De meest vreemde topics 2012
woensdag 12 december 2012 om 20:05
quote:missy_Acy schreef op 12 december 2012 @ 19:55:
[...]
Vertel!!!Claim ik mijn vriend teveel?
te bizar. Ze (hij?) telde het aantal forummers dat reageerde op haar verhaal, op een gegeven moment waren dat er meer dan 90 ofzo) Uiteindelijk viel ze door de mand doordat een vriendin van haar zich meldde met dezelfde karakteristieke manier van schrijven
EDIT: O, ik zie nu dat dit een topic is uit 2011...
[...]
Vertel!!!Claim ik mijn vriend teveel?
te bizar. Ze (hij?) telde het aantal forummers dat reageerde op haar verhaal, op een gegeven moment waren dat er meer dan 90 ofzo) Uiteindelijk viel ze door de mand doordat een vriendin van haar zich meldde met dezelfde karakteristieke manier van schrijven
EDIT: O, ik zie nu dat dit een topic is uit 2011...
woensdag 12 december 2012 om 20:23
- de piemelhatsjoe
- het hele gebeuren rond Martin81/SB/whatever
- het ontstaan van alle kletstopics op 1 avond
- de bzv topics van 2012 (huilen van het lachen om het commentaar )
- en het topic over viva forummers van vandaag
- en het topic over viva forummers van vandaag
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
woensdag 12 december 2012 om 20:26
quote:DeeDee86 schreef op 12 december 2012 @ 20:23:
- de piemelhatsjoe
- en het topic over viva forummers van vandaag Wat heb ik nou weer gemist? Echt he, ik kan beter stoppen met werken
- de piemelhatsjoe
- en het topic over viva forummers van vandaag Wat heb ik nou weer gemist? Echt he, ik kan beter stoppen met werken
woensdag 12 december 2012 om 20:58
Topic van een vrouw die haar man niet kon bereiken in Engeland. Hij was voor zaken daar en reageerde nergens op (sms/ tel), en ze was het adres van het hotel kwijt. Ze was heel ongerust en verzon er steeds meer bij (iets met z'n hart of zo); het bleek nl. nep, iedereen gaf adviezen wat te doen, ze heeft 1 of 2 dagen kunnen volhouden..
woensdag 12 december 2012 om 21:25
woensdag 12 december 2012 om 22:10
woensdag 12 december 2012 om 22:16
Dat topic waarbij TO schreef dat ze gepest werd op het werk, dat er zelfs een filmpje op youtube van haar was geplaatst waarop te zien was dat ze al gillend en krijsend aan het abseilen was.
En dat toen toevallig een collega 'de andere kant van het verhaal' kwam posten waaruit bleek dat TO zelf ook niet zo'n leuk bezig was... (ik weet de details helaas niet meer helemaal...Maar het was een vermakelijke zondagochtend)
En dat toen toevallig een collega 'de andere kant van het verhaal' kwam posten waaruit bleek dat TO zelf ook niet zo'n leuk bezig was... (ik weet de details helaas niet meer helemaal...Maar het was een vermakelijke zondagochtend)
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
woensdag 12 december 2012 om 23:24
quote:VlammendeTroela, 1 uur geleden
Dat topic waarbij TO schreef dat ze gepest werd op het werk, dat er zelfs een filmpje op youtube van haar was geplaatst waarop te zien was dat ze al gillend en krijsend aan het abseilen was.
Die ja! Pesten op t werk.
De pestkop was de zus van degene die de TO vroeger pestte. Ugly Betty, of een of andere naam. En t zusje nam wraak.
Want Betty was dood.
Man, dat was een leuk weekend. Gelukkig bleek t nep te zijn.
Die ja! Pesten op t werk.
De pestkop was de zus van degene die de TO vroeger pestte. Ugly Betty, of een of andere naam. En t zusje nam wraak.
Want Betty was dood.
Man, dat was een leuk weekend. Gelukkig bleek t nep te zijn.
donderdag 13 december 2012 om 10:50
quote:mali30 schreef op 12 december 2012 @ 21:12:
Die claim ik mijn vriend teveel was uber bizar!Ja, met die vrouw die toeliet dat haar man met een andere vrouw was en haar als s#$% behandelde. Ik vond ook de toewijding en het geduld dat forummers met haar hadden bijzonder (op een positieve manier, hoewel ik zelf weinig kon met TO). Ik heb ook het idee dat dit geen troll topic was maar dat TO het serieus meende, hoe bizar ook.
Die claim ik mijn vriend teveel was uber bizar!Ja, met die vrouw die toeliet dat haar man met een andere vrouw was en haar als s#$% behandelde. Ik vond ook de toewijding en het geduld dat forummers met haar hadden bijzonder (op een positieve manier, hoewel ik zelf weinig kon met TO). Ik heb ook het idee dat dit geen troll topic was maar dat TO het serieus meende, hoe bizar ook.