De meest vreemde topics 2012

12-12-2012 18:37 51 berichten
Omdat het de tijd van de lijstjes is: wat is het raarste dat je hier op het forum hebt gelezen afgelopen jaar?
Alle reacties Link kopieren
quote:tribeca, 10 minuten geleden

Nou, dat trolltopic van die vrouw die mandala's ging tekenen omdat haar vriend er een dubbelleven op na hield heeft ons ook maanden in de ban gehouden, dat was toch ook in 2012?Vertel!!!
Alles van Babs uit Noorwegen.
quote:missy_Acy schreef op 12 december 2012 @ 19:55:

[...]

Vertel!!!Claim ik mijn vriend teveel?

te bizar. Ze (hij?) telde het aantal forummers dat reageerde op haar verhaal, op een gegeven moment waren dat er meer dan 90 ofzo) Uiteindelijk viel ze door de mand doordat een vriendin van haar zich meldde met dezelfde karakteristieke manier van schrijven

EDIT: O, ik zie nu dat dit een topic is uit 2011...
O leuk. Die ga ik lezen als ik niet kan slapen.
Wat ook bizar was, was dat topic waarin Waldorf dubbelnickte. Alsof t uit een man geschreven was. Over een café van zijn vrouw. (Of haal ik er 2 door elkaar?)
Moet ik het forum verlaten?

Dagenlang heb ik bulderend achter mijn lappie gezeten, temidden van steeds groter wordende bergen rotzooi want mijn huishouden raakte er compleet van in het slop .
Die stiefmoeder met dochter en baby.

Trol helaas...
- de piemelhatsjoe

- het hele gebeuren rond Martin81/SB/whatever

- het ontstaan van alle kletstopics op 1 avond

- de bzv topics van 2012 (huilen van het lachen om het commentaar )

- en het topic over viva forummers van vandaag
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:DeeDee86 schreef op 12 december 2012 @ 20:23:

- de piemelhatsjoe

- het hele gebeuren rond Martin81/SB/whatever

- het ontstaan van alle kletstopics op 1 avond

- de bzv topics van 2012 (huilen van het lachen om het commentaar )

- en het topic over viva forummers van vandaag Wat heb ik nou weer gemist? Echt he, ik kan beter stoppen met werken
Het ontstaan van, de storm om en de onderlinge relaties van vrachten geslachten.
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 december 2012 @ 20:26:

[...]

Wat heb ik nou weer gemist? Echt he, ik kan beter stoppen met werken Veel plezier!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Die volwassen griet die haar ouders cupcakes wilde geven voor hun 25 jarig huwelijk. Of dat was eigenlijk meer een avn de leukste topics.
quote:Confiture schreef op 12 december 2012 @ 20:27:

Het ontstaan van, de storm om en de onderlinge relaties van vrachten geslachten.Oh ja, het vurige samenzijn van diverse forummers die real life lief en leed met het forum deelden. Vermakelijke kost
Topic van een vrouw die haar man niet kon bereiken in Engeland. Hij was voor zaken daar en reageerde nergens op (sms/ tel), en ze was het adres van het hotel kwijt. Ze was heel ongerust en verzon er steeds meer bij (iets met z'n hart of zo); het bleek nl. nep, iedereen gaf adviezen wat te doen, ze heeft 1 of 2 dagen kunnen volhouden..
Oja! Die "ik kan hem niet bereiken"

Of dat topic met de andere kant. Maar dat was ook een trol geloof ik.
Die claim ik mijn vriend teveel was uber bizar!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik herinner me een topic "hoeveel kunnen er in" op de sekspijler.

Het was de fantasie van de TO om met zoveel mogelijk mannen tegelijk seks te hebben. Haar conclusie: in theorie kunnen er max.5 mannen tegelijk één vrouw penetreren.

De reacties waren hilarisch!
Ik vond de gierige acties echt geweldig, vooral het eerste topic. Een van de weinige waar ik elke dag meer keren ging kijken om te zien wat er nu weer was geschreven
Het topic over een vrouw die op de boot van engeland naar nederland was aangerand door een man met wie ze een drankje had gedaan.

Velen (waaronder ik) vonden dat ze het min of meer had uitgelokt door hem in haar hut uit te nodigen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Dat topic waarbij TO schreef dat ze gepest werd op het werk, dat er zelfs een filmpje op youtube van haar was geplaatst waarop te zien was dat ze al gillend en krijsend aan het abseilen was.

En dat toen toevallig een collega 'de andere kant van het verhaal' kwam posten waaruit bleek dat TO zelf ook niet zo'n leuk bezig was... (ik weet de details helaas niet meer helemaal...Maar het was een vermakelijke zondagochtend)
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Was de wandelende koelkast ook niet van dit jaar?
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
quote:VlammendeTroela, 1 uur geleden

Dat topic waarbij TO schreef dat ze gepest werd op het werk, dat er zelfs een filmpje op youtube van haar was geplaatst waarop te zien was dat ze al gillend en krijsend aan het abseilen was.

En dat toen toevallig een collega 'de andere kant van het verhaal' kwam posten waaruit bleek dat TO zelf ook niet zo'n leuk bezig was... (ik weet de details helaas niet meer helemaal...Maar het was een vermakelijke zondagochtend)

Die ja! Pesten op t werk.

De pestkop was de zus van degene die de TO vroeger pestte. Ugly Betty, of een of andere naam. En t zusje nam wraak.

Want Betty was dood.

Man, dat was een leuk weekend. Gelukkig bleek t nep te zijn.
Nou, conclusie is dan toch wel dat we onze tijd vet verspild ons het meest vermaakt hebben met de neppe topics
- De piemel hatjoe van mijn man

- Wie helpt mij met deze percentageberekening

Ik ga de komende dagen nog wel verder zoeken, er waren een paar onbegrijpelijke en prachtige topics waar ik even niet op kan komen.
quote:mali30 schreef op 12 december 2012 @ 21:12:

Die claim ik mijn vriend teveel was uber bizar!Ja, met die vrouw die toeliet dat haar man met een andere vrouw was en haar als s#$% behandelde. Ik vond ook de toewijding en het geduld dat forummers met haar hadden bijzonder (op een positieve manier, hoewel ik zelf weinig kon met TO). Ik heb ook het idee dat dit geen troll topic was maar dat TO het serieus meende, hoe bizar ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven