiteraard.

Ik zie dit als een groot kippenhok, rotje erin en genieten maar.
quote:LadyDarbanville schreef op 12 december 2012 @ 15:36:

[...]

Zo is dat.

Zoals overal zijn er hier leuke mensen en minder leuke mensen.

Als je zeker wilt weten dat je alleen met gelijkgestemden praat, moet je zelf een forum opzetten of naar een veel kleiner forum gaan. aanname

Dit is zo groot, je kunt er donder op zeggen dat je hier alle uitersten en alles daartussenin tegenkomt.Fijn dat je gelijk weet wat ik wil. Isdat ook weer duidelijk.
quote:mirabile schreef op 12 december 2012 @ 15:36:

Ik lees hier maar zelden woorden als "extreem" en "absurd", wel lees ik vaak woorden als "infaam" en "abject".

Allemaal Bram adepten.

Brrrrr en ril ril.
quote:piepjepiep schreef op 12 december 2012 @ 15:33:

Altijd fijn die sarcastiche reacties. Hoort hier op het forum ook bij.Dit forum is geen katholieke kostschool Piep. Als je Viva mag geloven is dit een forum voor de zelfbewuste vrouw, je kan daar je vraagtekens bij zetten natuurlijk, neemt niet weg dat de meeste forummers gewoon goed met elkaar door 'e'en deur kunnen en het meestal wel gezellig is hier en als er eens wat harde woorden vallen, dan betekent dat niet dat dit forum ook helemaal zo is.
Hebben we de metafoor van het café al gehad? Met de stamgasten, nieuwe bezoekers en verschillende muziek smaken?

Altijd fijn die sarcastiche reacties. Kind, je bent besmet
Ga in therapie!
quote:piepjepiep schreef op 12 december 2012 @ 15:38:

[...]

Fijn dat je gelijk weet wat ik wil. Isdat ook weer duidelijk.

Hee, je geeft zelf ook sarcastische reacties!

Wat fel zeg.
Your luck's about to change, cher.
Tjah, ik zat er serieus over te denken om het echt onder de pijler Entertainement neer te zetten. Aangezien je er ja en amen op kunt zeggen, dat de nodige ramptoeristen hier naartoe komen onder het motto, 'deze to is al zo vaak langsgeweest'.
quote:piepjepiep schreef op 12 december 2012 @ 15:36:

[...]

Dat is wel lekker makkelijk zeg. vind je? Wat ik assertief en to the point vind, vind jij misschien wel bot en te direct. Wie heeft er dan gelijk?
quote:mirabile schreef op 12 december 2012 @ 15:38:

Hebben we de metafoor van het café al gehad? Met de stamgasten, nieuwe bezoekers en verschillende muziek smaken?Nope. Doe jij 'm? Ga ik koffie zetten.

Altijd fijn die sarcastiche reacties. Hoort hier op het forum ook bij.Kijk aan, je hoort er al helemaal bij!
Listen very carefully, I shall say this only once.
quote:w00t schreef op 12 december 2012 @ 15:37:

Ik hoop dat de mod snel reageert op mijn mail. Ik wil plaatjes plakken.Roept u maar, dan doe ik het wel. Forummers onder mekaar, weetjewel.
Ga in therapie!
quote:piepjepiep schreef op 12 december 2012 @ 15:38:

[...]

Fijn dat je gelijk weet wat ik wil. Isdat ook weer duidelijk.

Pas op hè,

Er zijn ook van die laaggeschoolde meiden hier die een fout bij een ander zien en daar ook zeker 8 blz. over door kunnen praten, dus spelling is zooooooooo belangrijk, ik kan dat niet genoeg benadrukken.
quote:Chartreuse schreef op 12 december 2012 @ 15:40:

[...]

Nope. Doe jij 'm? Ga ik koffie zetten.Ik lust er wel een scheutje whiskey in, als ik zo vrij mag zijn.
Your luck's about to change, cher.
quote:LadyDarbanville schreef op 12 december 2012 @ 15:39:

[...]

Hee, je geeft zelf ook sarcastische reacties!

Wat fel zeg.Dat is subjectief
Ga in therapie!
Hé w00t!! Alles goed?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:piepjepiep schreef op 12 december 2012 @ 15:39:

Tjah, ik zat er serieus over te denken om het echt onder de pijler Entertainement neer te zetten. Aangezien je er ja en amen op kunt zeggen, dat de nodige ramptoeristen hier naartoe komen onder het motto, 'deze to is al zo vaak langsgeweest'.Dan vraag ik me toch echt af waarom je dit topic überhaupt geopend hebt. Als je dit soort conclusies bij voorbaat al trekt, dan had je ook het huidige verloop van dit topic al kunnen uittekenen.
http://www.youtube.com/watch?v=PSJWLfghfrg

dees graag duup :-)
quote:mirabile schreef op 12 december 2012 @ 15:38:

Hebben we de metafoor van het café al gehad? Met de stamgasten, nieuwe bezoekers en verschillende muziek smaken? ik durf niet meer
Ik hou van alle valse wijven!
Ik vind het erg mee vallen. En het hangt in mijn beleving voor 95% samen met de opstelling en reacties van TO.

Van wat ik daar in dit topic van lees hoort TO hier al helemaal thuis en is het Libelleforum waarschijnlijk iets te soft ;))

Welkom piepjepiep!
Wat een verfrissend topic
Ga in therapie!
quote:Chartreuse schreef op 12 december 2012 @ 15:40:

[...]

Nope. Doe jij 'm? Ga ik koffie zetten.

Jammer dat alle topics over dit onderwerp verwijderd zijn, anders kon ik het copy pasten.

Ik ga ook maar koffie zetten.
quote:Nouschi schreef op 12 december 2012 @ 15:41:

Hé w00t!! Alles goed?Jazeker! En met jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven