Het échte mannen paleis
maandag 10 december 2012 om 10:49
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
dinsdag 18 december 2012 om 00:10
quote:oddjobx schreef op 18 december 2012 @ 00:06:
Armand, ik vraag maar niet naar de Blauwe Lotus.
Weet niet hoe ´t zat.
Maarre, iets zegt me je te vragen " Waarom maak je ´t niet goed?"
Ik heb wel zoveel van jullie gezien, dat het me een onvoorstelbare combinatie lijkt.
Ergo, probeer ´t nog zeven jaar.
Eerste en enige mededeling:
Soms is liefde alleen niet genoeg.
Armand, ik vraag maar niet naar de Blauwe Lotus.
Weet niet hoe ´t zat.
Maarre, iets zegt me je te vragen " Waarom maak je ´t niet goed?"
Ik heb wel zoveel van jullie gezien, dat het me een onvoorstelbare combinatie lijkt.
Ergo, probeer ´t nog zeven jaar.
Eerste en enige mededeling:
Soms is liefde alleen niet genoeg.
dinsdag 18 december 2012 om 00:10
quote:DeeDee86 schreef op 17 december 2012 @ 16:41:
Nou... bedankt voor alle tips en suggesties, haha.
Laten we het nu maar weer ergens anders over hebben, ik word een beetje verlegen door alle aandacht...
Als jij aandacht wilt, heb ik één tip voor je
Het begint met een Z
(en het eindigt met -warte bikini )
Nou... bedankt voor alle tips en suggesties, haha.
Laten we het nu maar weer ergens anders over hebben, ik word een beetje verlegen door alle aandacht...
Als jij aandacht wilt, heb ik één tip voor je
Het begint met een Z
(en het eindigt met -warte bikini )
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
dinsdag 18 december 2012 om 00:28
Nee, ben je gek. Waarom zou ik? Ik kwam alleen maar even zwaaien en uitleg kan je toch altijd aan de persoon zelf vragen?
Veel directer en duidelijker joh.
Veel directer en duidelijker joh.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 18 december 2012 om 08:12
dinsdag 18 december 2012 om 08:55
Morning!
Een goed begin is het halve werk; het is hier zo rustig op het werk dat ik vrees dat ik me vandaag nog kan vermaken, maar morgen en overmorgen heb ik écht geen bal meer te doen volgens mij.
Dat worden een paar lánge dagen
Een goed begin is het halve werk; het is hier zo rustig op het werk dat ik vrees dat ik me vandaag nog kan vermaken, maar morgen en overmorgen heb ik écht geen bal meer te doen volgens mij.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
dinsdag 18 december 2012 om 08:57
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 december 2012 @ 08:55:
Morning!
Lang leve het forum!
Ik heb juist enorm veel eindejaarsdrukte, in deze laatste werkweek van 2012... (wat is dat lekker om te zeggen, ben zó klaar met 2012!) Dus ik ga zo maar eens aan de bak...
Morning!
Lang leve het forum!
Ik heb juist enorm veel eindejaarsdrukte, in deze laatste werkweek van 2012... (wat is dat lekker om te zeggen, ben zó klaar met 2012!) Dus ik ga zo maar eens aan de bak...
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."