doorgeefvraag
donderdag 8 mei 2008 om 02:36
Thuiskomen in het begin van de avond, ik heb het dan over mijn huis aan de kust van Zuid Frankrijk. Mijn schone lief zit al op de veranda op me te wachten. Terwijl de schemering invalt praten we over de dag en alles wat ter tafel komt. Met een glas goede wijn schommelen we wat in de hangmat, beginnen wat te strelen, te zoenen en te friemelen, kijken elkaar eens aan en gaan naar boven.... Wordt vervolgd.
(en nee, nu eindelijk voor het eerst van mijn leven niet die *&*(^&( klotewekker die net afgaat op het moment supreme....)
Romantisch en passioneel 1 op 1 of liever een volledig uit de hand lopende orgie?
(en nee, nu eindelijk voor het eerst van mijn leven niet die *&*(^&( klotewekker die net afgaat op het moment supreme....)
Romantisch en passioneel 1 op 1 of liever een volledig uit de hand lopende orgie?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
donderdag 8 mei 2008 om 11:54
Je kunt eens zoeken naar een oude film van Madonna met Willem Dafoe, uit 1994 ofzo. Daarin wordt heel wat afgespetterd 
Over ijsklontjes gesproken, er staan er een paar op me te wachten in de brandende zon, is het goed als ik die even ga redden?
Over ijsklontjes gesproken, er staan er een paar op me te wachten in de brandende zon, is het goed als ik die even ga redden?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
donderdag 8 mei 2008 om 15:09
@ Stew: Ik heb wel eens zo'n film gezien waarin ze aan de gang waren met kaarsvet, volgens mij is het vrij simpel. Brandende kaars en op en hoogte van zo'n 50 cm even laten kantelen...
Wat je vervolgens moet met dat stollende kaarsvet weet ik ook niet, maar expirimenteer eens een eind weg zou ik zeggen.
Wel verslag uitbrengen graag...
Ooit stoute dingen gedaan met iemand terwijl je nr.1 heel even de kamer uit was?
Wat je vervolgens moet met dat stollende kaarsvet weet ik ook niet, maar expirimenteer eens een eind weg zou ik zeggen.
Wel verslag uitbrengen graag...
Ooit stoute dingen gedaan met iemand terwijl je nr.1 heel even de kamer uit was?
donderdag 8 mei 2008 om 15:30
Hooguit een knipoog, ik neem echt geen risico's wat dat betreft.
Nou ja, ik herinner me opeens dat iemand wel een keer mijn billen heeft gemasseerd, maar dat was niet mijn initiatief (wel lekker overigens ).
Wie zou je vandaag in willen smeren?
Nou ja, ik herinner me opeens dat iemand wel een keer mijn billen heeft gemasseerd, maar dat was niet mijn initiatief (wel lekker overigens ).
Wie zou je vandaag in willen smeren?
anoniem_65531 wijzigde dit bericht op 08-05-2008 15:32
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
donderdag 8 mei 2008 om 16:35
@ boogschutter: Ik heb ergens een flauw vermoeden dat dat wel eens meegespeeld zou kunnen hebben in de beslissing haar leven voort te willen zetten zonder de aanwezigheid van jou aan haar zijde.
Heeft er nog iemand kuiltjes van opwinding liggen ploegen in het strand vandaag?
Heeft er nog iemand kuiltjes van opwinding liggen ploegen in het strand vandaag?
donderdag 8 mei 2008 om 16:36
En ja, eenmaal vreemdgaan is wel een drempel die je nooit meer overhoeft
Denk je dit jaar nog vreemd te gaan?
(hargh, gaat weer super hier qua timing, kan er niet een soort previewsysteem komen zodat je je nummertje in de wachtrij ziet?)
Denk je dit jaar nog vreemd te gaan?
(hargh, gaat weer super hier qua timing, kan er niet een soort previewsysteem komen zodat je je nummertje in de wachtrij ziet?)