Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
ja @ikke lama haha
quote:claire123 schreef op 08 mei 2008 @ 23:36:

klompen heb ik ook haha

tja ik woon echt in drenthe en mijn moeke komt van de boerderie

Maar melken heb Ik nog nooit gedaan...tenminste niet met een koe ( sorry sarcastisch en erg flauw )

Ik vond het koeien melken makkelijker eigenlijk

Het forum loopt steeds vast (die stomme lijst met smilies wil weer niet goed laden, volgens mij ligt het daaraan), dus ik loop een beetje achter de feiten aan, sorry.
doe maar rustig aan soleil...kijk maar of je antwoord wilt geven...niets Moet!

Zouden ze die ook hebben op de zorgboerderij?? Wel uitkijken dan he? Die beesten spugen heel nasty
Ik bedoel niet eens persé zulke hulp eigenlijk. Ik heb het ook over praktische dingen. Zoals ik al zei, wordt er door mijn omgeving veel geroepen je moet dit, je moet dat (bijv mbt tot mijn WW waar vanalles fout gaat, of bij iets van mijn gezondheid waarmee ik worstel (en ook hier wilde de huisarts niet helpen en niet doorverwijzen ) financiële zaken en dat soort dingen, maar als ik dan niet weet waar of hoe of wat, dan geeft niemand antwoord. Dan ben ik ineens oud en wijs genoeg om dat zelf uit te zoeken. Maar op dit moment ben ik dat gewoon even niet, want het is me teveel.
haha ja dat lijkt me dan ook weer nie alles...bah bah.

maar volgens mij zijn ze daar niet!

heb je nog plannen met dit mooie weer? Blijft het mooi weer? Ik moet eerlijk zeggen dat het nieuws en dus ook het weer bericht niet zo volg...

"kruipt weer onder haar steen"
Lieve Soleil...dat is nou precies het soort hulp dat ik van Maatschappelijk Werk heb gehad. We hebben niet gegraven. Niet in emoties gewroet. Alleen maar praktische hulp in het weer schoon krijgen van mijn huisje, het weer kunnen bellen van vriendinnen, het weer rekeningen kunnen betalen. En dat allemaal weer zonder hulp te kunnen. Het klinkt heeeel stom als ik het zo schrijf, maar dat kon ik echt niet meer. Geen puf. Geen weet ik veel wat ik niet had.

Die hulp is er ook! Echt.
juist daarom soleil...kun je het jezelf makkelijker maken om er met iemand over te praten...ook voor practische zaken...over alles en vooral over je woede...tenminste dat lees ik heel erg in je berichten
En jaaaaah..het blijft nog zeker tot maandag mooi weer. Zondag wil het 28 graden worden

En ik heb nog niet zo heel veel plannen. Beetje te druk geweest de afgelopen weken en nu tijd om eens beetje rustig aan te doen. Komt ook weer een hele drukke periode aan de komende tijd dus ik ga maar een beetje genieten van het niks doen denk ik (en rekeningen betalen........ :( )

Zondag misschien nog met vriendinnetjes richting strand maar moet nog even kijken of dat lukt. Heb namelijk (ook nog) mijn enkelbanden gescheurd van de week en zit nu dus ingetaped en mag niet nat worden (en zand en strand is dan ws niet zo handig).
quote:Ikke1971 schreef op 09 mei 2008 @ 00:02:

Lieve Soleil...dat is nou precies het soort hulp dat ik van Maatschappelijk Werk heb gehad. We hebben niet gegraven. Niet in emoties gewroet. Alleen maar praktische hulp in het weer schoon krijgen van mijn huisje, het weer kunnen bellen van vriendinnen, het weer rekeningen kunnen betalen. En dat allemaal weer zonder hulp te kunnen. Het klinkt heeeel stom als ik het zo schrijf, maar dat kon ik echt niet meer. Geen puf. Geen weet ik veel wat ik niet had.

Die hulp is er ook! Echt.heel herkenbaar en ik kan het ook beamen....de hulp is er wel...alleen komt het je niet aanwaaien...
Ik neem alles in me op van wat je zegt Ikke, echt, en ik ga er over nadenken. Ik kom nou eenmaal vanuit een achtergrond waar (psychische) hulp als stom en zwak gezien wordt en erg wordt afgekeurd, dus het is heel moeilijk om dat van me af te schudden (ook al ben ik het nit met die mensen eens, het zijn wel de mensen waar ik het mee moet doen en waarop ik terug moet kunnen vallen).
En ow..die post ging wel heel erg alleen over mij (ik leer )

Maar hebben jullie nog plannen voor de komende dagen?
heb je wel krukken ( gek woord)..
Weet je Soleil..dat is waar hoor van die mensen waar je het mee moet doen en op terug moet kunnen vallen. Maar misschien is het een idee om het dan (nog) niet met ze te delen? Pas gaan delen op het moment dat je weet dat je er baat bij hebt? Dat heb ik in ieder geval wel gedaan
Nee, ik ben niet kwaad hoor Claire. Mischien zelfs wel te weinig. Woede geeft vaak nog wel kracht, vind ik.
quote:claire123 schreef op 09 mei 2008 @ 00:07:

heb je wel krukken ( gek woord)..
Ja ik ga verhuizen ( mijn moeder ligt in scheiding..is iig 15 jaar samen met deze man geweest) ga al onze spullen ophalen....en daarna feest vieren!!! Dat het dan allemaal achter de rug is.

is ook een afsluiting voor mezelf..
Auw ikke, dat klinkt niet fijn, je enkelbanden gescheurd. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Gaat het lang duren voordat dat weer in orde is? Sterkte ermee in ieder geval!
quote:_Soleil_ schreef op 09 mei 2008 @ 00:08:

Nee, ik ben niet kwaad hoor Claire. Mischien zelfs wel te weinig. Woede geeft vaak nog wel kracht, vind ik.

Nou ja..je komt boos over...niemand helpt je..je vriend vertrekt uit het niets...zegt niets...

Bent te vaak alleen...je hebt geen balkon...je fam. vind de psychiatrie erg enz enz...

Dat is wat ik lees...maar misschien zie ik het helemaal verkeerd.
Ik houd al heel veel voor ze achter Ikke (ze worden boos als ik verdriet toon bijv. dus dat doe ik niet meer, ik heb geen zin in discussies), dus dit zou er ook nog wel bij kunnen ja.

Klinkt als een heftige scheiding Claire? Veel succes met verhuizen, lijkt me a hell of a job met dit weer.

Ik ga morgen met een vriendin de stad in, 's avonds samen eten en bankhangen en tv kijken. Zaterdag met een paar meiden de zon op zoeken waarschijnlijk. En zondag zal er wel moederdag gevierd moeten worden, vrees ik
sollicitaties die niet werken...geen daginvulling...de dagen zijn erg lang..

begrijp me goed ik veroordeel je niet en ik oordeel niet...ik zou graag willen dat je wat handvaten krijgt die er voor gaan zorgen dat er weer zonnestralen in leven komen.
anoniem_51715 wijzigde dit bericht op 09-05-2008 00:16
Reden: nachttaal
% gewijzigd
@Soleil: Gewoon een domme misstap gemaakt. Voet verkeerd neergezet en Voila... Nu minimaal 2 en maximaal 6 weken ingetaped blijven (lekker handig met dit weer..het is geen zelf verwisselen tape maar van dat plak spul wat de huisarts aanlegt en er na twee weken pas af mag) en dan moet het over zijn :-) Ik ga voor twee weken..want dan ga ik met vriendinnen een weekendje naar Milaan en moet er dus maximaal gelopen worden........

@Claire: Hmz..dat klinkt dan als een tweede 'vaderfiguur' in je leven waar je niet op kon bouwen. Dat helpt de zaken ook niet echt zeg maar...

Succes met verhuizen en vooral ook met de Champagne met je moeder daarna! Samen zijn jullie sterk!
@Soleil; Klinkt als een goed weekend! Probeer er ook van te genieten Enne..het lijkt nu net of je van mij (en misschien ook van Claire) ook weer vanalles moet. Maar je MOET niks. Alleen er echt en serieus over nadenken (en dat ging je doen zei je....). Zoals eerder gezegd, dat vind ik al heel wat. Tot nu toe heb je het steeds afgewimpeld. Laat het even op je inwerken
Milaan...super!!! alvast heeeeel veeeel plezier. Komt vast goed!

Ach ja die scheiding is niet fijn...scheiden is nooit fijn.

Maar ik heb wel heel erg bewondering voor mijn moeder...hoe ze het doet...dat ze het doet...ach zoveel

Dat maakt het eigemlijk ook wel heel bijzonder allemaal. Ik leer er veel van. Daarom had ik het ook over je eigen identiteit...enzo
ja soleil nogmaals je moet he-le-maal niets!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven