Mode & Beauty alle pijlers

Dip dye???

16-12-2012 04:06 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond mensen...

Ik heb een vraag. Ik wil namelijk TOTAAL iets anders met mijn haar, maar ik weet niet zo goed wat. Eerst zat ik te denken aan een dip dye blond, maar omdat ik zelf donkerblond ben en het dan liever eerst wat donkerder bruin verf en dan de punten blond omdat ik dat mooier vind ben ik bang dat ik heel snel al een uitgroei krijg waardoor ik dan dus 3 verschillende kleuren haar heb. Ik woon ook nog eens op Curacao dus daar gaat dat allemaal NOG harder!!! Daarna dacht ik aan een dip dye met bruin, maar dat is al helemaal geen gezicht...

Wat raden jullie aan? Gewoon die dip dye blond doen met m'n eigen haarkleur? Ik houd persoonlijk namelijk niet zo van blond haar, maar een dip dye is wel iets anders eigenlijk... Well, HELP! Alvast bedankt :D
Dip dye is zo 2011!
quote:FullHouse schreef op 16 december 2012 @ 07:37:

Dip dye is zo 2011!Joh, op de Antillen lopen ze toch altijd achter?
Oh my, dat was de bedoeling om er zo bij te lopen? Ik heb nooit geweten dat er een naam voor was, ik dacht altijd dat de verf niet goed uit had gepakt
om iets moois te krijgen moet je exact weten wat je doet en ik denk dat je het haarkleuren als te makkelijk ziet.
it's a big club and you ain't in it
Dip dye is met kleur. Jij bedoelt ombre.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven