Spel: Hoeveel ... heb je?
zondag 10 juni 2012 om 18:08
Het is zondag, ik ben lui, ik heb behoefte aan een forumspel (en wellicht kunnen we elkaar zo beter leren kennen ).
Ik begin met een vraag, de volgende stelt een soortgelijke vraag, alleen dan over een ander onderwerp
Komtie: Hoeveel kinderen heb je?
Oja mocht de vraag niet helemaal passen met de formulering 'hoeveel' dan mag het natuurlijk ook een andere vraagstelling zijn, als het maar uitkomt op kwantiteit
Ik begin met een vraag, de volgende stelt een soortgelijke vraag, alleen dan over een ander onderwerp
Komtie: Hoeveel kinderen heb je?
Oja mocht de vraag niet helemaal passen met de formulering 'hoeveel' dan mag het natuurlijk ook een andere vraagstelling zijn, als het maar uitkomt op kwantiteit
maandag 24 december 2012 om 20:14
quote:Merelin schreef op 24 december 2012 @ 18:48:
[...]
Oke, ik ga offtopic
Maar jij heb 9 apparaten waar je foto's me kan maken? Wat dan allemaal?!
Nou zo gek is dat niet, Merelin.
Drie fototoestellen, drie mobiele telefoons in huis, twee laptops met cam en één tablet met cam. 9 dus.
[...]
Oke, ik ga offtopic
Maar jij heb 9 apparaten waar je foto's me kan maken? Wat dan allemaal?!
Drie fototoestellen, drie mobiele telefoons in huis, twee laptops met cam en één tablet met cam. 9 dus.
Your luck's about to change, cher.
maandag 24 december 2012 om 20:17
quote:LadyDarbanville schreef op 24 december 2012 @ 20:14:
[...]
Drie fototoestellen, drie mobiele telefoons in huis, twee laptops met cam en één tablet met cam. 9 dus.psies, tegenwoordig kun je zelf foto's maken met je koffiezetapparaat. Maar ik vind de toelichting wel leuk
[...]
Drie fototoestellen, drie mobiele telefoons in huis, twee laptops met cam en één tablet met cam. 9 dus.psies, tegenwoordig kun je zelf foto's maken met je koffiezetapparaat. Maar ik vind de toelichting wel leuk