zoek ik aandacht?

13-12-2012 22:40 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat niet iedereen dit serieus gaat nemen,maar ik hoop toch op een paar reacties waar ik iets mee kan.

Ik heb de laatste paar dagen eens nagedacht,en denk dat ik een probleem heb,ben benieuws waar dat problem vandaan kan komen,en omdat ik niet direct een psycholoog wil inschakelen,vraag ik mij af of iemand dit herkend,of dat iemand zou kunnen benoemen hoe dit zou kunnen komen.

Het zit zo ik heb gemerkt dat als ik een relatie heb,en ook al vind ik die jongen niet eens heel leuk,en weet ik dat we niet samen oud gaan worden,ik mij toch heel druk kan maken om zo iemand.

Dit uit zich dan in dat ik zijn woorden ga analyseren,bang ben dat hij vreemd gaat,bang dat hij het uit maakt.

Maar als ik dan verder ga denken weet ik dat ik niet echt verliefd ben,en we ook helemaal niet goed bij elkaar passen.

Dit gebeurd mij in meerdere relaties,waarom begin ik dan uberhaupt een relatie,zul je denken,ja ook dat begrijp ik niet helemaal.

Wat is dit voor gestoord gedrag?

Tanx
Als je twijfelt of je andere probleem groot genoeg is voor de huisarts: zet het hier neer.

Als je het gevoel hebt geen doel te hebben als je geen relatie hebt: geen gemiddeld gevoel. Maak je leven leuker, het duurt nog lang.
Stacy ik zou echt naar de huisarts gaan en een doorverwijzing vragen naar een psycholoog.

Dat wil heus niet zeggen dat je gek bent maar je hebt wel een serieus probleem.

Of je doet niets en je gaat nog jarenlang door met allerlei kansloze relaties het is maar wat je wil natuurlijk.
Ik mis de pol, ik zou 'ja' aantikken...
Lorem Ipsum
quote:missy_Acy schreef op 13 december 2012 @ 23:18:

Weet je. Het heeft ook een beetje met je leeftijd te maken.

Waarom bespreek je het niet eens met je ha?

Hee zeg, ik val ook in de leeftijdscategorie van TO.

Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven