Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Wat is dat toch dat zoveel mensen (inclusief ikke trouwens hoor) zich verliezen in een ander. Niet alleen maar positief verliezen maar idd gewoon hun eigen ik maar aan de kant zetten voor de lieve vrede of voor de liefde.

Waarom is het toch zo moeilijk om je eigen grenzen gewoon keihard te bewaken???
@ikke nog geen last van vliegen?? Ook niet in een klap? Sorry garpje hoor!
En jaaaaaaa..Milaan! Echt zo'n zin in! Met vier meiden van terras naar terras, pasta's eten, pro secco's drinken, apperetivo's genieten, beetje cultuur snuiven. Helemaal maar dan ook helemaal goed
quote:claire123 schreef op 09 mei 2008 @ 00:27:

@ikke nog geen last van vliegen?? Ook niet in een klap? Sorry garpje hoor!Eh..had ik al verteld dat Ikke ook blonT is?? Ik snap het garpje niet... Hoezo last van vliegen?
ja dat is zo ongelovelijk moeilijk...grenzen. Helemaal wanneer je een warm inlevend mens bent...dat is de keer zeide ervan denk ik dan maar.

ik zie het bij mezelf ...bij mijn moeder ook!

Ze heeft er echt alles aan gedaan. maar misschien ook niet...ze had in mijn ogen veel eerder weg mogen gaan. Maar jah voor mij is dat makkelijk praten. Ik had geen liefdes relatie met haar man.

Ik weet wel dat wanneer je niet voor jezelf zorgt...het allemaal niet zuiver verloopt. het niet meer gelijkwaardig is.
ach sloeg nergens op...tape en zweten met dit weer...

heul errug flauw..
soleil ben je er nog???
quote:claire123 schreef op 09 mei 2008 @ 00:32:

ach sloeg nergens op...tape en zweten met dit weer...

heul errug flauw..

Ow.....dacht dat je het vliegen naar Milaan bedoelde

Maar die vliegen... ben er bang voor dat die wel gaan komen ja

En net..de dag voordat ik het tape eraf mag laten halen..komt moeilijke man..haha...ik zal zorgen dat hij aan de andere kant van de kamer blijft zitten
Soleil is misschien weer van het forum afgedonderd? Hopelijk is dat het en hebben we haar niet weggejaagd......

En Iry..hoe zou het met Iry zijn??
haha moeilijk allemaal haha Vliegen én een Moeilijk gesprek!
soleil is soms ineens weg...

iry daar ben ik ook wel benieuwd naar....
quote:claire123 schreef op 09 mei 2008 @ 00:38:

haha moeilijk allemaal haha Vliegen én een Moeilijk gesprek!

Noem hem niet voor niks Moeilijke Man

haha...
anoniem_50800 wijzigde dit bericht op 09-05-2008 00:42
Reden: ook al nachttaal...
% gewijzigd
heerlijk lekker ff weg....en milaan helemaal super lijkt me dat!!!

wie weet kom je daar wel een leuke vent tegen??

( nogmaals mocht het niet werken met...moeilijke man)

trouwens als je dat schrijft vind ik dat helemaal terecht. Het is ook zo.
Ik bedoel met MM= moeilijke man....

Ik ben ( nu nog) MV
Ik word: LV= leuke Vrouw

ik ben al best aardig maar ik bedoel in relaties dan hè....
Een leuke vent in Milaan? Ik stel me alleen maar Italianen voor die bij ongeveer tot mijn schouder komen

Zijn niet al die Italianen glad en klein?? *ben zelf ook niet heel groot 1.72 maar wel fors..dus moet wel een beetje een grote leuke vent zijn :-p*

En gelukkig maar dat je je dat dan verder niet echt aantrekt. Het is toch anders dan iemand die helemaal onbezorgd in het leven staat... (punt he? Nog een keer dan maar.. Punt..haha).

En op die fiets...denk dat ik maar lekker ga slapen. Morgen weer een mooie dag, zonde om die in mijn bed door te brengen.
quote:claire123 schreef op 09 mei 2008 @ 00:46:

Ik word: LV= leuke Vrouw

ik ben al best aardig maar ik bedoel in relaties dan hè....

Wilde net zeggen: Je bent al een LV!!

En als je er dan maar niet vandoor gaat met mijn MM die dan ook net weer een LM is.....
onbezorgd mag je jezelf wensen hoor! ik hoop dat je lekker gaat genieten met of zonder vent!!!

slaap lekker ikke!!!
quote:Ikke1971 schreef op 09 mei 2008 @ 00:48:

[...]

Wilde net zeggen: Je bent al een LV!!

En als je er dan maar niet vandoor gaat met mijn MM die dan ook net weer een LM is..... zou een mooie bak zijn!!!!
haha ik zie het al voor me...al die angsten bij elkaar!! Zou een mooi onderwerp zijn voor cabaret!!!

Ik kan er wel wat bij bedenken haha
. echt ik zie het echt voor me nu!!! bedankt ik kan gaan slpen met een glimlach!!
En dat is nou het mooie. Ik ben op een punt in mijn leven dat ik me echt suf geniet! Doe echt super veel leuke dingen (zoals bv Milaan), heb wat nieuwe waardevolle mensen leren kennen het afgelopen jaar, mijn baan is helemaal op zijn plaats gevallen dus genieten doe ik echt vollop. En dat is weleens anders geweest.

Nu kan ik dus voor het eerst in tijden zeggen. Een vent is een leuke (en lekkere) aanvulling maar ik red me ook heeeel prima alleen!

Dus

Jij ook slaap lekker voor straks en succes met de zorgboerderij als ik je niet meer 'spreek' van het weekend! En ik meende echt wat ik zei, je mag echt trots zijn op jezelf dat je niet bij de pakken neer bent gaan zitten!

Enne..Soleil...kop op meis...het komt goed....maar soms moet je zelf net even dat extra duwtje de goede kant op duwen (door de huisarts te bellen )

Fijn weekend allemaal!

o ik ben trouwens 1.73 dus ook dat snáp ik...
thanks ikke! en slaap lekker...
quote:claire123 schreef op 09 mei 2008 @ 00:56:

. echt ik zie het echt voor me nu!!! bedankt ik kan gaan slpen met een glimlach!!

Ik zweer het je..jullie zouden een mooi stel zijn samen!!

En niks angsten..als jullie weer LV en LM zijn dan zijn die angsten weg... haha!

*hij zit toch niet stiekem bij jou het weekend he??????*

haha...trusten lieve Claire!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven