Werk & Studie alle pijlers

Kerstpakket

14-12-2012 23:56 176 berichten
Misschien een beetje vroeg, maar hebben jullie al een kerstpakket gekregen en zo ja wat zit erin? Ik heb er 1 gekregen met een fles drank en nog mooie glazen en krijg er nog 1.
quote:Wageningen1985 schreef op 15 december 2012 @ 10:23:

[...]

Zo toe maar een ipad, ben benieuwd waar jij werkt!Bij een (los van het Kerstpakket) fijn bedrijf om voor te werken.
Alle reacties Link kopieren
quote:vikki schreef op 15 december 2012 @ 10:34:

[...]

Bij een (los van het Kerstpakket) fijn bedrijf om voor te werken. Dat is dan ook een mooi geschenk
Man zit in de Wia en ik zit in de ziektewet. Geen kerstpaketten dus, ook niet van het vrijwilligerswerk.
quote:luni schreef op 15 december 2012 @ 10:32:

[...]

Hahaha. Of van die mirabellen, rubberen kersen ofzo. pruimen.

Leuke foto heb je, je knapt echt op van het mutsje Dank je voor het compliment, ik vind het zelf ook een leuk mutsje. Ik wilde ook nog zo'n Rudolph-neus doen maar die viel er steeds af omdat ik zelf geen neus heb. Maar zo is het toch ook leuk?
Nog niets. Maar het zal wel weer een doos vol etenswaren zijn. Hoeft van mij niet. Boekje om iets uit te zoeken vind ik leuker of een kadobon ofzo. Of helemaal niets, zou me ook niets uitmaken.
quote:beautyfly schreef op 15 december 2012 @ 10:57:

Nog niets. Maar het zal wel weer een doos vol etenswaren zijn. Hoeft van mij niet. Boekje om iets uit te zoeken vind ik leuker of een kadobon ofzo. Of helemaal niets, zou me ook niets uitmaken.Breng het naar de voedselbank, daar zijn de mensen er wél blij mee.
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 december 2012 @ 10:47:

[...]

Dank je voor het compliment, ik vind het zelf ook een leuk mutsje. Ik wilde ook nog zo'n Rudolph-neus doen maar die viel er steeds af omdat ik zelf geen neus heb. Maar zo is het toch ook leuk?Ja, heel sfeervol Je zou de neus ook kunnen plakken, met huidlijm ofzo Maar zo is het ook best koddig!
quote:Mariska76 schreef op 15 december 2012 @ 10:59:

[...]

Breng het naar de voedselbank, daar zijn de mensen er wél blij mee.Ja, zou ik ook denken. Hier in t durp wordt elk jaar een pakketteninzameling gehouden, voor de minder bedeelden of mensen die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken, misschien is er bij jou ook zoiets? Bij de voedselbank komt het in elk geal goed terecht
Ik een vvv bon van 25 euro.

Manlief niks, maar wij krijgen beide een fijne bonus, dus we hebben niks te klagen.
Oh ja bonus

Hier ook 13de maand.
Ja, met een boekje om zelf iets uit te kiezen.
quote:flower_power_girl schreef op 14 december 2012 @ 23:58:

Vriend heeft van zijn werk er ook 1 gehad , Met allemaal snoep , koek , bier , cola ( wel van allemaal ''bekende'' merken dat had ik nog nooit eerder gezien bij een kerstpakket eigenlijk )Ik heb dit ook eens gehad een aantal jaar terug. Vond het erg leuk, hoe simpel ook. En die 'gewone' merken vind ik lekkerder dan al die 'kerstpakketmerken'
quote:Very__Cherry schreef op 15 december 2012 @ 00:16:

Ik kom in dit soort topics altijd loeren wie mijn collega's zijn.

Inderdaad, haha.

Kan me trouwens voorstellen dat ik een collega van jou ben als ik op vakgebied afga
Ik heb een klein bedrijfje , met 5 top medewerkers en ik heb als kerstpakket ieder een envelop met 100 euro gegeven , in deze tijden lijk mij logisch en ze kunnen dan zelf iets leuks van kopen , ik heb zitten kijken naar die standaard dozen met eten en nutteloze dingen maar ik vond het 10x niks , en ze zijn al te blij mee ;) en mijn man is opdracht gever en hij krijg ieder jaar meer dan 10 kerstpakketen de meeste gaan naar de voedsel bank en de lekkere wijnen houd ie zelf natuurlijk ...
Ik krijg hem nog, maar weet dat het een heel luxe vreetpakket is met allemaal biologische dingen erin.

Vriend krijgt 50 euro aan vvv bonnen.

Ben er blij mee dat we beiden wat krijgen in deze tijden.

Genoeg mensen die niets krijgen.

Als ik een vreetpakket zou krijgen met dingen erin die ik niet zou gebruiken,

zou ik het aan de voedselbank doneren.
Dividend, eindejaarextra en relatiegeschenken zoals verzorgingspakket, glaswerk, roché.

De rest moet nog komen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ik krijg het kerstpakket pas volgende week.
Ik heb 35 euro aan VVV bonnen gekregen. Ik dacht zelf al dat ik in verband met bezuinigingen bij de rijksoverheid helemaal niets kreeg, dus was toch nog positief verrast. Geen idee nog wat ik ermee ga doen.
Ik heb een maand of 3 geleden besloten om mijn kerstpakket te doneren aan de voedselbank.

Ik heb dus amper gekeken wat er in zit. Het is door bezuinigingen niet bijster veel. Dat vind ik echt jammer, omdat een ander er zoveel mee geholpen zou kunnen zijn. Ik kijk een gegeven paard echt niet in de bek, maar ik hoop iemand nog blijer te maken dan ik er mee zou zijn.
Vorig jaar kreeg ik een appelboom! Dat was echt het gekste dat ik ooit meemaakte qua kerstpakketten. Het was zo'n tak aan een kluit, voor in je tuin. (Ik woon in een appartement zonder balkon). Heb 'm aan mijn onderbuurvrouw ( die wel een tuin heeft) gegeven.

Dit jaar een giftcard twv ¤30,-, die o.a bij de VD te spenderen is.
Geen contractverlenging per 1 dec dus ook geen kerstpakket dit jaar..
quote:Ikbenanoniem schreef op 15 december 2012 @ 10:43:

Man zit in de Wia en ik zit in de ziektewet. Geen kerstpaketten dus, ook niet van het vrijwilligerswerk.

Wat jammer van het vrijwilligerswerk. Ik zie een kerstpakket altijd als waardering voor wat je doet/gedaan hebt en dan gaat het om het gebaar, hoeft niet iets groots te zijn.

Van de week werd ik verrast door het bedrijf waar ik vrijwilligerswerk doe, vond het zo attent.

Ik hoop voor jou/jullie dat het nog komt!!! We zijn nog maar op de helft van de maand.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:chi__ schreef op 16 december 2012 @ 00:59:

Vorig jaar kreeg ik een appelboom! Dat was echt het gekste dat ik ooit meemaakte qua kerstpakketten. Het was zo'n tak aan een kluit, voor in je tuin. (Ik woon in een appartement zonder balkon). Heb 'm aan mijn onderbuurvrouw ( die wel een tuin heeft) gegeven.

Dit jaar een giftcard twv ¤30,-, die o.a bij de VD te spenderen is.Wel een beetje raar dat ze toen dus geen rekening hebben gehouden met mensen zonder tuin! Maar anders wel een erg leuk cadeau vind ik
Geen kerstpakket. Ik verwacht hem ook niet te krijgen.

Helaas is de zorg niet echt dankbaar voor zijn werknemers.
MV, hangt er ook maar net vanaf wat voor vrijwilligerswerk je doet. In een bejaardenhuis krijgen de vaste medewerkers vast ook iets en is het 'logischer', maar de stichting waar ik vrijwilliger voor ben heeft uberhaupt geen betaalde krachten en ook geen vrijwilligersvergoeding of zo, daar moet je het echt voor je eigen voldoening doen. Gelukkig zit dat wel goed.

Bij mijn betaalde baan is het kerstpakket afgeschaft, baas vond het 'niet in deze tijd passen.'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven