Toeren met de kano
donderdag 8 mei 2008 om 15:01
Zondag gaan we 4.5 uur toeren met de kano. We hebben dit wel vaker gedaan maar dan hadden we een kajak. Nu de kinderen groter zijn willen we elk een kano apart. Naast handdoeken, zwemkleding, oud t-shirt, pet en zonnebrandspul vraag ik me af of het verstandig is een lange broek en schoenen aan te doen. Ik weet dat de benen en voeten "verstopt" zijn, is dat een koude, ruwe ondergrond of hoe moet ik me dat voorstellen.
Wie kan tips geven?
Alvast bedankt!
Wie kan tips geven?
Alvast bedankt!
donderdag 8 mei 2008 om 21:29
Volgens mij krijg je gigantische pijn in je reet van ruim 4 uur in een klote houding zitten in zo'n polyester ding!
Is mega-onnatuurlijk: je benen recht vooruit, en je bovenlichaam onder een hoek van 90 graden, lijkt me niet echt comfortabel.............en dan in de brandende zon, die lekker reflecteert op het water............zonnebril misschien?..................
Is mega-onnatuurlijk: je benen recht vooruit, en je bovenlichaam onder een hoek van 90 graden, lijkt me niet echt comfortabel.............en dan in de brandende zon, die lekker reflecteert op het water............zonnebril misschien?..................
donderdag 8 mei 2008 om 23:03
Ga je kanoen of kajakken?
Los daarvan, je krijgt absoluut geen pijn in je reet en je benen zijn niet volledig gestrekt, dan zijn de voetsteunen slecht afgesteld.
Zelf kajak ik in een sportbroek die los zit, licht is en snel droogt. Als ik omga merk ik niet dat ik die broek aan heb.
Dit in tegenstelling tot een keertje met een spijkerbroek en een regenbroek omgaan met de kajak.
Los daarvan, je krijgt absoluut geen pijn in je reet en je benen zijn niet volledig gestrekt, dan zijn de voetsteunen slecht afgesteld.
Zelf kajak ik in een sportbroek die los zit, licht is en snel droogt. Als ik omga merk ik niet dat ik die broek aan heb.
Dit in tegenstelling tot een keertje met een spijkerbroek en een regenbroek omgaan met de kajak.