Het échte mannen paleis
maandag 10 december 2012 om 10:49
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
woensdag 19 december 2012 om 19:04
quote:Donkeyshot schreef op 19 december 2012 @ 19:00:
Bedoel je die sushi tafeldame ?
Of die dame die lid is geworden van de Geheime Orde van de Zwarte Hand ?
Ik vind ze allebei lekker
* neemt een hapje sushi en laat het bad vollopen * why choose? take both
Bedoel je die sushi tafeldame ?
Of die dame die lid is geworden van de Geheime Orde van de Zwarte Hand ?
Ik vind ze allebei lekker
* neemt een hapje sushi en laat het bad vollopen * why choose? take both
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
woensdag 19 december 2012 om 19:08
quote:DeeDee86 schreef op 19 december 2012 @ 19:04:
[...]
why choose? take both That's the spirit DeeDee !! Eens kijken of er ook drie personen in mijn bad passen.En anders in mijn bed toch zeker wel. Wel eerst de dames onder de douche zetten (hopelijk hebben ze zwarte verf op waterbasis gebruikt)
[...]
why choose? take both That's the spirit DeeDee !! Eens kijken of er ook drie personen in mijn bad passen.En anders in mijn bed toch zeker wel. Wel eerst de dames onder de douche zetten (hopelijk hebben ze zwarte verf op waterbasis gebruikt)
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
woensdag 19 december 2012 om 19:40
quote:DeeDee86 schreef op 19 december 2012 @ 19:37:
Oh ja dat doe jij duidelijk beter Pimpel boft maar weer!
Maar geef jij ook massages?
[afbeelding]
Uiteraard . Veel geoefend op mijn voormalige wederhelft, die had vaak last van haar rug en nek. En ik vind het leuk om te doen.
Ik voel blijkbaar erg goed waar de pijnlijke plekjes zitten.
Oh ja dat doe jij duidelijk beter Pimpel boft maar weer!
Maar geef jij ook massages?
[afbeelding]
Uiteraard . Veel geoefend op mijn voormalige wederhelft, die had vaak last van haar rug en nek. En ik vind het leuk om te doen.
Ik voel blijkbaar erg goed waar de pijnlijke plekjes zitten.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
woensdag 19 december 2012 om 19:44
woensdag 19 december 2012 om 19:50
quote:Grobbekuiken schreef op 19 december 2012 @ 19:48:
Kom Deeds! Gaan we eerst met Amand in bad en daarna bij Donkey op de massagetafel. jaaa gezellig! Moeten we wel eerst even uitvinden hoe groot Amands bad is... Donkey zei dat er bij hem makkelijk 3 mensen inpassen
Kom Deeds! Gaan we eerst met Amand in bad en daarna bij Donkey op de massagetafel. jaaa gezellig! Moeten we wel eerst even uitvinden hoe groot Amands bad is... Donkey zei dat er bij hem makkelijk 3 mensen inpassen
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."