De beste kerstfilms
maandag 17 december 2012 om 17:43
maandag 17 december 2012 om 18:22
maandag 17 december 2012 om 18:45
maandag 17 december 2012 om 18:50
quote:rionyriony schreef op 17 december 2012 @ 18:22:
http://www.filmvandaag.nl/kerstfilmsNiks aan dus
http://www.filmvandaag.nl/kerstfilmsNiks aan dus
maandag 17 december 2012 om 18:50
Santa Claus 1,2 en 3
The Grinch
Jingle All The Way (Ja die slechte film met Arnold Schwarzenegger maar dat is jeugdsentiment samen met mijn broer
)
En ga zo maar door. Vind het heerlijk om tijdens kerst gewoon alle kerstfilms te kijken die langskomen.
O en natuurlijk niet te vergeten alle kerstfilmpjes van Disney zoals de werkplaats van de kerstman, scrooge met mickey en donald enz. en pluto en mickey die een kerstboom gaan halen. Het blijft toch jeugdsentiment
The Grinch
Jingle All The Way (Ja die slechte film met Arnold Schwarzenegger maar dat is jeugdsentiment samen met mijn broer
En ga zo maar door. Vind het heerlijk om tijdens kerst gewoon alle kerstfilms te kijken die langskomen.
O en natuurlijk niet te vergeten alle kerstfilmpjes van Disney zoals de werkplaats van de kerstman, scrooge met mickey en donald enz. en pluto en mickey die een kerstboom gaan halen. Het blijft toch jeugdsentiment
anoniem_649c8dbe23e55 wijzigde dit bericht op 17-12-2012 18:52
Reden: dingen vergeten
Reden: dingen vergeten
% gewijzigd
maandag 17 december 2012 om 23:29
Home alone 1 blijft leuk
En wij keken vroeger altijd Zweeeeeelllllggggggjeeee
(Oftewel: Je begrijpt wat ik bedoel)
The sound of music, ook leuk
En sjakie en de chocoladefabriek (ik vind de oude nog steeds leuker om naar te kijken)
Nu kijk ik al jaren geen films meer met kerst, want mijn vriend vind zulke films verschrikkelijk
En wij keken vroeger altijd Zweeeeeelllllggggggjeeee
(Oftewel: Je begrijpt wat ik bedoel)
The sound of music, ook leuk
En sjakie en de chocoladefabriek (ik vind de oude nog steeds leuker om naar te kijken)
Nu kijk ik al jaren geen films meer met kerst, want mijn vriend vind zulke films verschrikkelijk
dinsdag 18 december 2012 om 08:33
quote:framboos1990 schreef op 17 december 2012 @ 18:50:
)
Jaaa die wilde ik ook al noemen! Hele flauwe maar daardoor leuke film
Love actually ook natuurlijk.
En, niet echt een film maar wel iets wat wij met kerst altijd kijken: de kersttoespraak van de koningin
Jaaa die wilde ik ook al noemen! Hele flauwe maar daardoor leuke film
Love actually ook natuurlijk.
En, niet echt een film maar wel iets wat wij met kerst altijd kijken: de kersttoespraak van de koningin
het is wat het is
woensdag 19 december 2012 om 18:28