goede voornemens 2013

17-12-2012 15:28 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie o wie heeft er goede voornemens voor 2013?

Ik heb eigenlijk teveel dingen waar ik mee wil starten

In 2013 krijg ik me 2de kindje

Ik ga gezonder eten en na de bevalling sporten

Verder wil ik meer tijd samen met mijn vriend doorbrengen door met z'n tweeën dingen te ondernemen
Ik heb geen goede voornemens. Ook geen slechte trouwens.

Als ik wil afvallen/sporten/meer tijd met vriend of vrienden wil/etc. dan doe ik dat wel op een andere dag. Maar niet op 1 of 2 januari. Kan namelijk ook gewoon op 26 mei. Of 3 september, of 25 december.
Ik ga geen verjaardagen meer aflopen; zit er altijd mijn tijd uit te zitten en daar heb ik geen zin meer in.
Met goede voornemens begin ik altijd gelijk. Heb daar geen nieuw jaar voor nodig.
Ik ga beginnen met roken. Ik weet nog niet hoe ik het aan ga pakken, ik ben op zoek naar een goede beginnen-met-roken site. Iemand tips?
Ik ga samen met mijn vriend weer gezonder eten. Daar zijn we al mee begonnen maar met het totaal afscheid nemen van slecht en veel eten wachten we tot na de feestdagen. Ik vind het wel gezellig om met oud en nieuw een oliebolletje mee te eten. Dus dan is 1 januari wel een mooie datum om te beginnen. Ik haal vanaf dat moment ook niets meer aan snacks in huis, dus dat moet helpen!
Hahahahah @ Greet

Nee geen nieuwe , goede voornemens. Die begin ik net als Sandt meteen, wat een commercieel gedoe, om daar dan pas mee te beginnen in 2013.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:wished- schreef op 17 december 2012 @ 15:45:

Hahahahah @ Greet

Nee geen nieuwe , goede voornemens. Die begin ik net als Sandt meteen, wat een commercieel gedoe, om daar dan pas mee te beginnen in 2013.Uit praktisch oogpunt heb ik wel iets doorgeschoven naar het nieuwe jaar. Ik zoek al twee jaar een baan binnen mijn vakgebied, vanaf het nieuwe jaar zoek ik gewoon een betaalde baan maakt niet echt uit wat, als het maar betaalt. Besluit heb ik onlangs genomen maar om nou niet in deze drukke dagen aan de slag te moeten begint mijn echte zoektocht in januari. In december privé veel te doen en dan ook nog de feestdagen en kinderen twee weken vrij, januari leek me handiger.
Ik doe ook niet aan goede voornemens, maar begin het jaar altijd wel met een paar dagen geen alcohol etc.
Lekker blijven sporten ,gezond eten, en meer nee zeggen tegen dingen waar ik eigenlijk geen zin in heb ;)
Pluk de dag!
Verder met waar ik nu mee bezig ben: meer voor mijzelf opkomen, meer doen waar ik zin in heb (en niet anderen), gezonder eten en meer sporten.
Commercieel? Hoe zijn goede voornemens commercieel?

Ik neem me voor wat opener en geduldiger te worden. Maar dat neem ik me al een tijd voor en ik werk er sowieso aan.
Januari en februari zijn echt de allerslechtste momenten om iets aan slechte gewoonten te veranderen. Vooral als het in februari weer eens van dat koude grijze weer is krijg ik altijd de neiging een enorme sloot wodka weg te werken met een peuk in mijn mondhoek en een familiezak chips binnen handbereik.

Ik heb geen dingen die ik volgend jaar wil veranderen, eigenlijk. Hoop dat het blijft gaan zoals het nu gaat. Het zou leuk zijn als mijn onzekerheid me wat minder in de weg zou zitten, maar daar werk ik al aan. Ik ben dit jaar meer gaan sporten en gezonder gaan eten, hopelijk kan ik dat volhouden. Verder...geen idee. Echt niet.
Ik ga hopelijk met mijn vriend samenwonen. Het zoeken blijkt echter een beetje moeilijker dan verwacht. Ik ben inmiddels weer begonnen met werken naast mijn studie om uit te vinden of ik dat goed volhoud. Indien niet, zouden we met een nieuw huis zonder mijn salaris misschien met de gebakken peren zitten.

Verder ben ik eigenlijk een beetje bang voor 2013. Er is het afgelopen jaar ZÓ veel gebeurd. Ook veel goede dingen! Zeker! Maar als ik er aan denk dat er weer een heel jaar met allerlei gebeurtenissen aan komt word ik eigenlijk een heel erg moe.

Wat ik wel hoop is dat ik in 2013 het hele "groeiremmers maken minder vruchtbaar" gebeuren van me af kan zetten. Ik heb altijd een enorme kinderwens gehad (nu al) en sinds dit nieuws zou ik liever gisteren al beginnen. Maar dat kan natuurlijk niet. Ik hoop dat ik de angst voor onvruchtbaarheid uit mijn hoofd kan zetten.

Verder wil, zal en MOET ik weer wat afvallen. Weeg nu +/-75 kg en ik wil zo graag weer naar de 65..
Meer hardlopen dan ik dit jaar gedaan heb! En dat was 600 km (waarbij ik m'n horloge om had dan)..
quote:Ratteke schreef op 17 december 2012 @ 15:33:

Ik heb geen goede voornemens. Ook geen slechte trouwens.

Als ik wil afvallen/sporten/meer tijd met vriend of vrienden wil/etc. dan doe ik dat wel op een andere dag. Maar niet op 1 of 2 januari. Kan namelijk ook gewoon op 26 mei. Of 3 september, of 25 december.

Hier ben ik het mee eens maar ik ga binnen kort wel beginnen met een kuur paardenmelk om mijn gestel helemaal te resetten (reinigen)

de natuurlijke probiotica
een nieuwe tandarts zoeken! Ben die lompe niet-luisterende zakkenwasser zat... snap steeds beter waarom ie als ''de slager'' bekend staat
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Ik ga wat aan mijn eetgedrag doen. Ik snoep veel als ik moe of gestresst ben. Mijn kinderen inventariseren regelmatog de snoepkast dus beginnen ze het te merken.

Voor de rest: gewoon lekker zo doorgaan. 2012 was een heel leuk jaar. Ik ben weer gaan studeren en ik heb een sport gevonden die ik heel leuk vind.
quote:burnthefat schreef op 20 december 2012 @ 11:53:

Hallo allemaal, ik kwam dit topic tegen en wil jullie deze tips niet onthouden:Gemeld als spam!
Mijn gezonde eetpatroon behouden,en drie keer per week blijven sporten. Verder zo door blijven gaan, zoals ik nu doe.
Meer tijd besteden met mensen die mij energie geven, niet aan de mensen die energie vreten. ( heb t mn over mn zus:()

Less is more in mn gedachten houden ( niet zoveel rotzooi in huis galen/houden)
Ik heb net een doelenlijstje gemaakt. Geen voornemens maar doelen voor 2013. Van een paar makkelijke doelen (kledingkast kritisch doorlopen) tot een paar lastigere die wat meer tijd kosten (12 kilo afvallen, cursus afronden).

12 maanden de tijd om mijn smart doelen te halen haha dus als ik na 2 weken weer snaai, heb ik nog 49 andere weken om het weer recht te trekken en heb ik niet gefaald... Pas in december haha
anoniem_50960 wijzigde dit bericht op 29-12-2012 23:31
Reden: De tijd kwijt
% gewijzigd
Mijn goede voornemens zijn:

- Verder met afvallen

- Minder vlees eten

- Me volwassener gedragen

En, gaan studeren. En mocht dat (weer) niet haalbaar zijn, dan kijken naar hoe ik mijn leven dan invulling kan geven en hoe ik mijn toekomst voor me zie.
quote:Springchicken schreef op 29 december 2012 @ 21:17:

Ik heb net een doelenlijstje gemaakt. Geen voornemens maar doelen voor 2008?. Van een paar makkelijke doelen (kledingkast kritisch doorlopen) tot een paar lastigere die wat meer tijd kosten (12 kilo afvallen, cursus afronden).

12 maanden de tijd om mijn smart doelen te halen haha dus als ik na 2 weken weer snaai, heb ik nog 49 andere weken om het weer recht te trekken en heb ik niet gefaald... Pas in december haha
Springchicken; doelen voor 2008?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven