Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
quote:LeChatNoir schreef op 19 december 2012 @ 19:20:

Wacht even, dus jij bedenkt je om half twee dat je die wantjes gaat maken en om half vijf heb je ze af?! Wauw...Om half 5 had ik de eerste af (nummer 2 was al makkelijker )
Snjókorn falla, á allt og alla
Echt te schattig, Snjo.

*doet alsof ze fluistering niet gehoord heeft*
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
*fluistering én schreeuw niet gehoord* (laatste drong pas later door)

Oh en IBI: dat klinkt druk allemaal zeg. Trek je 't nog een beetje? Heb je nog wel tijd over om met je nieuwe gadget te spelen?
EV, die eerste van links kan die in een bubbeltjes envelope?

Snjokorn, wat snoezig die handschoenentjes en een mooie boom. Overleefd die boom twee katten deze kerst?
quote:Elmervrouw schreef op 19 december 2012 @ 20:15:

*fluistering én schreeuw niet gehoord* (laatste drong pas later door) Hahahaha! Mss moet je ook maar zo'n kek roze hoorapparaatje kopen...?

Oh en IBI: dat klinkt druk allemaal zeg. Trek je 't nog een beetje? Heb je nog wel tijd over om met je nieuwe gadget te spelen?

Ja, trek het nog nèt. Is allemaal idd wel wat veel, maar ik heb wel 2 weken 'vrij' in het vooruitzicht en dat haalt de stress er wel wat af.

Heb regelmatig tussendoor m'n nieuwe gadget aan, maar leer het helaas in het tempo van een oude taart.

Leuk nevenverschijnsel; m'n dochter (van net12) voelt zich voor het eerst ineens slimmer dan haar ouwe moedertje, en helemaal trots legt ze me geduldig uit hoe het in elkaar zit. (De dingetjes die zij wel weet en ik niet) Zoooo raar dat die rollen binnen 1 minuutje omgedraaid werden..!

Normaal ben ik de uitlegger en is zij de vrager. Zo is dat altijd geweest; zo GAAT dat nou eenmaal. Dacht ik. Tot de tablet aan gaat en ze er 'gezellig' bij komt zitten, en dat ding heeel behendig van mijn schoot naar het hare verhuist, onder het mom van 'wacht even, ik zal het even voordoen, ik zit er niet helemaal goed voor zo...'

(*en als ze dan eindelijk allemaal in bed liggen zit ik ineens met m'n 40 jaar heeeel fanatiek virtuele vliegen en mieren dood te drukken met m'n vinger op het scherm...* )
Bedoel je van de bovenste foto, Steph?

Dat kan wel, en het kan dan door de brievenbus. Maar het is een groot hart, en ik ben een beetje huiverig voor de lompheid van de post, juist omdat het best groot is en ik eerder de ervaring had dat het gebroken aankwam..

Bij de foto daaronder zie je kleinere harten, daar is er ook eentje in die kleur, als ik het goed heb. Dat gaat probleemloos (pas nog gedaan). Als je wilt zal ik ze opmeten voor de maat (zit nu boven, ze hangen beneden).

IBI, ik moet wel lachen om je wijze dochter, haha. Gezellig!
Oh wacht.

Ik ben naar de verkeerde foto's aan het verwijzen, namelijk die op het prikbord. Even vergeten dat ik er hier ook had geplaatst.

Die eerste van links hier is bordeau-rood van kleur en kan in een bubbeltjesenvelop, iig door de brievenbus.
Hallo,

Ik lees al een tijdje mee in jullie topic.

En ik zie hier zoveel leuke dingen voorbij komen.

Ben zelf ook wel van de knutsel en heb pas een leuke site ontdekt en wil dit even met jullie delen.

Misschien dat jullie hem al kennen www.welke.nl

Pas wel op, het is een zeer verslavende site

Je kunt zelf invullen waar je naar op zoek bent.
anoniem_145453 wijzigde dit bericht op 20-12-2012 12:20
Reden: heb geen aandelen ofzo hè
% gewijzigd
quote:ingelke32 schreef op 20 december 2012 @ 12:19:

Hallo,

Ik lees al een tijdje mee in jullie topic.

En ik zie hier zoveel leuke dingen voorbij komen.

Ben zelf ook wel van de knutsel en heb pas een leuke site ontdekt en wil dit even met jullie delen.

Misschien dat jullie hem al kennen www.welke.nl

Pas wel op, het is een zeer verslavende site

Je kunt zelf invullen waar je naar op zoek bent.VERSLAVINGSWAARSCHUWING
Oh, dat is een leuke site! Straks rustig rondkijken, want ik had nu al weg willen zijn van internet. Maar nog even wat foto's plaatsen voor degenen die er gisteren om fluisterden c.q. schreeuwden.

De lantaarn met lichtjes en bloemetjes. Hond heb ik ooit cadeau gekregen!

De echte is beter!

Hier in zijn énige versierde kerstmand.
Zet ik hier foto's neer na al dat geroep en gefluister.. is er helemaal niemand!
quote:Elmervrouw schreef op 20 december 2012 @ 19:18:

Zet ik hier foto's neer na al dat geroep en gefluister.. is er helemaal niemand!

Ik ben er al, had een collega die hier gezellig kwam eten.

LEUK!!!!!! die versiering
Niet geroepen of gefluisterd, maar wel heel erg leuk om foto te zien EV. Mooi!

Hond is een moppie, leuk, die versierde mand.

Ik twijfel nog steeds over een creatie van jou (heb al zoveel versierseldingen in huis), maar ik denk dat ik wel een keer zo'n vlinder wil. Of een lichtje. Of een doosje. Of allemaal.

*goed voornemen 2013: iets moois kiezen van EV en dat bestellen*

Ikbenik, rustig je todolistje afwerken maar, maar pas op jezelf hè?

Snjo, wat gaaaaaf! Die wantjes zijn echt té kjoet! Roze wit, paars wit, rood wit, zou allemaal passen voor in mijn boom

Heb net 2 uur lang op tochtig hoekje in de regen warme chocomelk uitgedeeld. En daarna weer een half uur door de regen naar huis gefietst. Ben helemaal op nu. Nog een half dagje, en dan vakantie!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Sorry EV, moest vanmiddag naar die herdenking (mooi zoals zij het had gewild). Dus was even niet in de stemming.

Wat een mooie kerstversiering. Ik heb liefste een groot hart, zwart/wit als je die nog hebt (vriend vindt het ook goed).
EV: Hahahaha! Die hondenmand! Gaaaf! Vind de echte hond leuker dan de neppe!

Sorrie voor de late reactie; ik lag gisteravond helemaal lam op de bank met m'n tablet, en heb vivaforum wel gelezen, maar geen foto's gezien dus (die zie je niet op dat ding), en was te lam om op te staan en pc aan te zetten om te kijken.

Wat een leuke site! ("Welke") Is zo'n beetje hetzelfde als Pinterest, niet..? Idd VERSLAVEND!!!!!

Ik lees mee echt waar, maar heb niet altijd mijn handen vrij om te reageren (bij daglicht ben ik aan het schuren, zodra het begint te schemeren ga ik over op breien).

Mooie foto's iedereen!
Even heel snel want ga zo gezellig met vriendin op pad!

Wat heb je dan aan zo'n tablet als je er niet eens foto's op kunt zien?

Fijn dat het mooi is geweest, Steph.. mooi en moeilijk. Je hoeft je nergens voor te verontschuldigen hoor, ik bedoel mijn vraag of er hier nog iemand is gewoon grappig, maar dat komt niet zo over op scherm denk ik.

En nu moet ik rennen, want eerst nog die hele Echte Hond uitlaten.
quote:snjokorn schreef op 19 december 2012 @ 18:53:

En op verzoek van IBI:

[IMG]http://i49.tinypic.com/2075eno.jpg[/IMG]

Ik krijg ze niet meer af voor de kerst maar ik wil best een paar voor je/jullie breien hoor!! Wel even zeggen welke kleuren je wil....Snjo, prachtig! Zou het superleuk vinden om daar een paar van te hebben. Wil je dat echt doen?
Gecondoleerd Steph. Wat kan het soms snel gaan....
Wat ziet het er gezellig uit bij je EV! Die hond maakt het helemaal af

Ik vind de lantaarn met lampjes en ballen erg creatief!
Ik ga gauw weer, moet voor een weeshuis boodschappen doen (weekboodschappen, begin van de maand boodschappen en kerstboodschappen). Dat wordt wel een paar keer fietsen... Op naar de XL!
quote:bootje_op_de_golven schreef op 21 december 2012 @ 11:26:

[...]

Snjo, prachtig! Zou het superleuk vinden om daar een paar van te hebben. Wil je dat echt doen?

Uiteraard, anders zou ik het niet zeggen.

Zeg maar welke kleuren, zal ik even kijken of ik nog goede restjes wol heb liggen.
Gecondoleerd Steph.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 21 december 2012 @ 11:38:

Ik ga gauw weer, moet voor een weeshuis boodschappen doen (weekboodschappen, begin van de maand boodschappen en kerstboodschappen). Dat wordt wel een paar keer fietsen... Op naar de XL!Ben je heelhuids terug gekomen of helemaal bedolven en moest je jezelf uitgraven bij thuiskomst?
quote:bootje_op_de_golven schreef op 21 december 2012 @ 11:36:

Ik vind de lantaarn met lampjes en ballen erg creatief!En dat is toch zo simpel als wat. Lijn van die lichtjes, wat ballen, en wat bloemen. En wat ijzerdraadjes om e.e.a. vast te maken bovenin. Simpel, maar schitterend resultaat, vind ik zelf. Erg blij mee.

Vandaag was heerlijk met vriendin. Zelfs even bezinningsmomentje in kerk gehad, voordat we de stad inliepen. En dat terwijl ik nooit in een kerk kom. Maar zij wilde een lichtje aansteken. Dat heb ik toen ook gedaan en aan mijn kinderen gedacht. En het was heel fijn om zo even daar te zijn, tot mijn verrassing eigenlijk. Daarna de stad in en in rustig tempo gewinkeld, overal sale dus super. En lekker even bij La Place geluncht en bijgepraat. Héél fijne dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven