Geld & Recht alle pijlers

verkocht!!!

17-12-2012 13:08 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk! Na 4 jaar hebben wij zojuist getekend.. Ons huis is verkocht! Na 4 jaar, 57 kijkers, 3 verbouwingen, is ons huis verkocht! 4 jaar lang de dubbele hypotheeklast van €700,= iedere maand! God wat ben ik blij!! En wat zal ons leven nu positief veranderen!

Voor iedereen wiens huis nog steeds te koop staat.. Geef de moed niet op!!
Hopla! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!

Hele opluchting
Dat is wellicht het "voordeel" van het feit dat mensen ivm de nieuwe regels nog graag snel een huis willen kopen vóór 31 december.

Wat heerlijk dat je eindelijk van die dubbele lasten af bent, gefeliciteerd
Van Harte wat goed zeg wat fijn om zo 2013 in te gaan!
Wat ontzettend fijn, er zal een last van je schouders gevallen zijn!

Gefeliciteerd, en hele fijne feestdagen!
Geweldig! Wat een heerlijk gevoel!
2 makelaars.. De laatste sinds Jan 2012.. Restschuld van 19.000, daar waren we op voorbereid, en we hebben dan ook 11.000 kunnen sparen.. (belastingteruggave, vskantiegeld etc.) ook 4 jaar niet op vakantie geweest.. De overige 8.000 hebben we een lening voor gekregen.. Er zat geen nhg op de woning! Dus er blijft een last, maar dat is na deze 4 jaar inderdaad een eitje!! Overigens hebben wij in aug. Ons eerste kindje mogen verwelkomen, dus met deze afsluiting was 2012 een topjaar! bedankt voor jullie reacties!! Q
Gefeliciteerd! Dat het nieuwe jaar jullie maar heel veel geluk en voorspoed mag brengen! (Dat wens ik trouwens iedereen toe.)
Gefeliciteerd! Ik jan niet quoten maar even in reactie op de boekhouder, als je elke dag lijdt onder de dubbele lasten dan heb he toch echt iets niet goed gedaan. Als je geen dubbele lasten kunt dragen waarom dan in hemels naam twee huizen?
Gefeliciteerd, wat fijn voor jullie!

Zit zelf ook met een (duur) huis wat ik graag kwijt wil ivm erge heimwee...hopelijk kunnen wij ook binnenkort juichen!
Gefeliciteerd, komt geheid goed.

Fijne Kerstdagen,
Wat een goed nieuws!
meid.....krijg jij een extra knallend uiteinde.

gefeliciteerd.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven