Promotiefeest Amsterdam
donderdag 13 december 2012 om 07:44
Hoi allemaal,
Ik ga binnenkort promoveren in Amsterdam en ben op zoek naar een leuke lokatie om mijn promotiefeest te geven. Ik kom zelf niet uit Amsterdam dus ben aan het rondvragen of mensen nog leuke ideeen hebben en zo ook bij jullie. Er moeten rond de 50 mensen in passen denk ik zo en het is handig als het ofwel met openbaar vervoer of auto goed te bereiken is.
Groetjes Woensdag
Ik ga binnenkort promoveren in Amsterdam en ben op zoek naar een leuke lokatie om mijn promotiefeest te geven. Ik kom zelf niet uit Amsterdam dus ben aan het rondvragen of mensen nog leuke ideeen hebben en zo ook bij jullie. Er moeten rond de 50 mensen in passen denk ik zo en het is handig als het ofwel met openbaar vervoer of auto goed te bereiken is.
Groetjes Woensdag
donderdag 13 december 2012 om 08:25
Locatie is inderdaad belangrijk, moet het dicht bij het CS zijn bijv, dicht bij de plek waar je promoveert, of wil je juist veel parkeergelegenheid?
Wat voor soort feest heb je in gedachten: welke sfeer, wil je dansen, dineren of gewoon een hapje en een drankje in een bruin café.
En wat is je budget?
Iets meer info zou dus wel handig zijn
Wat voor soort feest heb je in gedachten: welke sfeer, wil je dansen, dineren of gewoon een hapje en een drankje in een bruin café.
En wat is je budget?
Iets meer info zou dus wel handig zijn
donderdag 13 december 2012 om 11:18
Dank voor de reactues. Iwerk in amsterdam inderdaad, dus vraag zeker ook collega's, maar een groot deel daarvan komt ook niet uit amsterdam, dus vandaar jullie input. Het idee is een hapje en een drankje en mogelijkheid om een beetje te dansen. Ik zoek inderdaad eenleuk cafeetje of zaaltje en niet een heel partycentrum. Er zullen mensen met ov en met auto komen, dus eenbeetje van beiden.
donderdag 13 december 2012 om 12:50
donderdag 13 december 2012 om 12:56