Nomineer hier het leukste topic van 2012

09-07-2012 15:26 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn pas over de eerste helft van het jaar maar ik nomineer

Fouten die je maar 1 keer maakt

voor de titel van leukste topic van het jaar.

In januari 2013 ga ik* een poll openen waarin gestemd kan worden voor het leukste topic van 2012.

*Mocht ik volgend jaar niet in de gelegenheid zijn om het stemtopic te openen dan kan ook een ander forumlid dit doen. Niet allemaal tegelijk natuurlijk.

Nominaties:

Verhaal Peggy Vrijens in de Viva ...Gewoon weg!!!!!!!Fouten die je maar 1 keer maaktHilarische gierige acties en Onvoorstelbare gierige acties IITopic parodie en Topic parodie deel tweeWow Estelle, Badr en Estelle - a True Love Story, Badr en Estelle - a True Love story deel 3 en Badr en Estelle - a True Love Story deel 4Het dilemma, mijn kersttruiHet grote glittertopic
Das toch raar om halverwege het jaar al zo'n topic te openen?

In december snap ik zo iets, maar nu...

Beetje onzin als je het mij vraagt.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
nou ergens snap ik het wel summer. Aan het einde van het jaar merk je dat de meest recente topics nog wel genoemd worden omdat die vers in het geheugen staan. Leuke topics die al tijden doodgebloed zijn dan al vergeten.
Ik vind het zoiets als nu al pepernoten verkopen
Oei heb ineens super zin in pepernoten!
Ik ook!! Maar ik heb nog een zak pepernoten bewaard voor momenten als dit jammie woehoeee met chocola erom dus die zijn nog hartstikke lekker :-D
verhaal peggy vrijens in de viva

Ik nomineer deze :D

Over trollen in de papieren viva en maastrichtse kleuters die het vliegtuig pakken om de avondvierdaagse in Oostenrijk te lopen met hun moeders erachteraan met de skipakken
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Oh jee.. die met die sok in de wasmachine vond ik wel leuk, misschien niet de leukste, maar de OP was wel heel origineel.

Ik vind het leuk als er echt aandacht is besteed aan de OP.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Wat een eer
quote:piratorarT schreef op 27 oktober 2012 @ 22:10:

Oh jee.. die met die sok in de wasmachine vond ik wel leuk, misschien niet de leukste, maar de OP was wel heel origineel.

Ik vind het leuk als er echt aandacht is besteed aan de OP.Ah die is idd leuk ja (moest wel meerdere topics aanklikken bij het zoeken want pas de derde ofzo was de goede uit 2012)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
quote:Amand1969 schreef op 27 oktober 2012 @ 22:15:

Wat een eer Graag gedaan.
quote:piratorarT schreef op 27 oktober 2012 @ 22:10:

Ik vind het leuk als er echt aandacht is besteed aan de OP.Ik neem aan dat je deze van Holle Bolle Gijs bedoelt?

Gewoon weg!!!!!!!
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 09 juli 2012 @ 17:53:

nou ergens snap ik het wel summer. Aan het einde van het jaar merk je dat de meest recente topics nog wel genoemd worden omdat die vers in het geheugen staan. Leuke topics die al tijden doodgebloed zijn dan al vergeten.Precies!
Zijn er nog meer nominaties voor het leukste topic van 2012?
Ik nomineer mijn topic: "Waarom pijpt mijn cavia zijn waterfles?" (maar nee, serieus, ik denk dat het topic parodie een pareltje is op dit forum"
2012 loopt ten einde. Nominaties zijn welkom!
Ik vind zelf het 'echte mannen' topic heel gezellig.

En qua amusement vind ik topics als 'je ergste date ervaringen' en 'de meest gierige acties ooit' heel erg leuk, geweldige verhalen!
Dat topic over "hilarisch gierige acties" (of zo) vond ik erg leuk !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:wdr schreef op 20 december 2012 @ 11:33:

[...]'de meest gierige acties ooit' heel erg leuk, geweldige verhalen!quote:Donkeyshot schreef op 20 december 2012 @ 11:35:

Dat topic over "hilarisch gierige acties" (of zo) vond ik erg leuk !De Hilarische en Onvoorstelbare gierige acties zijn genomineerd en heb ik in de OP in de lijst gezet.
quote:wdr schreef op 20 december 2012 @ 11:33:

Ik vind zelf het 'echte mannen' topic heel gezellig.

En qua amusement vind ik topics als 'je ergste date ervaringen' en 'de meest gierige acties ooit' heel erg leuk, geweldige verhalen!'Je ergste date ervaringen' valt m.i. in een andere categorie omdat dit topic al 6 jaar ! oud is. Dat wordt de categorie leukste Viva topic aller tijden.
quote:Sophiepapa schreef op 29 oktober 2012 @ 10:45:

[...]

Ik neem aan dat je deze van Holle Bolle Gijs bedoelt?

Gewoon weg!!!!!!!Yep. Is veel aandacht besteed aan de OP. Dat vind ik leuk: niet zo´n afgeraffelde inleiding die je meestal ziet.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Het parodie topic.

Elke dag weer gieren geblazen.
Badr en Estelle.
Badr en Estelle topics, alle vier!
parodietipoc

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven