Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VII

11-07-2012 10:25 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Alweer deel VII waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
jillz 0% staat op dutch couponing. zonder alcocol ist gewoon appelsap met prik. maar gratis appelsap met prik is ook gratis :D
Een paar dagen ziek zijn helpt helaas ook enorm bij het vrekken.. je hebt weinig eten nodig en niet de neiging om vanalles te kopen..
hm, tel je eieren als je ze bij Lidl koopt want in één van de eierdozen zaten er maar 9. Meestal maak ik het doosje open om te controleren, nu één keer niet en dan ben je de klos. Toch weer 14 cent.
it's a big club and you ain't in it
De melk is bij de Lidl ineens 10 cent gestegen! Je betaalt nu 59 cent voor een liter. Dit terwijl die van de Meeste andere winkels qua budget merk veel goedkoper is!
Had ik ook met de mozzarella van Euroshopper. Die was altijd rond de 45 ct, nu 60 ct per stuk... Dus nu haal ik hem weer ergens anders.
@chantabella, ik heb ook 2 maskers gekocht bij kruidvat gekocht en 2 biosbonnen gekregen. Bij de actievoorwaarden staat vetgedrukt: er wordt maximaal 1 bioscoopkaartje per ingeleverde waardebon verstrekt. En je kan nu eenmaal maar 1 waardebon opsturen met maar 1 bon (kopie van de bon mag niet)

Maw: ik had dus beter 1 masker kunnen kopen voor 1 bon.
Ik heb gewoon twee bonnen opgestuurd met 1 kassabon. Vond het zo flauw, bij de kassa stond er niets over vermeld. Hopelijk krijg ik gewoon twee bioscoopbonnen.
quote:greatwhitesilence schreef op 20 december 2012 @ 07:21:

Had ik ook met de mozzarella van Euroshopper. Die was altijd rond de 45 ct, nu 60 ct per stuk... Dus nu haal ik hem weer ergens anders.

dat soort dingen doen ze zo vaak, zo irritant

ik wou dat er 1 winkel was waar alle prijzen slechts 1x per jaar veranderen ofzo

weet je tenminste waar je aan toe bent en voel je je niet zo genaaid.

maar is euroshopper prijs overal hetzelfde? wat sommige prijzen verschillen, kheb hier in de buurt 2 ah's naast elkaar en zelfs daar zijn prijzen niet gelijk. maar met bonus dingen wel, die zijn landelijk.

vandaag weer gevulde rekeningen, m'n vriend kreeg z'n belastingteruggave (mooi op de spaarrekening om in september zijn studie te betalen), hij kreeg ook mantelzorgcompliment en ik kreeg wtcg zodat ik weer genoeg heb om rekening van duo straks te betalen.

altijd fijn
quote:mamsks schreef op 20 december 2012 @ 07:24:

@chantabella, ik heb ook 2 maskers gekocht bij kruidvat gekocht en 2 biosbonnen gekregen. Bij de actievoorwaarden staat vetgedrukt: er wordt maximaal 1 bioscoopkaartje per ingeleverde waardebon verstrekt. En je kan nu eenmaal maar 1 waardebon opsturen met maar 1 bon (kopie van de bon mag niet)

Maw: ik had dus beter 1 masker kunnen kopen voor 1 bon.Ja, potver, ik sta nog te steggelen bij de kassa dat ik 4 van die bonnen moet krijgen, want 4 aankopen. Op de kassabon staan wel 4 bioskaartjes, maar idd maar 1 zo'n bon. Ik heb op de bon er bi jgeschreven dat de winkel echt zei dat ik dan 4 bisbonnen ging krijgen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Campina Boerenland volle melk is van 1,01 euro naar 1,13 gegaan bij Appie en 1,15 euro bij C1000. Gewoon huppa, 14 procent er bovenop bij C1000. Asociaal vind ik dat!
Korting op een zorgverzekering via Buzzer: Klik!
Dag dames,

Ik heb net shopfish 'ontdekt', het is een soort spaarprogramma waarbij je korting krijgt voor je bestelling ( internet/mobiel abonnement, energie abonnemenet, verzekeringen, online aankopen)

Als je via hun bij independer of bij een zorgverzekeraar je zorgverzekering afsluit krijg je geld terug, dit is de link: ShopFish klik hier
bij Xenos vanaf morgen alle kerstspullen 1+1 gratis.
it's a big club and you ain't in it
quote:rionyriony schreef op 20 december 2012 @ 00:45:

hm, tel je eieren als je ze bij Lidl koopt want in één van de eierdozen zaten er maar 9. Meestal maak ik het doosje open om te controleren, nu één keer niet en dan ben je de klos. Toch weer 14 cent.Dat was bij de Aldi vd week ook, gelukkig maak ik de dozen ter plekke al open om te controleren op evt. breuk.
quote:leonor schreef op 20 december 2012 @ 15:34:

Campina Boerenland volle melk is van 1,01 euro naar 1,13 gegaan bij Appie en 1,15 euro bij C1000. Gewoon huppa, 14 procent er bovenop bij C1000. Asociaal vind ik dat!Bij de neutral wasverzachter precies zo, in het afgelopen jaar in megagrote stappen van 1,12 naar 1,87!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
*breekt even in*

Het zal vast al wel eens ter sprake zijn gekomen in dit topic, maar ik wil graag even iets met jullie delen..

Vorige week heb ik mij aangemeld als mystery shopper bij multi value.

Aanmelden is gratis en duurt enkele minuten.

Afgelopen week heb ik dan ook meteen 3 opdrachten gedaan, 1 artikel kopen in een bepaalde winkel,(krijg je ook weer vergoed) een beetje observeren, vragenlijstje invullen en klaar! Het kost je echt maar een half uurtje van je tijd!

Ik keek net in m'n profiel en alleen van deze week krijg ik €43,= uitbetaald ..

*breekt weer uit*
Oh ja, ik kwam er net achter dat ik nog een bon had liggen die bij die Friesche Vlag koffiemelkcupjes zat, waarbij je nog een keer gratis kunt proberen. Die bon is geldig tot eind van dit jaar, dus nog even snel nieuwe kopen. Misschien een tip voor iemand die de bon ook in een la gemikt heeft.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
wat betreft de bioscoopactie bij kruidvat, je moet gewoon de waardebonnen invullen die je hebt gekregen (in mijn geval 4) en dan samen in 1 envelop met 1 bon. er staat toch maximaal 1 bioscoopkaartje per waardebon?
quote:groentje1983 schreef op 21 december 2012 @ 12:34:

wat betreft de bioscoopactie bij kruidvat, je moet gewoon de waardebonnen invullen die je hebt gekregen (in mijn geval 4) en dan samen in 1 envelop met 1 bon. er staat toch maximaal 1 bioscoopkaartje per waardebon?Ik kreeg maaar 1 waardebon en had 4 artikelen, op de extra uitgeprinte bon staan wel weer 4 kaartjkes afgetikt.
quote:veraaa schreef op 21 december 2012 @ 12:02:

*breekt even in*

Het zal vast al wel eens ter sprake zijn gekomen in dit topic, maar ik wil graag even iets met jullie delen..

Vorige week heb ik mij aangemeld als mystery shopper bij multi value.

Aanmelden is gratis en duurt enkele minuten.

Afgelopen week heb ik dan ook meteen 3 opdrachten gedaan, 1 artikel kopen in een bepaalde winkel,(krijg je ook weer vergoed) een beetje observeren, vragenlijstje invullen en klaar! Het kost je echt maar een half uurtje van je tijd!

Ik keek net in m'n profiel en alleen van deze week krijg ik €43,= uitbetaald ..

*breekt weer uit*Veel verslagen vreten tijd. En, de vlieger gaat helaas niet wekelijks op dat je opdrachten krijgt toegekent. En je moet het opgeven aan de fiscus.
Die Mystery shopper heb ik ook een keer bekeken. Ze vergoeden geen reiskosten en dat hakt er wel in als je die moet maken voor een product dat je eigenlijk helemaal niet nodig hebt.

Die vergoeding heb ik nergens gezien. Je krijgt een bedrag dat je moet besteden en als ze weinig tot niets in de winkel hebben dat goedkoper is dan lijd je verlies.

De overheid ziet het wel als inkomen, maar je kan er niets voor kopen.
Jas thnx! Ik had m idd in de la gemikt.
quote:groentje1983 schreef op 21 december 2012 @ 12:34:

wat betreft de bioscoopactie bij kruidvat, je moet gewoon de waardebonnen invullen die je hebt gekregen (in mijn geval 4) en dan samen in 1 envelop met 1 bon. er staat toch maximaal 1 bioscoopkaartje per waardebon?

Ik heb nadat ik alle posts over de bioscoopkaartjes hier had gelezen vandaag toch maar even gevraagd hoe het precies zit. De cassiere zei dat je per ingevulde bon een kassabon moet opsturen. Ik heb toen aangegevendat er in de voorwaarden staat dat je geen kopie bon mag opsturen en dat ik dus maar één bon met kassabon op kon sturen terwijl ik 2 bonnen heb gekregen. De tweede kassabon is namelijk als kopiebon geprint.

De cassiere heeft dit opgelost door één product retour te nemen en weer 'af te rekenen'. Hierdoor heb ik dus wel de extra originele kassabon gekregen die er nodig is.
fame o dan gaat het niet goed idd, je had 4 waardebonnen moeten krijgen.

mi-jo, bij mij zij de caissiere dus dat ik al de bonnen in de envelop moest doen incl de kassabon. volgens mij jaren geleden al, heb ik dat toen ook zo gedaan en werd ook gewoon geaccepteerd.
Ik heb ook iets over een programma gehoord waarbij je met een scanner je boodschappen moet scannen? Weet iem. hoe het heet? zijn er mensen die daar ervaring mee hebben? is het de moeite waard? hoelang doe je erover voordat je een bedrag van bijv. 10 euro hebt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven