Augustus 2012 deel 11!!

30-10-2012 23:02 2494 berichten
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!

Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!

Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!

De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!

We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!

Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!

De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!

Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!

Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!

credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Wanneer gaan jullie eigenlijk verhuizen?
Anne, gaat me niet om het doorslapen hoor! Meer dat ik mevr niet perse de borst hoef te geven voor ze gaat slapen. We zullen zien of het werkt. Ik heb vast een pak Biobim in huis.

Ziev, wat heerlijk he zo'n klein vers babytje
Ja moet idd wat veranderen denk Anne. Begin Jan moeten we eruit zijn, nog paar klusjes in oude huis en t tijdelijke, 2 weekendden weg en hoop werk plus feestdagen tussendoor. 😁 Wordt vast lachen!! Haha. Fijn dat je werk zo leuk is joh! Lekker om weer bezig te zijn als jezelf Zijnde!
Ziv dat klinkt lekker druk! Maar ook leuk!

Mijn soll ging echt super super! Het klikte en ze zeiden dat ze een goed gevoel hadden. Ik ben volgens mij de enige kandidaat, dus misschien krijg ik eerdaags al goed nieuws! Ohhh zou zo leuk zijn.

Mini is door de gebroken nachten door het snot steeds laat wakker en dan komen we mooi in de knoei met de flessen. Als ik de normale tijd tussen de flessen wil houden dan is de laatste om 1 uur vannacht. Dacht t niet! Hmpf. Meneer drinkt minder omdat hij zo verkouden is, we gaan het wel zien. Als hij straks veel drinkt leg ik m misschien wel lekker in zijn bedje en dan merk ik wel of hij nog om een fles komt. Dit allemaal totaal geïnspireerd door miniZivaa :-)
Mini heeft trouwens nu best vaak bloed bij z'n snot zitten. Ik maakte me daar niet zo druk om maar bij t kdv keken ze er zorgelijk bij. Ik heb dat zelf vaak ook. Hebben jullie mini's het ook wel eens? Morgenochtend zijn we bij de HA, mijn lijstje met punten voor mini daar wordt steeds langer
Oo kroos geen idee of dat kwaad kan. Ligt er denk ik n beetje aan waar t bloed vandaan komt. Als z'n slijmvliesjes geïrriteerd zijn en n adertje knapt lijkt t m niet zo erg, maar als t hogervandaan komt dan weet ik niet of dat kwaad kan. Mijn miniseert t iig niet, maar goed die is ook nog nooit verkouden geweest
Godsamme!! Dit is nou al de tweede stapavond van mij die niet doorgaat door de andere kant!! Wat een Kut zooi, net nieuw shirt gekocht, hele week op mn lijn gelet...

Is me niet gegund zeker!!

*sorry, moest dit ff kwijt.*
Shit Maat, wat is dat toch? Is er misschien iemand die je kunt bellen die zin heeft in een spontaan avondje uit? Al is t 1 drankje??
Yeah Kroos wat goed!!!!! Hoop voor je dat het doorgaat!

Sneu dat je mini nog steeds zo verkouden is, hopelijk is ie er snel bovenop! Succes bij de ha morgen, hopelijk komt ie met wat effectiefs!

Oooh Maat wat balen joh zulke dingen! Helemaal omdat je je er op verheugd en alles hebt geregeld voor mini! Is het wel een legitieme reden of gewoon gezeur?

Mini heeft trouwens vannacht weer doorgeslapen. Ik denk dat het te maken had met mijn werk, dat de overgang te groot voor haar was om ineens de hele dag/avond met papa alleen te zijn.

Lieve Rijst hoe is het nu met je? Alweer terug in NL? Hopelijk laat je snel wat horen!
Hoi meiden,

Ik ben er weer. Nachtje goed slapen vanaf 8 uur heeft me goed gedaan. Mini tussendoor de fles gehad zodat ze ook lekker doorsliep en ik alleen om half 11 nog even hoefde te kolven. Nu alleen nog een beetje verkouden en merkbaar mindere melkproductie, maar dat zal wel goedtrekken als ik weer beter ben.

Kroos, duim voor je voor de baan. Zal leuk zijn! Ben wel benieuwd wat je gaat doen dan.

Langdurig bloed bij snot vind ik ook wel een beetje zorgwekkend hoor. Idd even navragen morgen.

Maat, dat is niet leuk! Balen.

Anne, hoe bevalt je baan? Naar je zin?

Ziev, gefeli met jullie nieuwe huis en je nichtje natuurlijk. Wel een heleboel werk als jullie in januari er al uit moeten zijn. Bah, moet er niet aan denken. Heb echt een hekel aan verhuizen. Ben wel heel nieuwsgierig. Ga je straks nog foto's plaatsen op het sub.

Chryss, fijn dat mini nu wel in haar bedje slaapt. Idd even doorzetten. Dan is er straks meer me-time.

Liz, geniet van je laatste dagen. Apart verhaal trouwens dat schoonmoeder opeens niet meer wil oppassen. Los van het feit dat je toch al niet happy met haar was. Ik zou echt minder blij worden.

Bub, heftig 2 weken zonder Bubman. Is hij er wel met kerst of ben je dan alleen? Succes met je nieuwe baan!

Rammel, hoe gaat het met oudste? Zie je al verbetering. Vond zijn oogjes echt dik en opgezet op die foto.

Eten, wij willen straks ook Rapley gaan doen. Ik heb mijzelf eigenlijk nog niet verdiept in pap e.d. Maar ik vraag me eigenlijk af of dat nodig is?

Zo, heb niet alles teruggelezen sorry. Fijne avond!
Myself, bubman is idd met kerst weg en met mn verjaardag en met oud&nieuw. En tussendoor moet ik 3 nachten werken.

Ach ik zit er niet mee hoor.

Vind het juist gaaf dat hij mee kan op tour en op die manier hun bedrijf kan professionaliseren!

Kerst vieren mini en ik met schoonmama en vanaf 29-12 gaan we naar mn ouders!

Fijn dat je weer wat opknapt! Die productie is zo weer op peil hoor.
Even een zwaai vanaf hier, ik lig al 2 dagen voor pampus met galsteen aanvallen. Blij als dat ding er volgende week uitgaat...

@Zivaa, gefeliciteerd met je nichtje!

@Kroos, super dat de sollicitatie zo goed ging!

@Maat, wat balen van je stapavond! Was het wel een goede reden of een slap excuus?

@Chryssa, sterkte met diva en relpeuter! Ik herken het gedrag wat je omschrijft van je mini heel erg, Minico doet vaak net zo. Al heeft hij wel zijn buien, sommige dagen gaat het opeens best goed, andere dagen blijft hij maar rellen. Maar ja, ik heb er niet ook nog een peuter bij. Pittig voor jou hoor! En wat betreft je man, die doet toch hetzelfde werk als ik? Hij is dan toch grotendeels 'eigen baas'? Dan vind ik dat hij best zich wat meer kan inzetten thuis en bijv. wat werk mee naar huis kan nemen voor 's avonds zodat hij niet pas om half acht thuis hoeft te komen. Ik snap ook best dat hij een goede indruk wil maken op z'n nieuwe werkplek, dat het werk veel concentratie vergt en dat het een streberige werksector is, maar aan de andere kant is er ook best veel vrijheid wanneer dat nodig is. En ik zou als ik jou was regelmatig een dag of weekend weg gaan, dan kan jij bijtanken en ervaart je man hoe het is met twee relkids.
@ bubb, dat is ook niet leuk, net al die dagen weg!

@ myself,.fijn dat je wat op knapt!

@ nico, dikke knuff voor jou! Laat het dan maar snel volgende week zijn!!

Rede van afzeggen was dat ze vergeten waren dat ze een etentje hadden.

Hier is het weer diarree donderdag..... kotsen, diarree, rillen .... voel me hondsberoerd!!
och jezus maat das ook lekker attent.... Balen hoor!!

bubb o 'alleen' met de kerst de eerste keer, vind je dat niet erg? (of ben je niet zo;n kerst sukkel als ik...)

Kroos wat super joh, zal duimen!!

Myself, lekker zo'n nacht! Hoop ik ook op nu . Foto's nwe huis bedoel je?? Das vooralsnog niet echt om blij van te worden haha (van binnen).

Allright ik ga tukken, gesloopt. Trust!
nico beterschap!! ellende joh met dat dinng
Haha ik heb niet zoveel met kerst hoor

Volgens mij vinden jullie het erger dan ik

@nico: ooh wat pijnlijk! Fijn dat je volgende week geholpen word, dit is ook geen doen zo

@ziv: slaap lekker!

@maat: beterschap en hoezo word een etentje ineens vergeten dan? Dat zie je dan toch in je agenda staan als je wat afspreekt?
@ bubb, ik heb ook vaak met de feestdagen alleen gezeten. Vond het ook nooit zo erg.

Oohhh wat baal ik dat we geen wc boven hebben!!

Lag net rillend in mn bedje, nu weer op de wc.

Zo maar even een kruik maken.

Wat zijn krampjes eigenlijk zielig voor baby's! Vind het namelijk ook heel zielig voor mezelf nu!
Oow Maat idd! Babies voelen het dan nog heftiger dan wij...

Enig idee waar je het door hebt? Vorige week ook al toch? Hopelijk is het snel voorbij!
Ja, vorige week ook al, maar nu wel ff heftiger! Geen idee wat het is.

lig nu in bed rillend met een pyjama een ochtendjas sokken en emmer en een kopje thee.

Hoop zo dat Minimaatje doorslaapt! Moet er even niet aan denken om er uit te moeten.

@ kroos, helemaal vergeten. fijn dat je sollicitatie goed was! hopen dat je wordt aangenomen.

nieuwe knop op mijn telefoon ontdekt spraak control dat is makkelijk!

dit bericht in gesproken Hihi.
Wow dat inspreken werkt goed Maat

Ik heb die knop ook, maar nog nooit gebruikt...Zal morgen es even kijken!

Slaap lekker allemaal!
Nico, beterschap, sls je het vergelijkt met bevallongspijnen is dat niet best.
Goedemorgen,

Zoon om 05.30 uur wakker, blergh. Meisje sliep wel goed, tot 23.00 uur op haar eigen kamer en daarna hebben we haar naar boven gehaald. Vandaag dus maar weer in het eigen bedje laten slapen. Ik zit al op de bank met koffie, de rest van het spul nog in bed.

@Maat: dat is balen, zeg! En geen stapavond en weer ziek . Echt niet leuk.

@bubblezz: Oh, alleen met de Kerst. Zou ik niet fijn vinden.

@kroos: Ik hoop dat je die baan krijgt!

@Myself: vervelend van de verkoudheid. Dan kun je je zo naar voelen met al dat snot.

@nico: man is uit de wetenschap gegaan. Hij heeft nu een commerciele baan. Maar goed, dat neemt niet weg dat ik met jou eens ben, hoor. Dat gemiep daar word ik soms echt een beetje gek van.

Nou, ik drink even m'n koffie op en dan is het tijd voor Meisjes fles.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Morning! Gier is de dag ook begonnen! Mini zijn 4e Oprij doorslaap dag! Jeej! Nu flesje en dan om 9u babyzwemmen! En 14.30 wweer werken tot 23 en dan... Weekeenddd!!!!!!!!! Ga ff haasten nu, klets vanavond verder! Fijne dag!
Fijne dag Toet.

Hier n schorre mini,errug schattig maar ook errug zielig. Hebben beide mini's gisteren thuis moeten houden op last van de ggd. Alle kindjes die niet lekker zijn moeten thuis blijven vanwege een roodvonk explosie op de groepen voor de oudste kinderen

Mini eet inmiddels weer wat meer maar meer dan 300cc op n dag krijgen we er nog niet in. Maar meneer blijft lachen dus dat komt wel goed.
Pffff wat een beroerde nacht! Overgeven terwijl op de wc zitten, niets bleef binnen en ik had/heb zo'n dorst!!

En flinke koorts.

Had een paar bekers melk uit de vriezer gehaald en straks mn moeder maar even bellen om me te helpen.

Ik durf Minimaatje echt de trap niet af te nemen.

En ik had het nog wel gezellig willen maken voor maximaat

@ kwimmie. getsie nog steeds ziek je mini?! En 300 cc op een dag is heel weinig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven