Entertainment alle pijlers

Once Upon a Time

13-12-2012 08:24 29 berichten
Iemand dit gisteren gekeken?



Ik keek er al een paar weken naar uit, toen ik voor het eerst de trailer zag.

Dus ben er gisteren lekker voor gaan zitten.



Ik vond het echt al meteen leuk! Heel mooi in gemonteerd allemaal (de overloop naar heden en sprookjeswereld, zeg ik maar even)



Ben erg benieuwd of het zo leuk blijft!
Alle reacties Link kopieren
Lollypop, toch wel een verhaallijn? Ik was al teleurgesteld haha.

Op jouw aanraden ga ik gewoon weer kijken....



Merci!
Alle reacties Link kopieren
la.vie absoluut een verhaallijn... in het begin is het vooral een spelletje wie is wie, maar uiteindelijk wordt ook het verhaal duidelijk
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nu de derde aflevering van seizoen 1 en ik ben hooked! Wat een leuke serie!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga de seriedownloaden en kijken, ik word kriegel van de vele reclames!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven