Entertainment alle pijlers

Once Upon a Time

13-12-2012 08:24 29 berichten
Iemand dit gisteren gekeken?



Ik keek er al een paar weken naar uit, toen ik voor het eerst de trailer zag.

Dus ben er gisteren lekker voor gaan zitten.



Ik vond het echt al meteen leuk! Heel mooi in gemonteerd allemaal (de overloop naar heden en sprookjeswereld, zeg ik maar even)



Ben erg benieuwd of het zo leuk blijft!
Ik heb seizoen 1 en de helft van 2 al gezien ( wordt nu uitgezonden in de VS). Ik vind het erg leuk, heb de serie gedownload en seizoen 2 kijk ik via een Amerikaanse site. OP film1 wordt seizoen 2 ook al uitgezonden.



Ikzelf vond het pas echt leuk worden op de helft van seizoen 1. Toen begon het allemaal meer te dagen en het einde was echt goed.



Veel plezier met kijken allemaal, het wordt naar mijn mening echt nog beter:)



Echt mijn favo serie:)
Alle reacties Link kopieren
Leuk, maar niet zo geweldig of spannend als ik had verwacht nav al die trailers van te voren...
Ik heb de eerste paar afleveringen op film1 gezien en vond het echt een super leuke serie! Inderdaad mooi gemonteerd en leuke personages. Helaas werd toen dochter geboren en hebben we film1 maar opgezegd wegens gebrek aan tijd om te kijken. Heb gisteren wel de eerste aflevering weer opgenomen en ga nu samen met mijn man het volgen! Nu alleen hopen dat het niet gaat zoals met veel series op net 5, dat het ineens weg is of zonder aankondiging van tijd en dag veranderd enzo. Heb daar zo'n hekel aan bij net5. Dat hebben ze met gossip girl gedaan en 90210 was ook ineens verdwenen
Ik vond het heel erg leuk en ga het zeker volgen, als ze het tenminste niet weer weghalen opeens zoals Ivetje zegt.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa het blijft leuk!



Ik ben de serie ook aan het volgen op film1 en zit nu dus in seizoen. Helemaal geweldig, echt mijn ding!

Vind het leuk dat er telkens toch weer een ander wending in het verhaal komt en dat niet alleen de standaard sprookjes er in voorkomen.



Kan alleen telkens niet wachten op een jieuwe aflevering. Een week duurt veeeuls te lang!
Alle reacties Link kopieren
Seizoen 2 dus en nieuwe aflevering. (Stomme iphone en viva app werkt niet geweldig!)
Nou, ik was nogal teleurgesteld omdat ik dacht dat ik een film zat te kijken welke ineens abrupt af werd gebroken. :-) Ik ging googlen om te kijken of de zender wellicht problemen had met de programmering en pas toen zag ik dat het een serie was. Dus ja, tot nu toe vind ik het wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa ik ben fan!!
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Heel leuk! Seizoen 1 al helemaal gezien en ik ben fan!
Alle reacties Link kopieren
Het wordt idd steeds leuker. In het eerste seizoen is een groot deel van het raadsel ook wie wie is, dat is in seizoen 2 natuurlijk bekend, maar het blijft leuk. Wij kijken eigenlijk nooit series via tv, altijd via internet, dus er komt nogal wat voorbij hier (zoals dit soort series die nog niet in NL op tv zijn) en dit is zeker een van mijn favorieten!
Alle reacties Link kopieren
Ja heel leuk! Alleen werd ik gestoord van de reclameblokken er tussendoor! Maar volgende week ga ik er zeker weer voor zitten.
Louba : ben blij dat ik het opgenomen heb haha!
quote:louba schreef op 13 december 2012 @ 10:14:

Ja heel leuk! Alleen werd ik gestoord van de reclameblokken er tussendoor! Maar volgende week ga ik er zeker weer voor zitten.



Dit hadden mijn vriend ik ook ja! Volgende week nemen we het op, en kijken we het in het weekend ofzo.

Dan kunnen we lekker doorspoelen
Alle reacties Link kopieren
[quote]Chantilly21 schreef op 13 december 2012 @ 08:26:

Ik heb seizoen 1 en de helft van 2 al gezien ( wordt nu uitgezonden in de VS). Ik vind het erg leuk, heb de serie gedownload en seizoen 2 kijk ik via een Amerikaanse site. OP film1 wordt seizoen 2 ook al uitgezonden.



Ikzelf vond het pas echt leuk worden op de helft van seizoen 1. Toen begon het allemaal meer te dagen en het einde was echt goed.



Chantilly: Naar welke amerikaanse site kijk je?
quote:lisa2 schreef op 13 december 2012 @ 16:20:

[quote]Chantilly21 schreef op 13 december 2012 @ 08:26:

Ik heb seizoen 1 en de helft van 2 al gezien ( wordt nu uitgezonden in de VS). Ik vind het erg leuk, heb de serie gedownload en seizoen 2 kijk ik via een Amerikaanse site. OP film1 wordt seizoen 2 ook al uitgezonden.



Ikzelf vond het pas echt leuk worden op de helft van seizoen 1. Toen begon het allemaal meer te dagen en het einde was echt goed.



Chantilly: Naar welke amerikaanse site kijk je?Ga ik zo even voor je nakijken, zit op het werk en heb hier zo de site niet voor handen. Ik kom erop terug:)
Ik heb een iPhone en ik beloof heel actief te zijn, ik probeer al super lang een invite te regelen. Het lijkt me gewoon echt heel erg leuk!! Ik woon overigens in Friesland
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht eerst dat het een film was , vond sommige stukken wat langdradig, wel leuk verhaal. Maar toen ik zag dat het een serie is begreep ik waarom. Ik ben verslaafd!
quote:cherylgirll schreef op 13 december 2012 @ 17:29:

Ik heb een iPhone en ik beloof heel actief te zijn, ik probeer al super lang een invite te regelen. Het lijkt me gewoon echt heel erg leuk!! Ik woon overigens in Friesland Dit is weer zo'n reactie die via quoten via de app niet goed is gegaan
De site die ik gebruik is watch-series.eu



Daar kun je de serie Once Upon a Time aanklikken. Wel een lading reclame voordat de afleveringen beginnen, maar dan heb je ook wat-;) Iedere maandagavond kijk ik naar een nieuwe aflevering. in de VS worden deze op zondagavond uitgezonden, heb ik me laten vertellen.



Zie hieronder de link van de site, dan heb je direct de goede:)



http://watch-freeseries.e ... /2/episode/1/broken/10611
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu 1,5 seizoen gezien en vind het een erg leuke serie. Zo leuk in elkaar gezet.



Ik kijk ook online, net als alle andere series die ik volg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chantilly21 schreef op 13 december 2012 @ 18:41:

De site die ik gebruik is watch-series.eu



Daar kun je de serie Once Upon a Time aanklikken. Wel een lading reclame voordat de afleveringen beginnen, maar dan heb je ook wat-;) Iedere maandagavond kijk ik naar een nieuwe aflevering. in de VS worden deze op zondagavond uitgezonden, heb ik me laten vertellen.



Zie hieronder de link van de site, dan heb je direct de goede:)



http://watch-freeseries.e ... /2/episode/1/broken/10611Chantilly dank je die site ken ik nog niet. !!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren wederom gekeken en moet zeggen dat het me helaas tegenviel. Ik vond de 2e aflevering heel langdradig en zeer voorspelbaar. De 1e flevering daarentegen vond ik onwijs leuk. Er is niet echt een vervolg, het zijn meer verhaaltjes. Ik geloof niet dat ik het ga volgen.
Alle reacties Link kopieren
@la.vie het is wel degelijk een vervolg. De verhaaltjes komen in de loop van de serie samen. kan aanraden het te blijven kijken
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik vind het ook heel leuk! Kijk alweer uit naar volgende week.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven