zoek ik aandacht?

13-12-2012 22:40 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat niet iedereen dit serieus gaat nemen,maar ik hoop toch op een paar reacties waar ik iets mee kan.

Ik heb de laatste paar dagen eens nagedacht,en denk dat ik een probleem heb,ben benieuws waar dat problem vandaan kan komen,en omdat ik niet direct een psycholoog wil inschakelen,vraag ik mij af of iemand dit herkend,of dat iemand zou kunnen benoemen hoe dit zou kunnen komen.

Het zit zo ik heb gemerkt dat als ik een relatie heb,en ook al vind ik die jongen niet eens heel leuk,en weet ik dat we niet samen oud gaan worden,ik mij toch heel druk kan maken om zo iemand.

Dit uit zich dan in dat ik zijn woorden ga analyseren,bang ben dat hij vreemd gaat,bang dat hij het uit maakt.

Maar als ik dan verder ga denken weet ik dat ik niet echt verliefd ben,en we ook helemaal niet goed bij elkaar passen.

Dit gebeurd mij in meerdere relaties,waarom begin ik dan uberhaupt een relatie,zul je denken,ja ook dat begrijp ik niet helemaal.

Wat is dit voor gestoord gedrag?

Tanx
Of je bent meer geintresseerd in het bezitten dan in de persoon.Sla d'r ook maar een slag naar, ons de GGZ is al overbezet en dan moet de kerst nog beginnen.
quote:waterplant schreef op 13 december 2012 @ 23:55:

Of je bent meer geintresseerd in het bezitten dan in de persoon.Sla d'r ook maar een slag naar, ons de GGZ is al overbezet en dan moet de kerst nog beginnen.Haha! Sla je slag en kom naar beneden!
Tja Stacey, reacties waar jíj wat mee kan... Ik herinner me een recent topic van je, toen was je nogal onbeleefd tegen mensen die reacties gaven waar je niet op zat te wachten. Ik stelde wat vragen, maar je gaf geen antwoord, was al snel weer verdwenen en kwam ook niet terug. Ik kreeg niet zo'n prettig gevoel van dat topic.

Ik heb dan zoiets van, wat wil je hier nu eigenlijk precies? Alleen dingen horen die je wilt horen? Of ga je ook iets doen met de reacties die je krijgt?
Ja er spelen wel meer dingen,dus kan wel de ha bellen,maar durf het niet.

Weet niet wat ik moet zeggen.

Krijg ik vast medicijnen,want ben elke dag wel depri,maar wil geen medicijnen.
.
@wdr soms wordt er erg flauw gereageerd,kan ik echt niet altijd hebben excuus daarvoor.
Kijk zoals dit bedoel ik,je plaatst een link,zodat iedereen er weer op kan klikken,en daar weer over kan beginnen.

Dan loop je toch te kloten met me of niet dan?,is nergens voor nodig die link te plaatsen.

En ik heb laatste paar weken een erg kort lontje,maar bied net mijn excuus aan,en dan doe je weer zoiets.
De huisarts zal jou geen medicijnen voorschrijven voor een depressie. Dat zal een psych doen. En die doet dat weer als hij of zij het nodig acht.

Waarom durf je niet naar een huisarts? Stierenpoep.

Of ben jij zo'n type die niet naar 'n huisarts durft, maar wel voor de camera aan heel NL durft te laten zien wat haar mankement is..[zoals die vage genante -lijven-programma's op tv]
Ik had je excuus niet gezien. Linkje plaatste ik niet om je te pesten, zal ik nu weghalen. Ik doe niet aan pesten, maar ik bleef wel met vragen zitten na een topic van je en daar heb je nu op gereageerd. Dank.
Oke dankjewel ,waardeer ik.
:S Ik durf niet omdat ik mijn problemen niet groot genoeg acht.
Even mijn korte inzicht op je topic:

Je gedrag zoals je het beschrijft lijkt me niet gestoord. Je wilt net als iedereen graag aandacht en geliefd zijn en daarom geef je je regelmatig aan jongens op wie je niet verliefd bent. Je bent niet verliefd op de jongen zelf, maar op de aandacht die hij je geeft. Liefdesverslaafd heet dat volgens mij.
quote:staceyno3 schreef op 14 december 2012 @ 00:13:

:S Ik durf niet omdat ik mijn problemen niet groot genoeg acht.

Dan houdt het op en modder je maar lekker door.

Succes.

En tot je volgende topic!
Ja zou wel kunnen,ben nooit langer dan een paar maanden vrijgezel,heb dan het gevoel geen doel te hebben:S
Misschien is het eens tijd om langer vrijgezel te zijn. Even alleen stacey en jezelf leren kennen.
quote:staceyno3 schreef op 14 december 2012 @ 00:13:

:S Ik durf niet omdat ik mijn problemen niet groot genoeg acht.Als je ook je vorige topics serieus meende, denk ik dat jij zeker een reden hebt om eens met de huisarts/psych te gaan praten. Hoef je geen enorme problemen voor te hebben en hoef je je ook niet voor te schamen. Ik ken zat succesvolle mensen die bij de psych lopen of hebben gelopen. Wij op het forum kunnen je niet écht helpen met je problemen hé. Denk ik tenminste. Ik ken je niet, maar mijn advies zou zijn praat eens met de huisarts. Succes.
quote:wdr schreef op 14 december 2012 @ 00:14:

Even mijn korte inzicht op je topic:

Je gedrag zoals je het beschrijft lijkt me niet gestoord. Je wilt net als iedereen veel mensen graag aandacht en geliefd zijn en daarom geef je je regelmatig aan jongens op wie je niet verliefd bent. Je bent niet verliefd op de jongen zelf, maar op de aandacht die hij je geeft. Liefdes In jouw geval; AANDACHTverslaafd heet dat volgens mij.
del speciaal ,ga je onder de negeer zetten.
quote:staceyno3 schreef op 14 december 2012 @ 00:54:

del speciaal ,ga je onder de negeer zetten.

Boeijuh

Als dat betekent dat ik jouw topics ook niet meer zie, is het helemáál perfect..
quote:staceyno3 schreef op 14 december 2012 @ 00:54:

del speciaal ,ga je onder de negeer zetten.Want? Je eigen titel heet ZOEK IK AANDACHT?
ben dr zat,uuuh waarom reageer je dan del?

Je zal ze gaan missen!
De waarheid komt soms hard aan he Stacy? Take it or leave it..
Jij wilt alleen maar zalvende woorden lezen..maar eens houdt het op..

Doe er wat aan als je zoveel gedoe hebt in je leven

'relaties'! Een forum kan steun bieden, maar niet voldoen in jouw problemen die je zelf moet oplossen!

*negeermodus*

Trustuhh X
herkenbaar. heb geen oplossing. alleen dat ik je op het hart wil drukken dat je je grens MAG aangeven en dat je MAG zeggen dat je iets niet leuk vindt of dat hij beter naar je moet luisteren enzo. en als hij dingen zegt die je niet leuk vindt MAG je dat ook doen.

het zal vast ooit goed komen, dan blijf je aan iemand hangen, maar ja, misschien niet de match made in heaven. zorg dan in ieder geval dat je weg bent als hij vreemd gaat en dat je je niet laat slaan. dan maar sub-optimaal gelukkig in de liefde....
Als je niet van jezelf houdt is het ook niet mogelijk om van een ander te houden... Ik heb je andere topics niet gelezen, waar over gesproken wordt. Maar wat ik wel lees uit je OP is dat je het wel leuk vindt als iemand op je valt..jij je niet geheel kunt geven (want issues) maar het ook niet tof vindt als een ander je afwijst en je er wel aan vast wilt houden. Terwijl je ook aangeeft dat je het eigenlijk aan aandacht niet te klagen hebt..Mijn advies wat ik ook al iemand anders met minder woorden heb zien zeggen: leer eerst jezelf kennen en wees tevreden met jezelf. Een relatie is een aanvulling in je leven en geen invulling.

Als jij jezelf kent dan weet je wie er bij je past en dat is niet iedereen die achter jou aanhobbelt, hoe fijn de aandacht ook is als je onzeker bent..Op het moment dat je in een relatie wakker wordt en weer beseft dat dit t niet is, komt voort uit het niet juist kiezen van degene die daadwerkelijk jouw eventuele aanvulling is..(pf dit lijkt wel een post aan mezelf 12 jaar geleden)
Luister naar je hart, want dat klopt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven