Laat op het forum?
vrijdag 9 mei 2008 om 00:25
Wat is dat toch dat zoveel mensen (inclusief ikke trouwens hoor) zich verliezen in een ander. Niet alleen maar positief verliezen maar idd gewoon hun eigen ik maar aan de kant zetten voor de lieve vrede of voor de liefde.
Waarom is het toch zo moeilijk om je eigen grenzen gewoon keihard te bewaken???
Waarom is het toch zo moeilijk om je eigen grenzen gewoon keihard te bewaken???
vrijdag 9 mei 2008 om 00:31
ja dat is zo ongelovelijk moeilijk...grenzen. Helemaal wanneer je een warm inlevend mens bent...dat is de keer zeide ervan denk ik dan maar.
ik zie het bij mezelf ...bij mijn moeder ook!
Ze heeft er echt alles aan gedaan. maar misschien ook niet...ze had in mijn ogen veel eerder weg mogen gaan. Maar jah voor mij is dat makkelijk praten. Ik had geen liefdes relatie met haar man.
Ik weet wel dat wanneer je niet voor jezelf zorgt...het allemaal niet zuiver verloopt. het niet meer gelijkwaardig is.
ik zie het bij mezelf ...bij mijn moeder ook!
Ze heeft er echt alles aan gedaan. maar misschien ook niet...ze had in mijn ogen veel eerder weg mogen gaan. Maar jah voor mij is dat makkelijk praten. Ik had geen liefdes relatie met haar man.
Ik weet wel dat wanneer je niet voor jezelf zorgt...het allemaal niet zuiver verloopt. het niet meer gelijkwaardig is.
vrijdag 9 mei 2008 om 00:34
quote:claire123 schreef op 09 mei 2008 @ 00:32:
ach sloeg nergens op...tape en zweten met dit weer...
heul errug flauw..
Ow.....dacht dat je het vliegen naar Milaan bedoelde
Maar die vliegen... ben er bang voor dat die wel gaan komen ja
En net..de dag voordat ik het tape eraf mag laten halen..komt moeilijke man..haha...ik zal zorgen dat hij aan de andere kant van de kamer blijft zitten
ach sloeg nergens op...tape en zweten met dit weer...
heul errug flauw..
Ow.....dacht dat je het vliegen naar Milaan bedoelde
Maar die vliegen... ben er bang voor dat die wel gaan komen ja
En net..de dag voordat ik het tape eraf mag laten halen..komt moeilijke man..haha...ik zal zorgen dat hij aan de andere kant van de kamer blijft zitten
vrijdag 9 mei 2008 om 00:41
vrijdag 9 mei 2008 om 00:46
Een leuke vent in Milaan? Ik stel me alleen maar Italianen voor die bij ongeveer tot mijn schouder komen
Zijn niet al die Italianen glad en klein?? *ben zelf ook niet heel groot 1.72 maar wel fors..dus moet wel een beetje een grote leuke vent zijn :-p*
En gelukkig maar dat je je dat dan verder niet echt aantrekt. Het is toch anders dan iemand die helemaal onbezorgd in het leven staat... (punt he? Nog een keer dan maar.. Punt..haha).
En op die fiets...denk dat ik maar lekker ga slapen. Morgen weer een mooie dag, zonde om die in mijn bed door te brengen.
Zijn niet al die Italianen glad en klein?? *ben zelf ook niet heel groot 1.72 maar wel fors..dus moet wel een beetje een grote leuke vent zijn :-p*
En gelukkig maar dat je je dat dan verder niet echt aantrekt. Het is toch anders dan iemand die helemaal onbezorgd in het leven staat... (punt he? Nog een keer dan maar.. Punt..haha).
En op die fiets...denk dat ik maar lekker ga slapen. Morgen weer een mooie dag, zonde om die in mijn bed door te brengen.
vrijdag 9 mei 2008 om 00:48
vrijdag 9 mei 2008 om 00:56
En dat is nou het mooie. Ik ben op een punt in mijn leven dat ik me echt suf geniet! Doe echt super veel leuke dingen (zoals bv Milaan), heb wat nieuwe waardevolle mensen leren kennen het afgelopen jaar, mijn baan is helemaal op zijn plaats gevallen dus genieten doe ik echt vollop. En dat is weleens anders geweest.
Nu kan ik dus voor het eerst in tijden zeggen. Een vent is een leuke (en lekkere) aanvulling maar ik red me ook heeeel prima alleen!
Dus
Jij ook slaap lekker voor straks en succes met de zorgboerderij als ik je niet meer 'spreek' van het weekend! En ik meende echt wat ik zei, je mag echt trots zijn op jezelf dat je niet bij de pakken neer bent gaan zitten!
Enne..Soleil...kop op meis...het komt goed....maar soms moet je zelf net even dat extra duwtje de goede kant op duwen (door de huisarts te bellen )
Fijn weekend allemaal!
Nu kan ik dus voor het eerst in tijden zeggen. Een vent is een leuke (en lekkere) aanvulling maar ik red me ook heeeel prima alleen!
Dus
Jij ook slaap lekker voor straks en succes met de zorgboerderij als ik je niet meer 'spreek' van het weekend! En ik meende echt wat ik zei, je mag echt trots zijn op jezelf dat je niet bij de pakken neer bent gaan zitten!
Enne..Soleil...kop op meis...het komt goed....maar soms moet je zelf net even dat extra duwtje de goede kant op duwen (door de huisarts te bellen )
Fijn weekend allemaal!
vrijdag 9 mei 2008 om 00:58
quote:claire123 schreef op 09 mei 2008 @ 00:56:
. echt ik zie het echt voor me nu!!! bedankt ik kan gaan slpen met een glimlach!!
Ik zweer het je..jullie zouden een mooi stel zijn samen!!
En niks angsten..als jullie weer LV en LM zijn dan zijn die angsten weg... haha!
*hij zit toch niet stiekem bij jou het weekend he??????*
haha...trusten lieve Claire!
. echt ik zie het echt voor me nu!!! bedankt ik kan gaan slpen met een glimlach!!
Ik zweer het je..jullie zouden een mooi stel zijn samen!!
En niks angsten..als jullie weer LV en LM zijn dan zijn die angsten weg... haha!
*hij zit toch niet stiekem bij jou het weekend he??????*
haha...trusten lieve Claire!