Entertainment alle pijlers

Ontvoerd Rtl 4

16-12-2012 20:14 886 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijk mee naar dit moeilijke en actuele onderwerp
quote:newimprovedkitty schreef op 23 december 2012 @ 20:25:

ik heb even gemist waarom hij alleen het zoontje ontvoerd heeftIs ook niet echt duidelijk naar voren gekomen naar mijn mening. Misschien dat hij gewoon meer interesse heeft in een jongen dan een meisje.
nou dat was gemakkelijk gevonden,zeg
EV

Ik kijk nu ook mee (was op ned3 aan het kijken).
Elmervrouw Heftig...

Er was laatst een uitzending van of Oprah of van Dr. Phil, 1 van die 2, en daar was een Amerikaanse vader die zijn kinderen al heel lang niet had gezien. Hun moeder had de kinderen jaren geleden ontvoerd naar Groot-Brittanië en ook gehersenspoeld. Dit was voornamelijk bij de jongste dochter (dacht ik) goed gelukt omdat zij zich haar vader niet meer kon herinneren. De oudere zonen stonden er wat genuanceerder in. Bij toeval was die vader via internet achter de verblijfplaats van de kinderen en zijn ex-vrouw gekomen. Ik geloof dat iemand in Groot-Brittanië het opsporingsbericht van de kinderen herkende en contact opgenomen heeft met de instanties.

Dat contact is uiteindelijk langzaam en voorzichtig hersteld. Op een gegeven moment gaan kinderen (gelukkig!) toch voor zichzelf denken....

Ik hoop dat dit in het verschiet ligt voor jou Elmervrouw .
als ze hem zo makkelijk hebben kunnen zinden, waarom is moeder dan niet zelf naar Bosnie gegaan? dat snap ik dan niet? ZIj kan m toch gewoon uit de school plukken in de auto zetten en op naar Nederland?

of denk ik nu te assertief?
quote:newimprovedkitty schreef op 23 december 2012 @ 20:36:

als ze hem zo makkelijk hebben kunnen zinden, waarom is moeder dan niet zelf naar Bosnie gegaan? dat snap ik dan niet? ZIj kan m toch gewoon uit de school plukken in de auto zetten en op naar Nederland?

of denk ik nu te assertief?Je denkt te assertief inderdaad. Die arme vrouw is doodsbang voor hem en dat hij haar en/of haar kind iets aandoet. En terecht denk ik.
quote:newimprovedkitty schreef op 23 december 2012 @ 20:36:

of denk ik nu te assertief?Ik dacht het ook maar je moet wel weten of het mag en of het veilig is voor haar. Het blijft toch link.
Nou Kitty, vader is nou niet echt een redelijk tiep gebleken dus ik snap haar wel
Daarbij staat haar familie volgens mij niet echt achter haar en is er als dat zo is niemand om haar te beschermen he.
OMG wat zou ik 7 kleuren stront schijten zeg als ik de schoenen van die vrouw zou staan..........pfffffffff
Ik denk dat iedereen bang is voor die mafkees
ook weer zo...

maar nu heeft ze John en Peter en Enes
Dat ze het raar vinden dat die man heen en weer richting sarajevo rijdt "beetje rare dingen doen" is dan wel weer een beetje stemmingmakerij.
kerstmuziekje? hahah
quote:newimprovedkitty schreef op 23 december 2012 @ 20:41:

ook weer zo...

maa rnu heeft ze John en Peter en EnesDaar heb je niet zo bijster veel aan als hij een hele bosnische familie achter zich heeft staan.
Sjezus wat spannend
ja vind ik ook al.
quote:Orzoo schreef op 23 december 2012 @ 20:42:

[...]

Daar heb je niet zo bijster veel aan als hij een hele bosnische familie achter zich heeft staan.nou , toch wel want ze is daar nu en er komt actie
Ai, 1 minuut
gaat ie opeens vandaag met de bus?
quote:newimprovedkitty schreef op 23 december 2012 @ 20:43:

[...]

nou , toch wel want ze is daar nu en er komt actieJa maar ze zit nu wel verstopt totdat ze zeker weet dat hij uit de buurt is.
Ik krijg er de zenuwen van haha
Oooooh, ik hoop dat t lukt!
Ja, ook zo racen op die wegen in de regen, brrr - maar goed, dat zijn ze volgens mij wel redelijk gewend.
quote:Orzoo schreef op 23 december 2012 @ 20:44:

[...]

Ja maar ze zit nu wel verstopt totdat ze zeker weet dat hij uit de buurt is.ja, dat zou ik ook doen.. brr enge vent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven