Weekendje Amsterdam

17-12-2012 12:37 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik neem m'n vriendin als verrassing mee naar Amsterdam dit weekend, lekker weekendje weg in een viersterren-hotel aan de gracht. Als verjaardagscadeautje, want na een paar jaar weet je ook niet meer wat je moet geven als je de gebruikelijke sieraden etc. al hebt gehad. Leek me wel origineel!

Nu gaan we ons echt wel vermaken hoor en heb ik zelf ook wel wat ideeën, maar ik vroeg mij af of jullie leuke dingen weten om te doen in onze hoofdstad?

Originele ideeën, lekkere restaurants, misschien bepaalde dingen die juist voor deze tijd van het jaar leuk zijn? Het is toch het weekend voor kerst. Onze stijl: romantisch, maar gedurfd, maf of 'geil' kunnen we ook waarderen hoor!

Alvast bedankt voor alle tips! En als jullie mij helpen beloof ik volgende week hier terug te komen en even te melden hoe het was ;)
Als je van Afrikaans eten houdt, lekker met je handen eten kun je naar restaurant Azmarino gaan. Lekker ongedwongen sfeertje en vriendelijke bediening. Eten is ook heel lekker, weer eens wat anders.

Zit vlakbij de Albert Cuyp, pik je die ook nog even mee.

Filmpje pakken bij Rialto, gezellig bioscoopje waar ze goeie films draaien (filmhuis films).

Veel plezier.
quote:Hangmat schreef op 17 december 2012 @ 13:08:

http://www.westergasfabri ... =20-12-2012&eventid=10697 hier kun je trouwens hipper en minder toeristisch schaatsen en zit je meteen in het westerpark waar meestal ook wel van allerlei leuke dingen te doen zijn.Hip schaatsen?? Als er nou iets kneuterig hoort te zijn is het schaatsen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Thanks voor de tips tot nu toe!

Wat ik zelf al in gedachte had? Nou, het hotel is in ieder geval al supermooi en romantisch, dus dat is een mooi begin. Winkelen in de 9 straatjes was ik ook van plan en 's avonds denk ik toch ook aan een wandeltocht langs de wallen om uiteindelijk op het Leidseplein uit te komen. Verder staat het nog open.
Eten bij Nomads op de rozengracht (wel reserveren) Heerlijk relaxed eten onder het genot van muziek die de DJ draait en een massage (apart betalen)
Seksmuseum.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Oh en wat budget betreft; ik heb er in principe wel 200-300 voor over om 2 dagen plezier te hebben. Buiten de basisdingen als drank en taxiritjes etc.
quote:Fame schreef op 17 december 2012 @ 13:21:

Seksmuseum.

Haha, nee toch?

Oja, ik lees idd dat to ook wel van geil houdt....
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Ik ga nog eens even nadenken over wat ik nou echt leuk vond in A'dam... (woon er sinds een jaar niet meer).
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
quote:feiticeira schreef op 17 december 2012 @ 13:15:

Thanks voor de tips tot nu toe!

Wat ik zelf al in gedachte had? Nou, het hotel is in ieder geval al supermooi en romantisch, dus dat is een mooi begin. Winkelen in de 9 straatjes was ik ook van plan en 's avonds denk ik toch ook aan een wandeltocht langs de wallen om uiteindelijk op het Leidseplein uit te komen. Verder staat het nog open.Niet om of het een of andere hoor, maar wil je echt 's avonds langs de wallen? Je kunt er als dame prima alleen lopen, maar het is nu niet het summum van romantiek als je daar rondloopt. Dan zou ik eerder overdag een 'Amsterdamse' tour doen over de wallen. Ik heb me ooit met een groepje eens laten rondleiden door dr Erik uit medisch centrum west. Je weet wel, van vroeger. Was erg leuk om al die inside information over de stad te horen.
Oh, het wordt aankomend weekend wel snertweer. Kun je beter binnenactiviteiten uitzoeken.
Broodje Zeedijk bij slager Vet op de Zeedijk.

Echte geile tips zitten er nog niet bij!
quote:Fame, 10 minuten geleden

Seksmuseum.

Die is zoooo nep.

Savonds op de wallen is goed te doen hoor. Liep er altijd om bij new king te komen. (zeedijk)

Maar wat wil je daar zien dan?
Rondvaartboot blijft leuk.

Eten bij Envy of Supperclub (kan je ook blijven plakken voor de rest van de avond)

Of naar de nachtbazaar in Trouw:

http://www.trouwamsterdam ... 2012/12/nacht-bazaar/512/
Rondvaartboot blijft leuk.

Eten bij Envy of Supperclub (kan je ook blijven plakken voor de rest van de avond)

Of naar de nachtbazaar in Trouw:

http://www.trouwamsterdam ... 2012/12/nacht-bazaar/512/
Misschien mosterd, maar als jullie fan zijn, de Andre Hazes musical?

Veel plezier!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
lichtjes kijken !

www.amsterdamlightfestival.com/
.
Dat opperde ik ook al, Impala, maar TO kijkt blijkbaar liever naar de lichtjes op de Wallen.
Als ik nou iets niet geyl vind zijn het de Wallen wel. Ik vind Amsterdam sowieso niet geil, maar dat kan aan mij liggen.
Ik ook niet, lebowski.

Ja, toen man en ik er nog woonden.
zo goed ken ik jullie niet.

Anders nodigen jullie TO een avondje uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven